Érick Gutiérrez (M)

'PSV wil Érick Gutiérrez naar Eindhoven halen'

Het Eindhovens Dagblad weet te melden dat PSV de mogelijkheden bekijkt om Érick Gutiérrez naar Eindhoven te halen. De Mexicaanse middenvelder is een van de boezemvrienden van Hirving Lozano en wordt al jaren door PSV gevolgd. Omdat hij nog een contract heeft tot de zomer van 2020 moet hij rond de 15 miljoen euro kosten. Ondanks dat dat voor PSV te duur is, wil de club wel een poging halen om hem van CF Pachuca over te nemen.
PSV Netwerk
De 23-jarige middenvelder heeft inmiddels al 164 wedstrijden voor CF Pachuca in de benen en kwam ook negen keer uit voor het nationale elftal van Mexico.
PSV Netwerk
Net zoals Lozano was ook Gutiérrez met Mexico aanwezig op het WK in Rusland. De middenvelder was aanvankelijk afgevallen uit de voorselectie, maar door de blessure van Diego Reyes werd hij op het laatste moment toch opgeroepen. De middenvelder kwam echter niet in actie.

Hopelijk treedt Lozano als ambassadeur op.
Vriendelijk verzoek om geen hele stukken te kopiëren van andere sites dan PSV.nl. Kopiëren van enkele zinnen is toegestaan, maar liever parafraseren met een link naar de originele tekst. (Y)
 
Binnenkort op de PSV training:

DjAw-UeU0AASXes.jpg:large


:D
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen filmpjes heb opgezocht van hem, al moet je YouTube montages sowieso met een korreltje zout nemen. Van Brenet zou ik ook zo een mooie compilatie kunnen maken met hele aardige acties. Een vraag aan iedereen die enthousiast is over zijn komst: waar baseren jullie dit op? Deze vraag bedoel ik echt zonder ondertoon, ben er oprecht benieuwd naar. Het enige wat ik kan opmaken uit artikel spreekt niet in zijn voordeel: 23 jaar en nog steeds actief in Mexicaanse competitie. In eerste instantie niet geselecteerd voor WK.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen filmpjes heb opgezocht van hem, al moet je YouTube montages sowieso met een korreltje zout nemen. Van Brenet zou ik ook zo een mooie compilatie kunnen maken met hele aardige acties. Een vraag aan iedereen die enthousiast is over zijn komst: waar baseren jullie dit op? Deze vraag bedoel ik echt zonder ondertoon, ben er oprecht benieuwd naar. Het enige wat ik kan opmaken uit artikel spreekt niet in zijn voordeel: 23 jaar en nog steeds actief in Mexicaanse competitie. In eerste instantie niet geselecteerd voor WK.
Ik heb een beetje dezelfde vraag als jij, is de 'hype' ergens op gebaseerd?

Ik dacht trouwens dat Pachuca hem niet wilde verkopen afgelopen jaar, dat zou kunnen verklaren dat hij daar nog is
 
Filmpjes zeggen niet alles inderdaad, maar ik heb interesse gezien in spelers waarvan ik zelfs van het filmpje niet enthousiast werd.

In mijn geval: meerdere filmpjes, waaronder uitgebreide samenvattingen van wedstrijden bekeken.
Hij maakt deel uit van de nationale selectie van een land dat doorgaans vrij aardig voetbalt.
Uiteraard ook even gekeken hoe zijn rating is in FIFA :grin:.
 
Filmpjes zeggen niet alles inderdaad, maar ik heb interesse gezien in spelers waarvan ik zelfs van het filmpje niet enthousiast werd.

In mijn geval: meerdere filmpjes, waaronder uitgebreide samenvattingen van wedstrijden bekeken.
Hij maakt deel uit van de nationale selectie van een land dat doorgaans vrij aardig voetbalt.
Uiteraard ook even gekeken hoe zijn rating is in FIFA :grin:.
Als iemand even kan kijken hoe goed ie is op football manager dan weet ik genoeg :lol:
 
Ben erg benieuwd of PSV dit gaat klaarspelen, van alles wat ik gezien heb lijkt mij dit een uitstekende aankoop. Zeker als we daarmee ook nog eens een jaar langer kunnen genieten van Lozano!

Ik ga er toch vanuit dat dit jaar het jaar wordt dat Pereiro zijn basisplaats gaat vasthouden en dan heb je met Hendrix en Gutierrez een prima op elkaar afgestemd middenveld, enige onzekerheid is dat het 3 linkspoten zijn, geen idee wat dat voor effect heeft. Best gek ook dat er weinig alternatieven zijn, in Nederland zie ik niemand rondlopen i.i.g. die Van Ginkel kan doen vergeten.
 
Goede highlights. Goals, assists, passes én defensieve acties. Heeft een goede lange bal in huis, lijkt goed te kunnen koppen en heeft prima defensive acties.
 
Als je dit zo ziet, dan is 15 miljoen nog weinig...
Dus, waarom draalt PSV..?? PSV zou nu 11 miljoen euro moeten bieden en de onderhandelingen starten...zeer waarschijnlijk lukt het dan wel om Gutierrez uiteindelijk voor 12 miljoen euro te halen met een vergelijkbare constructie als bij Lozano....van wat ik op de beelden zie is hij een zeer getalenteerde middenvelder met veel inzicht en een goeie traptechniek.....
 
Dus, waarom draalt PSV..?? PSV zou nu 11 miljoen euro moeten bieden en de onderhandelingen starten...zeer waarschijnlijk lukt het dan wel om Gutierrez uiteindelijk voor 12 miljoen euro te halen met een vergelijkbare constructie als bij Lozano....van wat ik op de beelden zie is hij een zeer getalenteerde middenvelder met veel inzicht en een goeie traptechniek.....

Er zijn meer partijen betrokken dan alleen PSV, he...
 
Er zijn meer partijen betrokken dan alleen PSV, he...
Ja, maar zolang PSV geen bod uitbrengt en de onderhandelingen niet start, blijft het slechts bij interesse en gebeurt er verder niets...als PSV serieus is mbt Guti, dan moeten ze dat eerst officieel kenbaar maken met een openigsbod.
 
Ja, maar zolang PSV geen bod uitbrengt en de onderhandelingen niet start, blijft het slechts bij interesse en gebeurt er verder niets...als PSV serieus is mbt Guti, dan moeten ze dat eerst officieel kenbaar maken met een openigsbod.

Ik denk dat ze dat al lang gedaan hebben, maar dat schreeuwen ze natuurlijk niet van de daken. Pachuca en PSV zijn bekenden van elkaar.
Die zullen heel discreet en grondig aan het onderhandelen zijn.
 
Is het ook niet wachten totdat de transfer van Arias definitief is? Verder geen idee hoe hoog het transferbudget is.
Zijn er trouwens niet meer clubs geïnteresseerd in hem?
 
Is het ook niet wachten totdat de transfer van Arias definitief is? Verder geen idee hoe hoog het transferbudget is.
Zijn er trouwens niet meer clubs geïnteresseerd in hem?

Dat maakt niet zoveel uit. Érick Gutiérrez wil naar PSV. Lozano wil dat hij komt. PSV wil dat hij komt. Pachuca wil hem verkopen aan PSV.
Het is een kwestie van tijd. :):sleep:
 
Laatst bewerkt:
Dus, waarom draalt PSV..?? PSV zou nu 11 miljoen euro moeten bieden en de onderhandelingen starten...zeer waarschijnlijk lukt het dan wel om Gutierrez uiteindelijk voor 12 miljoen euro te halen met een vergelijkbare constructie als bij Lozano....van wat ik op de beelden zie is hij een zeer getalenteerde middenvelder met veel inzicht en een goeie traptechniek.....
Weet jij wat PSV op dit moment doet? Gezien alle berichtgeving zijn ze daar inderdaad mee bezig, wat uiteraard niet wil zeggen dat het ook lukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan