Érick Gutiérrez (M)

Het zou mooi zijn maar ik vind het akelig stil rondom deze speler. Als je het mij vraagt zijn de onderhandelingen kei hard afgebroken.

Dan hadden we het al gehoord. :sleep:
Zodra Arias verkocht is gaat het bedrag naar Pachuca en komt Érick Gutiérrez naar PSV. :)
 
Zou ik hem liever voor 10 miljoen gewoon kopen.

Hij is niet voor € 10 miljoen te koop. PSV wordt gezien als een springplank naar een topclub in Europa. Alle kans dat Érick Gutiérrez na dit seizoen samen met Hirving Lozano als duo gekocht worden door een Europese topclub, waarbij zowel PSV als Pachuca veel geld zullen ontvangen.
 
Hij is niet voor € 10 miljoen te koop. PSV wordt gezien als een springplank naar een topclub in Europa. Alle kans dat Érick Gutiérrez na dit seizoen samen met Hirving Lozano als duo gekocht worden door een Europese topclub, waarbij zowel PSV als Pachuca veel geld zullen ontvangen.
Ik maakte optelsom 4 miljoen voor 50% is 8 miljoen voor 100% plus 2 miljoen huur voor een jaar.
 
Ok, huurconstructie en dan voor 4 miljoen overnemen met 50% doorverkoopspercentage. Anders was het 15 miljoen. Effe een ruime schatting maken dan..

x - 15 > x * 0.5 - 4
x - 11 > x * 0.5
2(x - 11) > x
2x - 22 > x
x > 22

Dus als we Gutierrez verkopen voor een prijs meer dan 22 miljoen is constructie 1 beter. Toch? Dan zijn ze echt met een belachelijke constructie bezig. :rolleyes:
 
Ok, huurconstructie en dan voor 4 miljoen overnemen met 50% doorverkoopspercentage. Anders was het 15 miljoen. Effe een ruime schatting maken dan..

x - 15 > x * 0.5 - 4
x - 11 > x * 0.5
2(x - 11) > x
2x - 22 > x
x > 22

Dus als we Gutierrez verkopen voor een prijs meer dan 22 miljoen is constructie 1 beter. Toch? Dan zijn ze echt met een belachelijke constructie bezig. :rolleyes:

Je moet dan wel die 15 miljoen hebben, en geen ander nut voor die miljoenen hebben. En Gutierrez moet dus, op Memphis na, de grootste transfer ooit worden voor PSV.
 
Goed nieuws, want Rosario op het middenveld oogt nogal sober en fragiel, naast een stukje onzekerheid, foute passes, ook geen goeie voorzet naar de spitsen en al helemaal geen creativiteit....dus, Gutierez is zeer zeker welkom...
 
Je moet dan wel die 15 miljoen hebben, en geen ander nut voor die miljoenen hebben. En Gutierrez moet dus, op Memphis na, de grootste transfer ooit worden voor PSV.

Yep. Bovendien verlaagt deze constructie het risico.
 
'Gutiérrez geeft duidelijke hint over PSV-transfer'

link

Het begint er meer en meer op te lijken dat Erick Gutiérrez op weg is naar PSV.
Het is een kwestie van tijd. :D:sleep:
 
Laatst bewerkt:
'Gutiérrez geeft duidelijke hint over PSV-transfer'

link

Het begint er meer en meer op te lijken dat Erick Gutiérrez op weg is naar PSV.
Het is een kwestie van tijd. :D:sleep:

Wij zijn wel wat gewend met wachten en wachten en wachten, maar op welke manier dan ook. Hopelijk komt hij, want met dit middenveld win je de oorlog niet, alhoewel Rosario voor mij zeker devoorkeur krijgt boven Ramselaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan