Érick Gutiérrez (M)

D
Hij gaat toch niet opgesteld worden, dus sorry voor het verpesten van je hoop en goed nieuws :ROFL:
Maar ik herinner me een periode waar men constant om hem riep, en hij gewoon maar steeds niet fit was, ik vrees dat die issue blijft
dus volgens jou heb je slechts 11 fitte spelers nodig in je selectie?
 
Goed nieuws voor PSV: blessure van Gutiérrez valt mee

link

De blessure die Erick Gutiérrez heeft opgelopen in het duel van Mexico met Canada op de Gold Cup valt mee. De middenvelder van PSV is slechts twee weken uitgeschakeld, meldt de voetbalbond van Mexico. Hij kampt met een spierblessure aan zijn rechterdijbeen.

:)
 
Hij heeft, helaas voor hem, en voor ons, een hardnekkige blessure. Tenminste zo lijkt het. Die gooit roet in het transfervreten.

Lozano? Hij trainde pas nog apart met Thomas. Ik denk dat hij al bijna fit raakt. Een beetje rust voor hem zal denk ik ook wonderen doen.
 
Lozano? Hij trainde pas nog apart met Thomas. Ik denk dat hij al bijna fit raakt. Een beetje rust voor hem zal denk ik ook wonderen doen.
Ja ik had het over Lozano. Ik wist niet dat hij weer op het trainingsveld stond. Heb je een link? Bedankt voor de info...(Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan