Sergiño Dest (V)

Ik zie nergens de oorzaak en wat voor een blessure het is?
Ik erger me trouwens altijd aan dat mysterieuze gedoe rondom blessures. Er is een privacy regelgeving voor heb ik ooit gehoord maar meer weet ik niet. Kan iemand me uitleggen waarom ze dit doen?
Het lijkt me toch niet erg dat anderen weten wat voor blessure je hebt of denkt te hebben?
 
Ik erger me trouwens altijd aan dat mysterieuze gedoe rondom blessures. Er is een privacy regelgeving voor heb ik ooit gehoord maar meer weet ik niet. Kan iemand me uitleggen waarom ze dit doen?
Het lijkt me toch niet erg dat anderen weten wat voor blessure je hebt of denkt te hebben?
Het is een algemene privacy wet. Zelfde reden dat je werkgever niet zomaar je medische gegevens mag weten en doctoren het niet mogen delen. Een speler mag zelf beslissen of hij zijn medische gegevens wil delen. En die heeft natuurlijk wel een belang.
 
Het is een algemene privacy wet. Zelfde reden dat je werkgever niet zomaar je medische gegevens mag weten en doctoren het niet mogen delen. Een speler mag zelf beslissen of hij zijn medische gegevens wil delen. En die heeft natuurlijk wel een belang.
Een wet die niet specifiek voor voetballers is bedacht maar gewoon de algemene wet? Dat maakt het begrijpelijk. Ik vraag me nu alleen nog af wat dat persoonlijke belang is, transfer risico?
 
.
Mauro was echt geweldig als back voor een half seizoen en had meerdere goede spelers in zijn zak gedurende die tijd. Ik hoop echt Mauto. Misschien heeft PvA wat meer recente speeltijd op die positie en ziet Bosz hem meer als middenvelder nu
Als iedereen op het middenveld fit is en Tillman daar ook kan staan (Lozano fit?) dan zou dat kunnen. Je kan dan ook Aanholt als wissel aanhouden. Maar ik zie Mauro liever op dat middenveld als het nodig is
 
Veerman was even afwezig. Bakayoko ook, Lozano, Pepi vorige week. Tillman..
Til tijdje afwezig geweest, Lozano 2x. Schouten ook paar wedstrijden, Kotchap 3/4 seizoen. Mauro en Obispo eerste seizoenshelft gemist. Bakayoko kan ik me niet herinneren eigenlijk. Babadi nu ook geblesseerd.
 
Til tijdje afwezig geweest, Lozano 2x. Schouten ook paar wedstrijden, Kotchap 3/4 seizoen. Mauro en Obispo eerste seizoenshelft gemist. Bakayoko kan ik me niet herinneren eigenlijk. Babadi nu ook geblesseerd.
Bakayoko inderdaad weet ik niet zeker. Ik dacht dat ie een keer onzeker was mbt kunnen spelen dan. Dat is dan geen serieuze afwezigheid..
 
Een wet die niet specifiek voor voetballers is bedacht maar gewoon de algemene wet? Dat maakt het begrijpelijk. Ik vraag me nu alleen nog af wat dat persoonlijke belang is, transfer risico?
Tsja. Een verjaardagskalender op mijn oude school mag niet meer vanwege de privacywet want leeftijd ligt gevoelig, maar ondertussen verzamelen Google, Microsoft en veel bedrijven van allerhande gegevens over ons met hun cookies en weet ik veel andere methodes. :unsure:
Hopelijk blijft Dest wat mij betreft.
 
Brands meldt in SV dat Dest openstaat voor een definitieve overgang naar Psv en dat de gesprekken al in gang zijn.
 
Eerst was het enkele weken, want slag om de arm voor laatste wedstrijden vh seizoen.
Nu is het al 'maanden', en 'verder onderzoek afwachten'.

Zeg dan niks, maar wacht gewoon eerst onderzoek af.

Dat hele 'valt wel mee --> toch ernstiger dan gedacht --> het is eigenlijk zwaar kut' riedeltje is behoorlijk irritant aan t worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan