Johan Bakayoko (A)

Velen vergeten dat een jonge speler geen heel seizoen top kan presteren , hij heeft momenteel niet zijn sterkste periode . Tijd en geduld zeker voor een eigen talent .
Ik denk dat het in dit geval meer de gretigheid was van het publiek. We willen graag thuis winnen van Twente. Bakayoko hoort met zijn vorm dan gewoon zijn plaats te kennen en zo snel mogelijk naar de kant te gaan. Ik vond het persoonlijk wel een mooi moment. Zowel de selectie, de staff als supporters namen hier geen genoegen mee
 
Ik denk dat het in dit geval meer de gretigheid was van het publiek. We willen graag thuis winnen van Twente. Bakayoko hoort met zijn vorm dan gewoon zijn plaats te kennen en zo snel mogelijk naar de kant te gaan. Ik vond het persoonlijk wel een mooi moment. Zowel de selectie, de staff als supporters namen hier geen genoegen mee

Tsah ik vind dat je een eigen speler nooit uit moet fluiten. Gaat hij daar beter van spelen? Wordt hij er mentaal beter van?
 
Fluitconcert voor hem lees ik?

Ik heb het zelf gemist maar dat zou niet fraai zijn.
Inderdaad, dat zou triest zijn. Ik vond ook dat hij aan een wissel toe was, maar zeker zonder fluitconcert. Maar ja, grote delen van de PSV supporters blijven nu eenmaal behoorlijk cringe qua uitingen; las net dat er alweer 'eens per jaar wordt PSV kampioen' gezongen werd :FP: Als je het dan zingt, rijm het dan op z'n minst en zing 'eens per seizoen'
 
Brand maar los…..
Ik ben zelf giga fan van Baka, maar een aantal op dit forum niet ;)

Ja, wat er staat; PSV kan vragen wat het wil en hij ligt nog tot 2026 vast. Hij zit nu in een dip, maar we moeten niet vergeten dat het nog een talent is dat zich nog steeds aan het ontwikkelen is. Het lijkt er voor mij op dat hij momenteel een mentale block heeft, althans dat zie ik terug in zijn spel, waar geen durf meer uitstraalt. Daar moet hij even overheen, en natuurlijk werken aan het afwerken.
 
Ja, wat er staat; PSV kan vragen wat het wil en hij ligt nog tot 2026 vast. Hij zit nu in een dip, maar we moeten niet vergeten dat het nog een talent is dat zich nog steeds aan het ontwikkelen is. Het lijkt er voor mij op dat hij momenteel een mentale block heeft, althans dat zie ik terug in zijn spel, waar geen durf meer uitstraalt. Daar moet hij even overheen, en natuurlijk werken aan het afwerken.
Werken aan het afwerken, 2 vd 5 doelpunten vh seizoen hier op het forum en gedeeld 3e bij de topscoorders van PSV maar verder verfijnen mag altijd ;)
 
Is gewoon een uitstekend talent en is het niet gek dat de top clubs hun vizier op hem hebben gericht. Kan zich ontwikkelen voor top voetbal. Bij bedragen van 60 miljoen plus is hij onhoudbaar voor PSV is ook niet onoverkomelijk investeren in de jeugd en een nieuwe vleugelspeler en met Lang en Lozano kunnen we weer vooruit.
 
Is gewoon een uitstekend talent en is het niet gek dat de top clubs hun vizier op hem hebben gericht. Kan zich ontwikkelen voor top voetbal. Bij bedragen van 60 miljoen plus is hij onhoudbaar voor PSV is ook niet onoverkomelijk investeren in de jeugd en een nieuwe vleugelspeler en met Lang en Lozano kunnen we weer vooruit.
Lozano is mij te grillig en heeft na Ajax en zn hattrick eigenlijk bar weinig meer laten zien
 
Brand maar los…..
Ik ben zelf giga fan van Baka, maar een aantal op dit forum niet ;)

Ik ben ook fan maar ik denk niet dat er negativiteit is of zo. Baka heeft gewoon een mindere periode, dat komt vaker voor bij (jonge) spelers.
Zet zich wel in, verdedigd en jaagt mee maar aan de bal gaat het minder goed (voorzet of schot niet scherp gesteld) en het komt vaker dan in het begin van het seizoen voor dat zijn keuzes minder handig zijn. Ik zie hem soms versnellen en zijn man voorbij gaan maar vervolgens loopt het spaak.
Ik vind het niet verwonderlijk want hij is nog altijd pas 20 jaar (over een maand 21), en ik vind het ook niet gek dat de Europese top hem in het vizier heeft. Nu al basis en een groot talent die biedingen afsloeg om bij PSV te blijven, mooie speler toch.
 
Inderdaad, dat zou triest zijn. Ik vond ook dat hij aan een wissel toe was, maar zeker zonder fluitconcert. Maar ja, grote delen van de PSV supporters blijven nu eenmaal behoorlijk cringe qua uitingen; las net dat er alweer 'eens per jaar wordt PSV kampioen' gezongen werd :FP: Als je het dan zingt, rijm het dan op z'n minst en zing 'eens per seizoen'

Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer overdoen
Rood en Wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren

Rijmt als een trein

 
Ik ben fan van Chucky in z'n eerste periode bij PSV. In zijn tweede periode bij PSV tot nu toe...not so much.
Nee, het lukt hem net niet dit seizoen. Ben overigens nog steeds fan. :) Maar om hem nu gelijk af te branden als het niet lekker gaat vindt ik ook wat overdreven. Overigens toen ie pas geleden wel goed speelde werd ie weer bewierrookt. Ach het kan vriezen en dooien.

Maar goed, het gaat over Baka hier. ;)
 
Nee, het lukt hem net niet dit seizoen. Ben overigens nog steeds fan. :) Maar om hem nu gelijk af te branden als het niet lekker gaat vindt ik ook wat overdreven. Overigens toen ie pas geleden wel goed speelde werd ie weer bewierrookt. Ach het kan vriezen en dooien.

Maar goed, het gaat over Baka hier. ;)
Om de link te leggen met Baka: nu Baka ook niet in topvorm is, zou het juist handig zijn als Lozano het wel zou laten zien. Daarom hoop ik ook dat Lang binnenkort weer beschikbaar zou zijn, zodat we weer meerdere opties op de vleugels hebben. Maar Baka vindt z'n vorm vast wel weer. Of dat bij Lozano nog gaat gebeuren...
 
Eens per jaar wordt PSV kampioen
Dat gaan we ieder jaar weer overdoen
Rood en Wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren

Rijmt als een trein

En dat dan gaan zingen terwijl je 1) nog geen kampioen bent, en 2)al 6 jaar geen kampioen meer bent geweest. Cringe!
 
Om de link te leggen met Baka: nu Baka ook niet in topvorm is, zou het juist handig zijn als Lozano het wel zou laten zien. Daarom hoop ik ook dat Lang binnenkort weer beschikbaar zou zijn, zodat we weer meerdere opties op de vleugels hebben. Maar Baka vindt z'n vorm vast wel weer. Of dat bij Lozano nog gaat gebeuren...
Chucky beleeft nu eenmaal niet zijn gelukkigste periode. Maar om hem daar nu op af te shrijven. Die komt er wel weer bovenop. En als dat gebeurt draait dit forum ineens weer 180 graden. Let maar op. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan