Johan Bakayoko (A)

Blinde draver, 0 gogme, RKC niveau, etc etc...


Maar goed, deze week nog werd er een post opgerakeld waarin ik soortgelijke dingen zei over Saibari. t Kan verkeren.
Dat er in het begin van dit topic skepsis was snap ik, maar de Lens link kwam dit najaar, dat was wel een beetje typisch.
 
Dit is toch fantastisch?
Zoveel clubliefde —> hier houd ik van

 
Dit is toch fantastisch?
Zoveel clubliefde —> hier houd ik van

Gewoon een hele verstandige jongen, als ie deze zomer blijft zou het geweldig zijn!
 
Dit is toch fantastisch?
Zoveel clubliefde —> hier houd ik van

Een voorbeeld voor vele jonge voetballers hoe het kan en zou moeten.
 
Een voorbeeld voor vele jonge voetballers hoe het kan en zou moeten.
Altijd makkelijk praten vanuit de basis en een leuk seizoen draaiend met je club. Wat wanneer Lozano zijn plek had gehad en Baka nu al 12 wedstrijden op de bank had gezeten? Die is gewoon weg hoor na het seizoen.
 
Altijd makkelijk praten vanuit de basis en een leuk seizoen draaiend met je club. Wat wanneer Lozano zijn plek had gehad en Baka nu al 12 wedstrijden op de bank had gezeten? Die is gewoon weg hoor na het seizoen.
Hij zegt: "Ik wil kampioen worden met PSV". Dan kan hij dit na dit seizoen ook doen. Een man van zijn woord.
 
Dit is toch fantastisch?
Zoveel clubliefde —> hier houd ik van

Zo veel clubliefde en dan denken dat wij maar 5 keer kampioen zijn geworden... :S:

 
Gisteren eindelijk weer een goaltje. Baka groeit gestaag door, maar hij heeft ook nog genoeg te leren. Ik hoop dat we hem kunnen verleiden voor een langer verblijf in de zomer, ook omdat er op rechts nog niks doorkomt uit de jeugd. Dan kan hij uitgroeien naar Cody-achtige praktijken, ben ik van overtuigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan