Johan Bakayoko (A)

Baka is one fire! Na een wat matige fase wat altijd voorkomt laat hij de laatste weken zien wat een belangrijke speler het kan zijn. Een talent die ver kan komen. Als ik in een top club het voor het zegen had wist ik het wel, direct kopen.
 
Baka is one fire! Na een wat matige fase wat altijd voorkomt laat hij de laatste weken zien wat een belangrijke speler het kan zijn. Een talent die ver kan komen. Als ik in een top club het voor het zegen had wist ik het wel, direct kopen.
En is pas 20 jaar nog maar. Dat vergeten we wel eens volgens mij. Hier zit ook nog wel wat rek in. We mogen er toch vanuit gaat dat Bakayoko het transfer record gaat breken.
 
We hebben nu op de zijkanten nog niet een nieuw talent klaarstaan, dus een lange traditie van goeie flankspelers uit eigen jeugd ("eigen") wordt waarschijnlijk langzaamaan gebroken. Aan de andere kant, als je nu kunt binnenlopen bij een fantastisch bod, zou je dat wel moeten overwegen. Het is echt een statistiekenmonster, en sowieso een linksbenige rechtsbuiten met rendement is zeldzaam. Dat hij flegmatiek is, is vrijwel logisch. Dat is inherent aan elke flankspeler.

Het liefst heb ik dat hij blijft, maar ik twijfel vanaf welk bedrag we moeten overgaan op een andere jongen.
 
75 miljoen euro eisen van te voren en dan uiteindelijk voor minimaal 65 miljoen euro verkopen deze zomer.
 
Haha ik wist dat iemand hem ging maken maar nee zeker niet. Want dit is wat ik van een buitenspeler verwacht. Niet elke wedstrijd goals en assist maar wel proberen en dreigen. En dit was zijn beste wedstrijd in maanden

Inderdaad zeker mee eens, maar kon hem niet laten liggen haha
 
En is pas 20 jaar nog maar. Dat vergeten we wel eens volgens mij. Hier zit ook nog wel wat rek in. We mogen er toch vanuit gaat dat Bakayoko het transfer record gaat breken.
Over 12 dagen is hij 21, maar dat is nog steeds heel jong.
Gakpo en Baka werden steeds beter bij PSV.
Ik denk dat Baka volgend seizoen zelfs nog meer goals gaat scoren en assists gaat geven dan dit seizoen, als hij bij PSV blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan