Georginio Wijnaldum

Zijn kopgoal tegen ADO was zijn laatste balcontact als PSV'er? :p
 
Kunnen we tegen Feyenoord eindelijk weer eens met elf man spelen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kan hij bij andere clubs ook 5 miljoen euro per jaar verdienen....? Hij maakt zelf de keuze en dat wordt dus Newcastle ......ik gun het hem en met nog 4 Nederlanders zal hij zich daar heel snel thuis voelen....succes Gini !

Nee, Newcastle is de rijkste club van de wereld :FP:
 
Dat is echt niet waar. Voetbal leeft daar zoals dat in Nl onvoorstelbaar is. Is een hele mooie club, fantastische supporters, met in principe grote potentie, maar, daar ben ik het wel mee eens, al jaren wanbeleid wordt gevoerd. Ook ben ik niet zo'n fan van McLaren. Maar eens zal de potentie eruit komen en dan kan Gini zich geen betere club wensen. Gini bedankt en veel success.

Oh dat geloof ik meteen hoor; ik had het dan ook meer over de uitstraling van de club. Die is voor mij sinds het afscheid van Shearer als speler niet al te best meer.

Wijnaldum: ‘Mooi voor PSV’

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/psv/24257583/__Wijnaldum___Mooi_voor_PSV___.html

Het is definitief. Gini bedankt voor een prachtige tijd bij PSV en veel succes en geluk in Engeland. :)

Inderdaad, het was een fijne speler en het goedlachse gezicht van PSV afgelopen seizoen. Je kon bijna niet anders dan sympathie hebben voor hem, en dat was ook wel gunstig voor PSV. Hopelijk kan hij het tij gaan keren bij Newcastle, daar is die club wel aan toe.
 
Ik was even aan het kijken naar het bijbehorende artikel op psv.nl, maar puike statistiek hoor 154 duels gespeeld en 57x gescoord! Als we daar ook nog de assist bij gaan halen kom je al helemaal fantastisch uit denk ik :supp:
 
Ik was even aan het kijken naar het bijbehorende artikel op psv.nl, maar puike statistiek hoor 154 duels gespeeld en 57x gescoord! Als we daar ook nog de assist bij gaan halen kom je al helemaal fantastisch uit denk ik :supp:
En de 20 gemiste kansen per seizoen van vorig jaar en twee jaar geleden.... :eek:
 
Gini Bedankt en het ga je goed, we gaan je nog missen. Alle azijn zeikers ten spijt zijn stats zijn puik in orde met een moyenne van 1 op 3.
20 miljoen bijschrijven en snel goed besteden aan een middenvelder en een CV.
 
Alle 20 raak en Messi is voorbij gestreefd. Flauwekul, gewoon prima statistieken voor een middenvelder.
Prima, zeker!
Maar het nog prima'er gekund. Zo eerlijk moeten we gewoon zijn. Gelukkig heeft hij het afgelopen jar die stap wél gezet. Daarvoor alle respect. Had die gekke Bondscoach het stiekem toch bij het juiste eind.
Ook leuk voor die jongen, dat hij een keertje gelijk heeft. Gebeurt niet vaak. (lol)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het wordt misschien nog mooier.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 8 min.8 minuten geleden
Even rectificeren: #PSV houdt nog meer geld over aan de #Wijnaldum-deal dan eerder aangenomen. Hoe dat zit lees je zo op ed.nl
 
Haha, Feyenoord heeft helemaal geen doorverkooppercentage bedongen. Toch slim van Brands om dit niet zelf te ontkennen. Is alleen maar beter voor de onderhandelingspositie van inkomende transfers. Dat is heel mooi, houden we toch een bedrag over van 19 miljoen, als er 20 miljoen is betaald voor Gini.
 
Haha, Feyenoord heeft helemaal geen doorverkooppercentage bedongen. Toch slim van Brands om dit niet zelf te ontkennen. Is alleen maar beter voor de onderhandelingspositie van inkomende transfers. Dat is heel mooi, houden we toch een bedrag over van 19 miljoen, als er 20 miljoen is betaald voor Gini.

"Die afspraak is echter nooit gemaakt. Feyenoord wilde in verband met de financiële situatie destijds liever meteen cash dan een deel van de mogelijke winst op de speler in de toekomst. Vergelijk je de twee scenario's, dan houdt PSV nu anderhalf miljoen extra over aan de transfer. "

Nice. :D
 
"Die afspraak is echter nooit gemaakt. Feyenoord wilde in verband met de financiële situatie destijds liever meteen cash dan een deel van de mogelijke winst op de speler in de toekomst. Vergelijk je de twee scenario's, dan houdt PSV nu anderhalf miljoen extra over aan de transfer. "

Nice. :D
Mooi inderdaad. Even was ik bang dat Gini ons uiteindelijk richting de 8 miljoen zou kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan