Xavi Simons

Mijn systeem werkt anders, je kan 20 dingen goed doen, als je mij dan een x goed naait dan bestaan die 20 goede dingen niet meer 👋
Dan heb je nogal wat aversie tegen het management van PSV dat de ene na de andere onwaarheid over het contract van Xavi heeft verspreid, lijkt mij.

Hij is fan van RvN, wordt tijdens iedere wedstrijd uitgescholden, heeft gesprek gevoerd met Bosz, heeft mede daarom gewoon een optie in zijn contract gelicht en kiest dan voor Leipzig, ergens in juli en niet een dag voor Rangers of zo.

Ik snap niet wat hij niet correct heeft gedaan.

En voeg daarbij de post van Buitenspelgoal toe.
 
Laatst bewerkt:
Xavi en Frenkie als de motor van het middenveld van Oranje. Benieuwd hoe Koeman dat weer de nek weet om te draaien met Marten de Roon.
 
Ik snap niet wat hij niet correct heeft gedaan.

Als hij enige begrip en respect had/heeft voor psv, die aan zijn transfer meewerkte en hij dus elk club uit de wereld kon kiezen, dat die dan de ''easy/luie' optie kiest die tegelijk ook psv financieel schaadt = niks minder dan tuig.

Het kon dik win win zijn voor iedereen, nu is het de rat zelf alleen die beetje profiteert alleen.
 
Als hij enige begrip en respect had/heeft voor psv, die aan zijn transfer meewerkte en hij dus elk club uit de wereld kon kiezen, dat die dan de ''easy/luie' optie kiest die tegelijk ook psv financieel schaadt = niks minder dan tuig.

Het kon dik win win zijn voor iedereen, nu is het de rat zelf alleen die beetje profiteert alleen.
Zoals het bijvoorbeeld win win is als een fan een echt psv-tenue koopt en je een rat bent als je de goedkope op Ali-express bestelt waar de club niet van profiteert?
 
Als hij enige begrip en respect had/heeft voor psv, die aan zijn transfer meewerkte en hij dus elk club uit de wereld kon kiezen, dat die dan de ''easy/luie' optie kiest die tegelijk ook psv financieel schaadt = niks minder dan tuig.

Het kon dik win win zijn voor iedereen, nu is het de rat zelf alleen die beetje profiteert alleen.
Bij RB Leipzig kon ie gewoon rekenen op een basisplek en het is een grotere competitie. Ik snap zijn keuze prima. Vervelend voor ons, maar ik vind nu niet dat ie ons genaaid heeft.
 
Zoals het bijvoorbeeld win win is als een fan een echt psv-tenue koopt en je een rat bent als je de goedkope op Ali-express bestelt waar de club niet van profiteert?

Google jij maar ff hoeveel of beter gezegd hoe bar weinig clubs krijgen al is de prijs van een shirt schandalig hoog. Grote clubs die andere contracten hebben met sportmerken krijgen wel dik cash van de shirts + er naast nog van het merk zelf, kleine clubs werkt dat niet zo. Dus viel je niet slechter als je een replica koopt, of je de Chinees of grote merk sponsort is beide 1 pot nat.

Bij RB Leipzig kon ie gewoon rekenen op een basisplek en het is een grotere competitie. Ik snap zijn keuze prima. Vervelend voor ons, maar ik vind nu niet dat ie ons genaaid heeft.

Ik praat Kroatisch hier lijkt het soms, het gaat er om dat hij elk club kon kiezen, en elk club moest dik betalen voor hem, dus psv kon lekker cashen ongeacht waar die heen ging. psv werkte mee dus alles was lievvvvv en aardig. Of hij een keuze/club maakt waar die op de bank beland of basisplek = nobody cares verhaal, psv hoort te cashen aan hem, en hij als die 5 gezonde hersencellen heeft kon dat zelf ook bedenken en via die cash manier wat terug doen aan psv.

Maaaar neeeeeee hij kiest voor een kansloze clausule die psv benadeeld. Hij kon maybe tussen 20 clubs kiezen en 1 was fout, en wat kiest die pepernoot.... 🙄 nee sorry al breekt die morgen zijn beide benen dan zeg ik karma #doei
 
Google jij maar ff hoeveel of beter gezegd hoe bar weinig clubs krijgen al is de prijs van een shirt schandalig hoog. Grote clubs die andere contracten hebben met sportmerken krijgen wel dik cash van de shirts + er naast nog van het merk zelf, kleine clubs werkt dat niet zo. Dus viel je niet slechter als je een replica koopt, of je de Chinees of grote merk sponsort is beide 1 pot nat.
Ik heb nergens gezegd dat het een vetpot is, slechts aangegeven dat je niet voor de win-win gaat. En dan ben je in jouw eigen woorden een rat. Dat je dat dan weer niet van toepassing vind op je eigen koopgedrag is veelzeggend.
 
Ik praat Kroatisch hier lijkt het soms, het gaat er om dat hij elk club kon kiezen, en elk club moest dik betalen voor hem, dus psv kon lekker cashen ongeacht waar die heen ging. psv werkte mee dus alles was lievvvvv en aardig. Of hij een keuze/club maakt waar die op de bank beland of basisplek = nobody cares verhaal, psv hoort te cashen aan hem, en hij als die 5 gezonde hersencellen heeft kon dat zelf ook bedenken en via die cash manier wat terug doen aan psv.

Maaaar neeeeeee hij kiest voor een kansloze clausule die psv benadeeld. Hij kon maybe tussen 20 clubs kiezen en 1 was fout, en wat kiest die pepernoot.... 🙄 nee sorry al breekt die morgen zijn beide benen dan zeg ik karma #doei
PSV was er toch zelf bij dat die kansloze clausule erin kwam? Daar zit de stupiditeit, niet bij Xavi.

PSV wist meteen zelf dat het een kansloze clausule was, getuige hun gedraai en gelieg over die clausule. Eigen schuld van PSV.

Maar goed, blijkbaar zit er bij Xavi 0,0 wrok over exit RvN/uitschelden/ploeggenoten die naar directie gaan en gunt hij het PSV-van-nu het allerbeste.
Lijkt me voor PSV en Xavi een stuk nuttiger dan een aversie van Derksen jegens Xavi.
 
Laatst bewerkt:
Zoals?

PSV communiceerde eerst niets, toen dat de clausule er was voor 1 jaar tegen 12 miljoen. Toen was het 6 miljoen. Toen was het 2 jaar. Tsja...
Xavi zei nog zo stoer in het begin, ik heb niet voor niks voor 5 jaar getekend. Wel dus ……. Plus als hij niet zo goed zou zijn als ze van tevoren dachten of zich niet zo goed zou ontwikkelen dan zit je dus wel 5 jaar aan hem vast. Rare huur constructie dan
 
Zoals?

PSV communiceerde eerst niets, toen dat de clausule er was voor 1 jaar tegen 12 miljoen. Toen was het 6 miljoen. Toen was het 2 jaar. Tsja...
Xavi heeft ook gezegd meerdere malen dat zijn insteek was om te blijven maar goed hij wist natuurlijk al van te voren wat zijn plan was, niet heel erg maar ik vindt het dan nog zuurder als die heletijd roept ik ben PSV zo dankbaar....
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En Dumfries bij Inter natuurlijk. Ook o.a. Wijnaldum, Mertens en Strootman (voor zijn blessure, maar zelfs daarna nog een behoorlijke tijd stabiel bij Roma) hadden prima carrieres na PSV. En Memphis op zich ook nog wel. Ex-PSV'ers doen het echt niet altijd slecht in het buitenland. Tuurlijk falen er ook genoeg spelers, maar dat geldt voor bijna elke opleidingsclub voor de top, of het nou de Nederlandse, Belgische, Portugese top of een Dinamo Zagreb betreft. Het inferieuriteitscomplex wat we soms hier lijken te hebben mbt. de waarde van onze spelers na PSV kan best een tandje minder.
Er was wel een periode dat Oranje alleen bestond uit spelers in de eredivisie of in het buitenland speelden bij laagvliegers en veel spelers mislukten. Weet niet of dat te maken heeft met inferieuriteitscomplex. Gelukkig zitten we nu weer in een goede fase. Zelfs spelers die onder de radar vlogen in Nederland doen het goed bij Italiaanse en Franse subtop/middenmoot. Hopelijk weet PSV daar meer en meer van te profiteren.
 
Interessante video. Zo bekeken lijkt Xavi wel de voetbalversie van Max, met een geobsedeerde vader die er alles voor over had om zijn zoon de beste in zijn sport te maken; ook zijn ze allebei in het bezit van de juiste mentaliteit.
Mooi in elkaar gezet. Bevatte voor mij ook de nodige nieuwtjes waaronder dat Real achter hem aan zat voordat ie bij PSV tekende en dat het zijn eis was om uitgeleend te worden aan Leipzig voordat hij PSG clausule liet liggen. Treffende vergelijking inderdaad met Max Verstappen. Je moet inderdaad wel helemaal geobsedeerd zijn om haard en huis te verlaten en in Allicante te wonen zodat hij bij een voetbalclub kan spelen waar hij makkelijk gespot kan worden door Barca. Well done door zijn pa. Verdient het dan ook dat het allemaal zo uitpakt. En Xavi is gewoon op en top een prof. Kunnen vele voetballers een voorbeeld aan nemen. Arsenal, United, Tottenham wilden dus 50 miljoen voor hem neertellen. Zo jammer dat het niet is doorgegaan. Met die 50 miljoen extra had PSV het kampioenschap kunnen kopen en mogelijk overwintering CL.
 
Dat mensen hem nog aanbieden en respecteren hier echt, ja hij heeft PSV geholpen + hij heeft PSV extreem genaaid met zijn club keuze, dat laatste verneukt al zijn goede daden meteen.

Simons = 🤮 in mijn wereld
Xavi heeft PSV de voorronde CL in geschoten in de laatste wedstrijd met zijn goal en daarnaast met zijn 19 goals een enorme bijdrage gehad. Zonder hem was deze transfer window een stuk minder spectaculair geweest. Zeer de vraag of spelers als Schouten, Ketchop en Lozano waren gekomen zonder CL vooruitzichten en of PSV hen wel kon betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan