Rangers - PSV | Dinsdag 22 augustus | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb helemaal niet het gevoel gehad dat Veerman echt uitgeschakeld was. Ik had juist het idee dat het tot aan de 16 goed ging maar dat we daarna niet de eindpass konden vinden, omdat we te weinig man in en rond de 16 hebben staan. Als je Schouten voor Sangaré brengt zal dat alleen maar meer het geval worden.
Hij werd wel onder druk gezet maar speelde zich voortdurend kinderlijk eenvoudig vrij inderdaad. Probleem was dat er voorin niks doorheen kwam door die driedubbele dekking op de flanken. Bosz probeerde nog wel wat door Lang op een gegeven moment naar de rechtervleugel te verhuizen, maar daar stond die Cantwell, de beste man aan hun zijde.

Maar goed, de podcast geeft wel aan waarom ik PSV er niet in zie slagen om de thuiswedstrijd te winnen, ondanks dat de stand eigenlijk 1-2 voor PSV was.
 
Het is heel dubbel voor mijn gevoel. Bosz moet weten dat hij spelers heeft, die dit soort fouten nu eenmaal maakt. Daar zal hij zich in zijn tactiek dus op de een of andere manier tegen moeten wapenen, anders is het meer geluk dan wijsheid dat PSV een Europese wedstrijd wint. Rangers heeft dinsdagavond precies gekregen wat het wilde, met kans op meer.
Van de andere kant: Ruud (en voor hem Roger en Mark) hielden er in hun tactiek wél rekening mee, en kregen ook het deksel op de neus. Dus in hoeverre heeft dat geholpen? En voor ons supporters was het dubbel pech: én geen succes, en je vreet de bank op omdat het spel er niet uit ziet.
Hopen op een snelle goal, dan moet Rangers komen. Als dat niet lukt, gaat het moeilijk worden en zal Rangers weer de wedstrijd krijgen die ze graag willen.

Als ik Bosz was, zou ik in de opstelling gaan sleutelen, daar is nu met een week vrij alle tijd voor. Ramalho moet eruit, dat ziet iedereen. Dan kun je daar of Teze neerzetten of Schouten. Als je Teze er neerzet, wordt Sambo rechtsback. Viel goed in, maar ik vermoed dat Bosz daar geen vertrouwen in heeft als basisspeler. Plus Bosz wil in balbezit 3-4-3 spelen, waar Sambo weer veel minder geschikt voor is dan Teze. Plus Teze was voortdurend de vrije man, en ging daar aardig mee om, ik weet niet wat Sambo zou doen. Dan wellicht Schouten klaarstomen als CV? Hij heeft het nu een paar keer gespeeld, en slechter dan Ramalho zal het niet zijn.

Ik ben bang dat Peter het niet met mij eens is, en gewoon weer met dezelfde 11 begint. Dan moeten we hopen dat Boszbal een keertje werkt en we er met 5-0 overheen klappen. Als dat niet het geval is, zal het weer 50-50 worden, waarbij geluk en individuele klasse de doorslag gaan geven. En individuele klasse zit aan beide zijden, dus hopen op bevliegingen van Lang en Baka, die waren niet in goede doen in Glasgow, maar dat zou woensdag natuurlijk best wel eens anders kunnen zijn.
 
Mee eens hoor. Maar bedenk je eens: wie was er na afloop blijer met de 2-2, PSV of Rangers?

Kunnen we er van uitgaan dat volgende week dit soort fouten niet meer gemaakt worden? Nee, want in alle wedstrijden tot nu toe dit seizoen is PSV een aantal keren erg goed weggekomen, of het nou tegen Rangers was, of Utrecht of Vitesse. Dat betekent dus dat Rangers volgende week weer kansen gaat krijgen. PSV zal die of moeten voorkomen, of er voor moeten zorgen dat ze zelf meer creëren. Want eerlijk is eerlijk; ondanks de intentie afgelopen dinsdag was het eigenlijk toch ook wel een beetje tandenloos wat PSV liet zien.
Tandenloos? 2 goals scoren we. En thuis gaan we ook scoren hopelijk dit keer zonder persoonlijke fouten. Rangers stelde echt niets voor.
 
Tandenloos? 2 goals scoren we. En thuis gaan we ook scoren hopelijk dit keer zonder persoonlijke fouten. Rangers stelde echt niets voor.
Ondanks dat we 2 goals scoren, vond ik het redelijk tandenloos inderdaad. Hoeveel echt grote kansen heeft PSV gecreëerd in de wedstrijd? Een PSV dat vol op de aanval speelt, moet meer kansen uit open spel creëren dan ze in Glasgow hebben gedaan. Als je de samenvatting kijkt, zie je dat PSV in de eerste helft, toen ze zo ontzettend goed en dominant waren, niet verder kwam dan een schot of 3 a 4 vanaf rand 16. Ook in de tweede helft: één goal uit open spel, één uit een corner. Maar verder wat schoten van afstand, verder niet veel.

Als PSV met Bosz zegt: wij vallen aan, wij zijn de dominante ploeg, dan moet je als team in staat zijn om verder te komen dan dit. Dan wil ik dat PSV op zijn minst kansen krijgt zoals Lammers en Danilo die kregen voor Rangers aan het eind van de wedstrijd.
 
Hopen op een snelle goal, dan moet Rangers komen. Als dat niet lukt, gaat het moeilijk worden en zal Rangers weer de wedstrijd krijgen die ze graag willen.

Als ik Bosz was, zou ik in de opstelling gaan sleutelen, daar is nu met een week vrij alle tijd voor. Ramalho moet eruit, dat ziet iedereen. Dan kun je daar of Teze neerzetten of Schouten. Als je Teze er neerzet, wordt Sambo rechtsback. Viel goed in, maar ik vermoed dat Bosz daar geen vertrouwen in heeft als basisspeler. Plus Bosz wil in balbezit 3-4-3 spelen, waar Sambo weer veel minder geschikt voor is dan Teze. Plus Teze was voortdurend de vrije man, en ging daar aardig mee om, ik weet niet wat Sambo zou doen. Dan wellicht Schouten klaarstomen als CV? Hij heeft het nu een paar keer gespeeld, en slechter dan Ramalho zal het niet zijn.

Ik ben bang dat Peter het niet met mij eens is, en gewoon weer met dezelfde 11 begint. Dan moeten we hopen dat Boszbal een keertje werkt en we er met 5-0 overheen klappen. Als dat niet het geval is, zal het weer 50-50 worden, waarbij geluk en individuele klasse de doorslag gaan geven. En individuele klasse zit aan beide zijden, dus hopen op bevliegingen van Lang en Baka, die waren niet in goede doen in Glasgow, maar dat zou woensdag natuurlijk best wel eens anders kunnen zijn.
Wel risky om Schouten op CV te zetten met veel ruimte in z'n rug. Positionering is dan echt belangrijk, en dat krijg je met ervaring.

Ik kan mij nog een zekere wedstrijd herinneren tegen PSV waar wij Frenkie achterin hadden staan, en dat was geen daverend succes :lmao:.
 
Wel risky om Schouten op CV te zetten met veel ruimte in z'n rug. Positionering is dan echt belangrijk, en dat krijg je met ervaring.

Ik kan mij nog een zekere wedstrijd herinneren tegen PSV waar wij Frenkie achterin hadden staan, en dat was geen daverend succes :lmao:.
Heb je ook weer een punt. Het probleem is dat we geen goede CV hebben. Een ideale oplossing is er dus niet, en garantie op success evenmin.
 
Rangers komt uit het niets in de wedstrijd dankzij een persoonlijke fout van een psv speler. Rangers had het eerste kwartier het beste van het spel, daarna was het wachten op de goal van psv. Dat Rangers hier nog een gelijkspel uit haalt is niet de verdienste van hun, dat heeft psv compleet aan zichzelf te danken. Na de tegengoal moet psv alle energie in de pot leggen. Dat zag je op een gegeven moment ook terug. Dit soort fouten kosten je wedstrijden, en dan kan iedereen tegenstanders (ook Rangers) die minder zijn, gewoon resultaat halen
Daar komen de meeste goals uit voort op dit niveau. Ik hoor het ook al jarenlang; de persoonlijke fout. Die horen ook bij het spelletje en worden gewoon afgedwongen door Rangers wat snel en fel afjaagt op dit soort slippertjes.

Daarnaast heeft qua echt grote kansen Rangers zeker niet minder dan PSV gekregen.

Als wij zo goed waren waarom is Rangers dan heel tevreden? Zoals aangegeven in die podcast, als we het op dezelfde manier gaan proberen dan wordt het nog echt linke poep. 50/50 tenzij Bosz een betere opzet weet en de spelers geen fuckups maken.
 
Wel risky om Schouten op CV te zetten met veel ruimte in z'n rug. Positionering is dan echt belangrijk, en dat krijg je met ervaring.

Ik kan mij nog een zekere wedstrijd herinneren tegen PSV waar wij Frenkie achterin hadden staan, en dat was geen daverend succes :lmao:.
Vier jaar Serie A heeft Schouten wel wat baggage meegegeven in dat opzicht lijkt me. Hij is er alleen pas net.
Die wedstrijd kan ik me niet herinneren helaas :)
 
Daar komen de meeste goals uit voort op dit niveau. Ik hoor het ook al jarenlang; de persoonlijke fout. Die horen ook bij het spelletje en worden gewoon afgedwongen door Rangers wat snel en fel afjaagt op dit soort slippertjes.

Daarnaast heeft qua echt grote kansen Rangers zeker niet minder dan PSV gekregen.

Als wij zo goed waren waarom is Rangers dan heel tevreden? Zoals aangegeven in die podcast, als we het op dezelfde manier gaan proberen dan wordt het nog echt linke poep. 50/50 tenzij Bosz een betere opzet weet en de spelers geen fuckups maken.
Als underdog zou ik ook tevreden zijn. Als psv tegen bijvoorbeeld psg door een persoonlijke fout thuis er een gelijkspel uit kan persen ben je ook tevreden. Dus uiteraard is Rangers tevreden, die hebben het maximum bereikt qua resultaat.
 
Als underdog zou ik ook tevreden zijn. Als psv tegen bijvoorbeeld psg door een persoonlijke fout thuis er een gelijkspel uit kan persen ben je ook tevreden. Dus uiteraard is Rangers tevreden, die hebben het maximum bereikt qua resultaat.
Het maximum? We hebben twee keer achter gestaan en die laatste tien minuten was alarmfase rood.
Daarnaast, hadden wij meer of betere kansen dan hen?
 
Laatst bewerkt:
Het is heel dubbel voor mijn gevoel. Bosz moet weten dat hij spelers heeft, die dit soort fouten nu eenmaal maakt. Daar zal hij zich in zijn tactiek dus op de een of andere manier tegen moeten wapenen, anders is het meer geluk dan wijsheid dat PSV een Europese wedstrijd wint. Als PSV volgende week hetzelfde wedstrijdplan heeft, is de kans dat ze doorgaan 50/50 gok ik. Rangers heeft dinsdagavond precies gekregen wat het wilde, met kans op meer.
Van de andere kant: Ruud (en voor hem Roger en Mark) hielden er in hun tactiek wél rekening mee, en kregen ook het deksel op de neus. Dus in hoeverre heeft dat geholpen? En voor ons supporters was het dubbel pech: én geen succes, en je vreet de bank op omdat het spel er niet uit ziet.
Sommige hebben de focus en killer mentaliteit niet... vooral achterin daar is de kwaliteit gewoon niet en moet er gewoon betere spelers komen.net als teze die gaat zijn hand al op steken voor buitenspel als je nou gvd eerst die kerel is gewoon keihard aanpakt daar achterin en daarna met je handje gaat zwaaien
Wat is dat man..gewoon onzekerheid en kwaliteitsgebrek.echte topverdedigers pakken dat heel anders aan....
 
Het maximum? We hebben twee keer achter gestaan en die laatste tien minuten was alarmfase rood.
Daarnaast, hadden wij meer of betere kansen dan hen?
Dat zeg ik. Door een persoonlijke fout moet je repareren, logisch dat je dan in de eindfase tekort komt. Na de onnodige 1-0 loop je achter de feiten aan. Rangers mag terecht blij zijn met deze uitslag. Voor hun het maximale
 
Zullen we deze post sluiten met mijn voorspelling PSV - Rangers 4 - 1 meestal zit ik goed en normaal ben ik negatiever, dus geen zorgen!
 
Laatst bewerkt:
Hij werd wel onder druk gezet maar speelde zich voortdurend kinderlijk eenvoudig vrij inderdaad. Probleem was dat er voorin niks doorheen kwam door die driedubbele dekking op de flanken. Bosz probeerde nog wel wat door Lang op een gegeven moment naar de rechtervleugel te verhuizen, maar daar stond die Cantwell, de beste man aan hun zijde.

Maar goed, de podcast geeft wel aan waarom ik PSV er niet in zie slagen om de thuiswedstrijd te winnen, ondanks dat de stand eigenlijk 1-2 voor PSV was.
Echt een goede speler, die Cantwell. Wel typisch dat zo'n speler bij relatieve laagvliegers heeft gespeeld.
 
Wel risky om Schouten op CV te zetten met veel ruimte in z'n rug. Positionering is dan echt belangrijk, en dat krijg je met ervaring.

Ik kan mij nog een zekere wedstrijd herinneren tegen PSV waar wij Frenkie achterin hadden staan, en dat was geen daverend succes :lmao:.
Schouten speelde tegen Vitesse verdedigend ook gewoon slecht. Dus hem centraal achterin zetten, lijkt mij dom en zelfs een verslechtering ten opzichte van Ramalho.
Echt een goede speler, die Cantwell. Wel typisch dat zo'n speler bij relatieve laagvliegers heeft gespeeld.
Fortuna ook, hoorde ik. Mij toen niet opgevallen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan