Algemene transfergeruchten

Voel iets als een soort van ruilconstructie aankomen, Wijnaldum naar PSV, Xavi naar PSG, en we eindigen dit korte gedicht met PSG dat nog eens 15 miljoen toebetaalt om van het Nederlandse gezeik af te zijn. Een spelletje dreigen onder de tafel.

Weet niet of het voor mij zo hoeft. Elje speler kan geblesseerd raken, maar Wijnakdum staat er dacht ik niet gunstig op de laatste seizoenen in die zin. Wel op zich goede voetballer die in goede doen PSV wat kan brengen. Maar als hij liever naar Fey. wil, lekker laten gaan.
Zonnesteekje? :)
 
Ik heb de nodige twijfels, maar ik hoop dat Gini die snel weerlegt als tie komt. Zijn eventuele komst staat m.i. wel haaks op de uitspraken van de directie over waarde creëren op het veld.
Andere ervaren spelers zullen niet of minder spelen dus ergens is het niet gek, je hoeft geen 11 cashcows te hebben. Nu Ramalho en waarschijnlijk ook Luuk minder / niet gaan spelen is een ervaren middenvelder helemaal geen overbodige luxe.
 
Laatst bewerkt:
Feyenoord wil zich ook versterken met zowel Wijnaldum als Summerville ...is dit serieus bedoeld of proberen ze hierdoor als plaaggeest alleen maar de prijs op te schroeven voor PSV...?
 
Feyenoord wil zich ook versterken met zowel Wijnaldum als Summerville ...is dit serieus bedoeld of proberen ze hierdoor als plaaggeest alleen maar de prijs op te schroeven voor PSV...?
Ik denk dat dit voor beide clubs gewoon logische namen zijn om op lijstjes te hebben staan. Voor de Nederlandse topclubs zitten de beste opties in de subtop van Nederland, de top van kleinere competities of Nederlandse/ex-eredivisie spelers die in grote competities spelen met een smetje. Summerville en Wijnaldum passen beide in die laatste categorie en hebben een Feyenoord verleden dus het zou heel slecht beleid zijn van Feyenoord als ze niet op lijstjes zouden staan. Los van of ze echt concreet gaan worden.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Feyenoord wil zich ook versterken met zowel Wijnaldum als Summerville ...is dit serieus bedoeld of proberen ze hierdoor als plaaggeest alleen maar de prijs op te schroeven voor PSV...?
Nogmaals, dit zijn geruchten van clickbaitsites. 99% is verzonnen. Wij weten helemaal niet met wie PSV of feyenoord bezig is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan