Amerika

Laat je niet opnaaien. Trump gaat echt niet de bak in. Het is de USA, daar is de kans echt 0.0%
Het gaat om staatsgeheimen die hij blijkbaar niet in bezit mag hebben. Geen idee wat de straf is of wordt maar het lijkt me een serieuze zaak.
 
Piepjong vergeleken met die 2 lopende lijken..
Volgens mij is oud-president Clinton jonger dan de twee huidige kandidaten! Bizar als je bedenkt hoe lang geleden hij president was.

Een gedichtje:
Van die hele president race is het kutte,
we kunnen we commentaar hebben maar wij komen met Rutte

Toegegeven. Geen geweldig gedichtje maar wel waar. We kunnen wel zeiken op die gek van een Trump maar wij kiezen gezellig voor een minister president die aantoonbaar een gedeelte van de bevolking de vernietiging in hielp.
 
Volgens mij is oud-president Clinton jonger dan de twee huidige kandidaten! Bizar als je bedenkt hoe lang geleden hij president was.

Een gedichtje:
Van die hele president race is het kutte,
we kunnen we commentaar hebben maar wij komen met Rutte

Toegegeven. Geen geweldig gedichtje maar wel waar. We kunnen wel zeiken op die gek van een Trump maar wij kiezen gezellig voor een minister president die aantoonbaar een gedeelte van de bevolking de vernietiging in hielp.
Rutte is in ieder geval nog geen 120. Ik neem aan dat hij wel stopt voordat ie met 1 been in het graf staat
 
Ik blijf het bijzonder vinden hoe weinig Fox News bericht over Oekraïne. Ik kijk wel eens op CNN, Reuters en Fox News om de verschillende invalshoeken te vergelijken. Maar op Fox News is het altijd goed zoeken. Sowieso geen voorpagina. Ik bedoel.. het is toch nieuws dat er in een vrij bekend conflict een dam is opgeblazen met alle gevolgen van dien.
 
En ook Chris Christie stelt zich kandidaat, levert het volgende lijstje aan de ene kant op.

Chris Christie
Ron DeSantis
Mike Pence
Donald Trump

Of ik heb iets gemist, of aan de andere kant hebben ze vooralsnog maar 1 kandidaat

Joe Biden
 
George Walker Bush is zelfs jonger en die was president van 2001 tot 2009.

En clinton zat daar nog voor van 93 tot 2001 en ze zijn even oud. Dat we over Bush nog durven te zeggen dat hij eigenlijk wel erg gematigd was is toch wel heel erg voor de staat van de politiek.
 
En ook Chris Christie stelt zich kandidaat, levert het volgende lijstje aan de ene kant op.

Chris Christie
Ron DeSantis
Mike Pence
Donald Trump

Of ik heb iets gemist, of aan de andere kant hebben ze vooralsnog maar 1 kandidaat

Joe Biden
Voor de Republikeinen hebben we nog Nikki Haley, Trump’s voormalig ambassadeur van de Verenigde Naties.

Het is wel zo: hoe meer kandidaten bij de Republikeinen, hoe groter de kans is dat Trump gaat winnen bij de voorverkiezingen. Zo’n 30% van de Republikeinse kiezers zijn echte Trumpers en 10% zijn never-Trumpers.

Het lijkt er wel op dat Trump bij de presidentsverkiezingen minder kans heeft op de overwinning omdat veel Amerikanen Trump-moe zijn en Trumps gedrag ook weinig nieuwe kiezers overhaalt (hij bereikt vooral zijn huidige aanhangers) Maar dat dachten we in 2016 ook…

Aan de andere kant is de V.S. zo tribaal, dat de meeste Republikeinen altijd voor hun kandidaat gaan. Wat zou jij doen JPdeJager als Trump de kandidaat wordt?
 
Voor de Republikeinen hebben we nog Nikki Haley, Trump’s voormalig ambassadeur van de Verenigde Naties.
Ah, ja die had ik even gemist
Het is wel zo: hoe meer kandidaten bij de Republikeinen, hoe groter de kans is dat Trump gaat winnen bij de voorverkiezingen. Zo’n 30% van de Republikeinse kiezers zijn echte Trumpers en 10% zijn never-Trumpers.
Heel benieuwd wat de toon wordt van de andere kandidaten jegens Trump, en vice versa.
Het lijkt er wel op dat Trump bij de presidentsverkiezingen minder kans heeft op de overwinning omdat veel Amerikanen Trump-moe zijn en Trumps gedrag ook weinig nieuwe kiezers overhaalt (hij bereikt vooral zijn huidige aanhangers) Maar dat dachten we in 2016 ook…
Dat is allemaal maar afwachten, en als we bv nog een klap op de economie krijgen volgend jaar zomer kan dat ook weer kiesgedrag beïnvloeden, wat dat betreft is het echt veel te vroeg om iets te zeggen.
 
Ah, ja die had ik even gemist

Heel benieuwd wat de toon wordt van de andere kandidaten jegens Trump, en vice versa.

Dat is allemaal maar afwachten, en als we bv nog een klap op de economie krijgen volgend jaar zomer kan dat ook weer kiesgedrag beïnvloeden, wat dat betreft is het echt veel te vroeg om iets te zeggen.
Er zijn nog een paar Republikeinse kandidaten volgens dit interessant lijstje.

 
Er zijn nog een paar Republikeinse kandidaten volgens dit interessant lijstje.

Heb weinig zicht op de historie, maar is er wel eens een outsider daadwerkelijk kandidaat geworden, rood danwel blauw?

Zie overigens dat ook bij d democraten er nog twee kandidaten naast Joe Biden zijn, Robert F. Kennedy jr. en Marianne Williamson.
 
Terug
Bovenaan Onderaan