Algemene transfergeruchten

Er komt toch overigens weer een sloot geld binnen deze zomer toch?

Sangare 37.5
Guti 8
Teze 4
Mwene 4
Ramalho 4
Maxi 2

Is toch bij elkaar zo’n 60 miljoen. En dan is er nog wel wat over van de transfer van Madueke.

Daar moet je toch wel wat mee kunnen doen zou je zeggen.
Dream on als je denkt dat we 4m voor Ramalho of Mwene krijgen. Gratis transfer gaat nog moeilijk worden voor Ramalho, er is geen club die zijn salaris over wil nemen. En ik twijfel heel erg of we die 37.5m voor Sangare gaan krijgen, ik denk dat 20m meer reeel is.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat toch met dat meenemen? Bosz heeft geen club en kan ook niemand meenemen.:shrug:
Wat het laatste betreft over het niet enthousiast zijn begrijp ik wel en onderschrijf ik ook. Dolberg staat onder contract bij OGC Nice en was verhuurd aan Hoffenheim en heeft afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld en 1 goal gescoord. Dit lijkt me niet de spits die PSV nodig heeft.
Selectie: 15, basiselftal: 4, ingevallen: 9, zonder invalbeurt bij de selectie: 2, geschorst: 0, geblesseerd: 3

Het seizoen ervoor bij NIce in de Lique1 slechts 6 goals en 2 assists.
Selectie: 31, basiselftal: 19, ingevallen: 7, zonder invalbeurt bij de selectie: 5, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Contract bij Nice is tot 30 juni 2024. Hoffenheim heeft een optie tot koop maar zal deze hoogstwaarschijnlijk niet lichten gezien de prestaties.
Het is in die zin meenemen dat Dolberg bij dezelfde club actief was als Bosz en Bosz degene is die bij PSV aandringt om hem te tekenen. Zonder zijn voorspraak zou ie nooit zijn gekomen.

Stats inderdaad niet indrukwekkend. Weet zeker dat Van Duiven en/of Locadia met zoveel speelminuten tot betere stats zouden zijn gekomen. Ik hoop dat het allemaal flauwe kul is.
Niet slecht denk ik. Verder goed dat hij vele eisen heeft.
Dolberg is een mooie posterboy. Ideale persoon om in te huren als acteur in een voetbalfilm. Maar hij heeft nu toch wel lang genoeg laten zien dat ie er weinig van bakt. Bosz kan veel eisen hebben. Hoop dat hij ook hogere eisen stelt.
 
Laatst bewerkt:
Het is in die zien meenemen dat Dolberg bij dezelfde club actief was als Bosz en Bosz degene is die bij PSV aandringt om hem te tekenen. Zonder zijn voorspraak zou ie nooit zijn gekomen.

Stats inderdaad niet indrukwekkend. Weet zeker dat Van Duiven en/of Locadia met zoveel speelminuten tot betere stats zouden zijn gekomen. Ik hoop dat het allemaal flauwe kul is.

Dolberg is een mooie posterboy. Ideale persoon om in te huren als acteur in een voetbalfilm. Maar hij heeft nu toch wel lang genoeg laten zien dat ie er weinig van bakt. Bosz kan veel eisen hebben. Hoop dat hij ook hogere eisen stelt.
Dat hij kampioen mag worden of zo.
 
En wie vindt dat dan? Die hoef ik hier niet te zien, hoor. Laat hem maar lekker met Wijndal spelen. Die passen goed bij elkaar.
Tja, we willen geen juffertjes, we willen winnaars, we willen geen balletje terug-breed spelers, we willen geen egoisten, we willen spelers die een maanetje voorbij komen, we willen we willen geen lastpakken, we willen geen onsympathieke karakters, we willen geen ex-ajaxieden. En we hebben weinig geld te besteden. Dan wordt het wel heel moeilijk. Van mij mogen Kluivert en ook Lang komen, Wellicht vervelende mannetjes, maar voetballen kunnen ze, en uiteindelijk gaat het daarom.
 
Het is in die zin meenemen dat Dolberg bij dezelfde club actief was als Bosz en Bosz degene is die bij PSV aandringt om hem te tekenen. Zonder zijn voorspraak zou ie nooit zijn gekomen.

Stats inderdaad niet indrukwekkend. Weet zeker dat Van Duiven en/of Locadia met zoveel speelminuten tot betere stats zouden zijn gekomen. Ik hoop dat het allemaal flauwe kul is.
Hopelijk is het inderdaad flauwekul.

Dolberg heeft alleen in seizoen 2016 - 2017 bij de zelfde club gezeten als Bosz. Bosz was toen trainer van Ajax en Dolberg was toen 19 jaar oud.
Toen scoorde hij in 29 wedstrijden 16 keer en 6 assists in de Eredivisie en in de Europa League in 13 wedstrijden 6 goals en 1 assist.
Maar dat is zo lang geleden. Daar kun je nu iet meer op teren.

Ik zie liever dat Van Duiven toegevoegd wordt aan de selectie van PSV1.
 
Dolberg. Voor hetzelfde geld heb je een Luuk de Jong-verhaal en dus dus een speler die na een mislukt avontuur in het buitenland in Nederland tot bloei komt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dolberg. Voor hetzelfde geld heb je een Luuk de Jong-verhaal en dus dus een speler die na een mislukt avontuur in het buitenland in Nederland tot bloei komt.
Voor Ajax heeft ook alleen maar in zijn 1e seizoen veel gescoord. Daarna niet meer. Lijkt me niks.
 
En Spierings. Maar ik denk dat ze eerst Bosz gaan vastleggen en daarna gaan we vanzelf meer horen.
Dan mogen ze flink opschieten daar bij de onderhandelingen, want er zijn meer dan genoeg kapers op de kust om de genoemde spelers voor onze neus weg te kapen....:mad:
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Wat denken we eigenlijk dat het budget voor transfers zou zijn deze zomer? (Even los staand van spelers die we nog gaan verkopen)
Verkoop van Gakpo en Madueke waren mooie bedragen, maar we komen uit de niet meest geweldige financiele periode.
 
Terug
Bovenaan Onderaan