Algemene transfergeruchten

Er komt toch overigens weer een sloot geld binnen deze zomer toch?

Sangare 37.5
Guti 8
Teze 4
Mwene 4
Ramalho 4
Maxi 2

Is toch bij elkaar zo’n 60 miljoen. En dan is er nog wel wat over van de transfer van Madueke.

Daar moet je toch wel wat mee kunnen doen zou je zeggen.
Als het zo uit zou komen wel, maar waar heb jij gelezen/gehoord dat Teze, Mwene en Ramalho gaan vetrekken?
 
Stond onlangs ergens in het nieuws. ‘10 spelers op de nominatie om te vertrekken’.
Baumgartl, Romero, Oppegard?, Ramalho, Sangare, Guti, Teze, Drommel.

Verwacht je nog meer? Mwene weet ik niet. Obispo is geblesseerd, dus zal wel blijven, Til zal wel niet, Luuk zal wel niet, Ghazi zal wel niet.
Vertessen weet ik ook niet.
Hazard, Gerrit en Savio en Silva gaan weer terug naar hun clubs.
 

Ff wat verder kijken dan je neus lang is Jaufe :ROFL: Maar goed. Dat artikel is voor mij niet genoeg om te zeggen dat hij mogelijk naar PSV komt. Maar denk dat Razinho daar op doelt
 

Ff wat verder kijken dan je neus lang is Jaufe :ROFL: Maar goed. Dat artikel is voor mij niet genoeg om te zeggen dat hij mogelijk naar PSV komt. Maar denk dat Razinho daar op doelt
Ik moet eerst zien wat er waar is van het weg willen van Benitez, zie ze namelijk niet alletwee in ons 1e elftal, lijken beiden geen type om 2e keeper te zijn.
 
Uiteraard ben ik helemaal content met de mogelijke komst van Olij naar PSV...👍⚽💕
FC Twente watcher over Cerny: "Als ik FC Twente was, zou ik hem verkopen. Ik denk niet dat hij deze cijfers in de toekomst nog kan overtreffen Vorig jaar was Cerny lang niet altijd onomstreden, hij had ook niet altijd een basisplek. Het lijntje bij hem is heel dun. Als het even lekker gaat, valt ineens alles goed. Maar zijn ondergrens kan dus ook heel laag zijn."
 
Ik moet eerst zien wat er waar is van het weg willen van Benitez, zie ze namelijk niet alletwee in ons 1e elftal, lijken beiden geen type om 2e keeper te zijn.
Las een goed idee van een gerespecteerde deelnemer aan ons forum in de scouting keepers om hem nog een jaar te verhuren aan Sparta. 😇
 
Las een goed idee van een gerespecteerde deelnemer aan ons forum in de scouting keepers om hem nog een jaar te verhuren aan Sparta. 😇
Klopt, als Walter blijft is dat echt geen verkeerd idee. Zou helemaal tof zijn als Sparta Europees voetbal weet te bereiken.
Ga er vanuit dat de clubleiding bij PSV op de hoogte is van de wensen van Walter en daarop kunnen acteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan