PSV Nieuws Algemeen


Het valt nog mee. Word alleen doodmoe van dat collectief straffen continu. Al zal het sowieso geen zak uitmaken, dan gaan de mensen van Oost wel ergens anders plaatsnemen.
Ah, met een euro per dag is Dylano in 2077 al klaar met afbetalen.
 

Het valt nog mee. Word alleen doodmoe van dat collectief straffen continu. Al zal het sowieso geen zak uitmaken, dan gaan de mensen van Oost wel ergens anders plaatsnemen.
Dit valt echt enorm mee. Ik had echt een veel zwaardere straf verwacht. Een seizoen uitsluiting van Europese toernooien had ik niet gek gevonden
 
Met zijn hoevelen werd die staaf toendertijd in de Meer gegooid? Was er toch ook maar 1?
Ach bij PSV rennen er iedere week 11 onbestraft op het veld die er niet horen.

Die staaf was wel een gek ja haha, net als die bommengooier uit Oss die ons het EK had kunnen kosten. Ook hier is er uiteraard willekeur. Ik zou een uitsluiting in ieder geval overdreven hebben gevonden.
 
Ach bij PSV rennen er iedere week 11 onbestraft op het veld die er niet horen.

Die staaf was wel een gek ja haha, net als die bommengooier uit Oss die ons het EK had kunnen kosten. Ook hier is er uiteraard willekeur. Ik zou een uitsluiting in ieder geval overdreven hebben gevonden.
Oneens met je - grappige- eerste zin. Je doet Xavi Simons te kort.;)
Wel eens dat een zwaardere straf belachelijk zou zijn geweest.
Straf het individu zo streng mogelijk en laat alle goedwillenden met rust.
Binnen zowel als buiten een stadion.
 
Ik denk dat de naam van PSV in Europa ook meetelt. De reputatie van nette club, bedoel ik dan.
 
Ik vind het zo komisch om Feyenoorders los te zien gaan op onze straf. Wij krijgen maar 20.000 euro en een leeg vak voor een supporter op het veld en zij krijgen al dat soort straffen voor een fakkeltje. Volgens mij zijn ze even vergeten dat de UEFA gemiddeld zo'n 5 keer per jaar een boete aan het uitdelen is vanwege vuurwerk en ze ook met alle liefde een uitvak in elkaar trappen. Vast nog nooit van oplopende straffen gehoord
 
Je kunt ook laten zien hoe het wel kan/moet en de 'grotere' zijn. Met oog om oog raak je alleen maar verder van huis.
Mooie theorie.:(
Zou je dat ook vinden als je eerder vrouwen en kinderen huilend onder het Ajax vak hebt zien zitten toen een stel gekken brandende fakkels naar beneden gooiden?
En past dit slappe gedoe in het aangekondigde beleid om minder politie in te zetten voor het voetbal?
Moet PSV altijd het braafste jongetje van de klas blijven, wat er ook aan scheve schaatsen gereden worden in de voetbalwereld?
 

Het valt nog mee. Word alleen doodmoe van dat collectief straffen continu. Al zal het sowieso geen zak uitmaken, dan gaan de mensen van Oost wel ergens anders plaatsnemen.
Daarbij, het volgende Europese thuisduel voor PSV is waarschijnlijk de 3de kwalificatie ronde van de Conference League tegen een of ander onbekende ploeg uit oost Europa. Ook nog midden in de zomer zal het stadion dan lang niet vol zitten denk ik.
 
Voor 1 gek? Zou wel heel raar zijn.
Als je als club de veiligheid van spelers/supporters (van de tegenpartij) niet kunt garanderen en er zoals in dit geval een speler aangevallen wordt, snap ik best wanneer UEFA dat (al was het maar om een grens te trekken of een voorbeeld te stellen) dat zwaar bestraft.
 
Als je als club de veiligheid van spelers/supporters (van de tegenpartij) niet kunt garanderen en er zoals in dit geval een speler aangevallen wordt, snap ik best wanneer UEFA dat (al was het maar om een grens te trekken of een voorbeeld te stellen) dat zwaar bestraft.
Dan zou je dus in elk stadion een hek* moeten zetten omdat er anders maar 1 gek nodig is om uitgesloten te worden van een Europees seizoen. Lijkt me ook niet wenselijk.

* en een hek is in Eindhoven ook niet altijd voldoende gebleken om supporters tegen te houden...
 
Dan zou je dus in elk stadion een hek* moeten zetten omdat er anders maar 1 gek nodig is om uitgesloten te worden van een Europees seizoen. Lijkt me ook niet wenselijk.

* en een hek is in Eindhoven ook niet altijd voldoende gebleken om supporters tegen te houden...
Als er mensen binnen zitten die al een stadionverbod hebben (en dus al eerder bestraft zijn voor wangedrag in of om het stadion) dan doe je in mijn ogen onvoldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan