PSV Nieuws Algemeen

PSV geeft stadionverbod van veertig jaar aan fan die Sevilla-keeper aanviel​

link

PSV heeft een stadionverbod van veertig jaar uitgedeeld aan de supporter die vorige maand Sevilla-keeper Marko Dmitrovic aanviel. De club uit Eindhoven start daarnaast een procedure om de schade op de twintigjarige Dylano K. te kunnen verhalen.

Dat is een flinke straf.
Mag hopen dat die twee gekken in Groningen ook zo gestraft worden.
Het is de enige goede oplossing; straf het individu zodat niet allerlei onschuldigen getroffen worden door niet werkende maar wel vervelende maatregelen.
 

PSV geeft stadionverbod van veertig jaar aan fan die Sevilla-keeper aanviel​

link

PSV heeft een stadionverbod van veertig jaar uitgedeeld aan de supporter die vorige maand Sevilla-keeper Marko Dmitrovic aanviel. De club uit Eindhoven start daarnaast een procedure om de schade op de twintigjarige Dylano K. te kunnen verhalen.

Dat is een flinke straf.
Met het huidige psv zie ik dit niet als straf 🤔
 

PSV geeft stadionverbod van veertig jaar aan fan die Sevilla-keeper aanviel​

link

PSV heeft een stadionverbod van veertig jaar uitgedeeld aan de supporter die vorige maand Sevilla-keeper Marko Dmitrovic aanviel. De club uit Eindhoven start daarnaast een procedure om de schade op de twintigjarige Dylano K. te kunnen verhalen.

Dat is een flinke straf.
Tsja, hij had al een stadionverbod, dus of dit nou veel gaat uitmaken...
 
Ik schrok ervan toen ik het op de radio hoorde. Het zat er natuurlijk aan te komen maar is uiteindelijk snel gegaan.
 
Heel droevig, inderdaad snel gegaan. Sterkte aan alle nabestaanden.
 
Jeetje, wat gaat dat dan ineens snel. Mooi figuur, die Thijs. Hakt er altijd even extra in, als zo’n jong iemand veel te vroeg overlijdt.
Hij kwam hier eerder nog wel eens een kijkje nemen, heb ik me laten vertellen.
 
Jeetje, wat gaat dat dan ineens snel. Mooi figuur, die Thijs. Hakt er altijd even extra in, als zo’n jong iemand veel te vroeg overlijdt.
Hij kwam hier eerder nog wel eens een kijkje nemen, heb ik me laten vertellen.
Eens kijken welke formummer we niet meer terug zien…
 

Het valt nog mee. Word alleen doodmoe van dat collectief straffen continu. Al zal het sowieso geen zak uitmaken, dan gaan de mensen van Oost wel ergens anders plaatsnemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan