Binnenlandse Politiek

Hij is bassist, in het Jazz - Soul - Hiphop genre. Doet nu ook een muzikale master op het conservatorium. Ondertussen speelt hij redelijk wat live, geeft hij bas- en bandles.

Ik kan wel eens wat van hem in het muziek topic gooien. Ik vind het heerlijke muziek - maar ik ben dan ook verre van objectief.
Welk conservatorium? Ik heb in Rotterdam gezeten.
 
Ik stel de vragen aan jou, ze omdraaien om vervolgens aan mij te stellen is een zwaktebod. Je beweert iets op basis van gevoel, maar ik krijg het verwijt de discussie niet zuiver te houden als ik daarop reageer met mijn gevoel.. Dat doet pijn, mijn beste.

We hadden het niet over BBB stemmers, het ging over cultuur en over talkshow gasten. Jij bepleit dat het cultuurbudget verschilt tussen Amsterdam en Eindhoven. Ik vraag waar je dat op hebt gebaseerd. Wat zijn je proporties? Waar ligt de grens van het buitenproportionele? Ben je het met me eens dat er in Amsterdam e.o meer musea en poppodia te vinden zijn dan in Eindhoven? Ben je het met me eens dat Amsterdam al jaren een linkse gemeenteraad heeft die vanuit hun ideologie meer budget besteed aan cultuur? Ben je het met me eens dat cultuurbudget deels door de gemeente wordt bepaald?
Niks zwaktebod.
Gezwam over onderbuik is dat wel.
BBB stemmers zijn wel degelijk deels daartoe overgegaan vanwege randstad overheersing.
Wat jij probeert te beperken tot cultuur en talk shows.
Dingen hangen toch echt met elkaar samen.

Je laatste alinea: Mij interesseert dat gewoon niet. Waarom zou je je druk maken om het feit dat de Randstad vooral om de Randstad draait? Er is een verschil tussen onrecht aangedaan worden (Groningen, boeren) en gewoon niet zo in de schijnwerpers staan. Wat mij betreft hoeft het niet allemaal de hele tijd op de weegschaal. Media willen verkopen. En dat schotelen ze ons voor. Heb ik geen moeite mee. Aan mij om te kijken of niet.
Prima dat het jou niet interesseert. Mij wel.
Want de publieke opinie wordt er sterk door beinvloed, door die selectieve, subjectieve media.
Op alle gebied.
Ik heb zelf geen cijfers - zou er naar moeten zoeken - maar mijn broer zit in de cultuur (muziek) business en klaagt er wel over dat het overgrote gedeelte van het landelijke cultuurbudget naar de Randstad gaat. Hij is er inmiddels zelf maar heen gegaan. Ik zal hem eens vragen of hij dat ook concreet kan maken.
Dan heeft je broer waarschijnlijk meer dan gelijk in deze kwestie.
Ik heb ooit het getal 200 euro naar Amsterdam tegenover 1 euro naar Eindhoven gelezen als verhouding.
Waar weet ik niet meer, maar zelfs als er per ongeluk een nul te veel stond afgedrukt en het 20 zou zijn is er dus nog steeds - ook op dit gebied - van alles mis met de situatie van randstad tegenover overige provincies.
 
D66 gaf vanochtend aan dat ze zich houden aan het coalitieakkoord mbt stikstof. Benieuwd wat het cda daarmee gaat doen die in paniek modus zitten.
Ondertussen wordt hier in Brabant het spel ingezet en de bbb alle probleemdossiers toegeschoven vd Plas zei dat ze blijkbaar alles simpel kan oplossen. Hebben ze bij dat partijtje eindelijk door dat de tijd van holle praatjes voorbij zijn en ze moeten leveren?
Welkom in de grote mensen wereld boertjes..
 
Prima dat het jou niet interesseert. Mij wel.
Want de publieke opinie wordt er sterk door beinvloed, door die selectieve, subjectieve media.
Waarom heeft de bbb gewonnen? Omdat deze troela werkelijk overal werd uitgenodigd. Ze heeft dit spel via de media gespeeld die daar als geile haantjes de bbb tot saturnus hebben gehyped. Of telt dat nu niet omdat het de bbb is?
 
Waarom heeft de bbb gewonnen? Omdat deze troela werkelijk overal werd uitgenodigd. Ze heeft dit spel via de media gespeeld die daar als geile haantjes de bbb tot saturnus hebben gehyped. Of telt dat nu niet omdat het de bbb is?
Vier zinnen in een post aan mij zonder de woordjes calimero en complotdenker?
:ROFL:
 
D66 gaf vanochtend aan dat ze zich houden aan het coalitieakkoord mbt stikstof. Benieuwd wat het cda daarmee gaat doen die in paniek modus zitten.
Ondertussen wordt hier in Brabant het spel ingezet en de bbb alle probleemdossiers toegeschoven vd Plas zei dat ze blijkbaar alles simpel kan oplossen. Hebben ze bij dat partijtje eindelijk door dat de tijd van holle praatjes voorbij zijn en ze moeten leveren?
Welkom in de grote mensen wereld boertjes..
Op vrijdagavond in de kroeg na een paar biertjes kan ik dat ook. Werkelijk alle problemen van de wereld los ik dan op. In minder dan een half uur.
 
Niks zwaktebod.
Gezwam over onderbuik is dat wel.
BBB stemmers zijn wel degelijk deels daartoe overgegaan vanwege randstad overheersing.
Wat jij probeert te beperken tot cultuur en talk shows.
Dingen hangen toch echt met elkaar samen.
0 antwoorden. Echt, 0. Je gaat he-le-maal nergens op in. Ik stelde toch hele concrete vragen?
En dan nog de sneer dat ik 'probeer te beperken'. Ik ga notabene in op je EIGEN WOORDEN.

Deze discussie is nog zinlozer dan de laatste 8 wedstrijden van dit seizoen.
 
0 antwoorden. Echt, 0. Je gaat he-le-maal nergens op in. Ik stelde toch hele concrete vragen?
En dan nog de sneer dat ik 'probeer te beperken'. Ik ga notabene in op je EIGEN WOORDEN.

Deze discussie is nog zinlozer dan de laatste 8 wedstrijden van dit seizoen.
Dat Is ook een prestatie 🤔
 
Ondertussen wordt hier in Brabant het spel ingezet en de bbb alle probleemdossiers toegeschoven vd Plas zei dat ze blijkbaar alles simpel kan oplossen. Hebben ze bij dat partijtje eindelijk door dat de tijd van holle praatjes voorbij zijn en ze moeten leveren?
Welkom in de grote mensen wereld boertjes..

Zal ik een boek schrijven over de mislukkingen van de grote mensen uit de randstad van de afgelopen 35 jaar? Arrogant neerkijken op de mensen net zoals het interview dit weekend in de NRC van alle links stemmende groene wortelknagers uit Amsterdam.

Zolang men in de stad en het westen niet begrijpt dat de rest van Nederland net zo belangrijk is zal dit alleen maar erger worden.
 
Zal ik een boek schrijven over de mislukkingen van de grote mensen uit de randstad van de afgelopen 35 jaar? Arrogant neerkijken op de mensen net zoals het interview dit weekend in de NRC van alle links stemmende groene wortelknagers uit Amsterdam.

Zolang men in de stad en het westen niet begrijpt dat de rest van Nederland net zo belangrijk is zal dit alleen maar erger worden.
De klimaatactivisten zullen zich ongetwijfeld gaan laten horen als de stikstofplannen worden opgeschort. Het is natuurlijk niet zo dat die ineens niet meer bestaan. Ze zijn relatief rustig gebleven omdat bijvoorbeeld stikstof wordt aangepakt. Ik voorspel hommeles als dit beleid wordt losgelaten omwille van een paar protest stemmers.
Dat wordt gezellig..
 
De klimaatactivisten zullen zich ongetwijfeld gaan laten horen als de stikstofplannen worden opgeschort. Het is natuurlijk niet zo dat die ineens niet meer bestaan. Ze zijn relatief rustig gebleven omdat bijvoorbeeld stikstof wordt aangepakt. Ik voorspel hommeles als dit beleid wordt losgelaten omwille van een paar protest stemmers.
Dat wordt gezellig..
De rechtszaken worden al voorbereid. Nederland is gewoon aan z'n afspraken gebonden, en als het kabinet zich daar niet aan houdt, dan dwingt de rechter ze daar wel toe. Het is allemaal niet zo gemakkelijk als BBB denkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan