Formule 1

319755178_672563261183229_6934465163975552172_n.jpg
.
 
Laatst bewerkt:

Hamilton stemt als enige coureur niet tijdens verkiezing coureur van het jaar​

link

Negentien coureurs deden gewoon mee en kozen voornamelijk voor Verstappen. De ingevulde top 10 per coureur zou door de Formule 1 niet openbaar worden gemaakt, terwijl ook niet iedereen op zichzelf besloot te stemmen. Hamilton zou daarnaast dus als enige niet meedoen aan de stemming en liet zijn top tien achterwegen. Waarom wordt niet gemeld.

Omdat Hamilton een lul met vingers is. :fy: :braak:
 

Hamilton stemt als enige coureur niet tijdens verkiezing coureur van het jaar​

link

Negentien coureurs deden gewoon mee en kozen voornamelijk voor Verstappen. De ingevulde top 10 per coureur zou door de Formule 1 niet openbaar worden gemaakt, terwijl ook niet iedereen op zichzelf besloot te stemmen. Hamilton zou daarnaast dus als enige niet meedoen aan de stemming en liet zijn top tien achterwegen. Waarom wordt niet gemeld.

Omdat Hamilton een lul met vingers is. :fy: :braak:
Kleutergedrag.
 
Ik heb moeten wennen aan de nieuwe stemmen en mensen en heb nu eigenlijk alleen nog 'problemen' met Stephane Kox. Ik vind haar zware accent storend. On the positive side; het is een Eindhovens accent en dat is altijd nog een stuk beter te verdragen dan zo'n Amsterdams spraakgebrek.

Stephane Kox stopt als F1-pitreporter van Viaplay​

link

Stephane Kox stopt als Formule 1-pitreporter bij Viaplay. In 2023 zal ze niet meer te zien zijn bij de streamingdienst.

Weer wennen aan een nieuwe stem. ;)
 

Stephane Kox stopt als F1-pitreporter van Viaplay​

link

Stephane Kox stopt als Formule 1-pitreporter bij Viaplay. In 2023 zal ze niet meer te zien zijn bij de streamingdienst.

Weer wennen aan een nieuwe stem. ;)
Jaaaaa!! Hallelujah!! Praise the lord, save the children in the name of baby Jesus!

Ongetwijfeld een heel lieve meid, maar ik kon niet wennen aan haar manier van verslaggevertje spelen.


Zul je zien dat ze die tandarts weer van stal halen.:confused:
 
Jaaaaa!! Hallelujah!! Praise the lord, save the children in the name of baby Jesus!

Ongetwijfeld een heel lieve meid, maar ik kon niet wennen aan haar manier van verslaggevertje spelen.


Zul je zien dat ze die tandarts weer van stal halen.:confused:
Dat verwacht ik niet. Dan zullen ze eerder met Allard Kalff komen. Die hebben ze al in de Viaplay-stal.
 

Jumbo neemt afscheid van motorsport, Verstappen voorlopig nog wel met supermarktketen op zijn helm​

link

Supermarktbedrijf Jumbo gaat afscheid nemen van de motorsport, en houdt sponsoring van de autosport kritisch tegen het licht. Door sponsoring van motorsportteams kwam het bedrijf vorig jaar in opspraak. De teruggetreden Frits van Eerd werd opgepakt in een witwaszaak, die onder meer draait om sponsorcontracten in de motorsport.
 

Jumbo neemt afscheid van motorsport, Verstappen voorlopig nog wel met supermarktketen op zijn helm​

link

Supermarktbedrijf Jumbo gaat afscheid nemen van de motorsport, en houdt sponsoring van de autosport kritisch tegen het licht. Door sponsoring van motorsportteams kwam het bedrijf vorig jaar in opspraak. De teruggetreden Frits van Eerd werd opgepakt in een witwaszaak, die onder meer draait om sponsorcontracten in de motorsport.
Des te meer voor PSV. Mag wel na wederom een omzet recordjaar
 

Beetje teveel aan de tequila gezeten…
Dat zei hij vorig seizoen ook na een paar races. We hebben het resultaat gezien. :lmao:
 
Eigenlijk een stuk minder na de testdagen. Ik ben bang dat het een saai red bull seizoen gaat worden zonder enige spanning. Soort van Mercedes achtige praktijken, dus dodelijk saai.

Red Bull komt vooralsnog sterk over, ja. Als chauvinistische Nederlander dikke prima als het Mercedesque wordt, maar voor de spanning is het wat minder.
 
Eigenlijk een stuk minder na de testdagen. Ik ben bang dat het een saai red bull seizoen gaat worden zonder enige spanning. Soort van Mercedes achtige praktijken, dus dodelijk saai.
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Sport is toch het leukst als er wat spanning bij komt kijken. Mocht RB echt zo oppermachtig blijken, dan ga je toch hopen dat Perez nu echt de tweestrijd met Max aangaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan