Algemene transfergeruchten

In het interview met PSV zegt hij fit te zijn en dit weekend kan spelen. In overleg met de staf.
In dat geval moet Ruud hem tegen Feyenoord direct laten starten in de basis en hem het voordeel van de twijfel geven ipv weer met El Ghazi te starten. Hazard links, Luuk in de spits en Bakayoko rechts. En uiteraard geldt dat ook voor Van Aanholt, mits hij fit is: direct laten starten in de basis tegen Feyenoord.
 
+1x beker minimaal en 2x EL. maximaal 4x beker en 9x EL.

minimaal 18 tot max 28 wedstrijden mogelijk. kom je tot minimaal 60k per wedstrijd. Zou Messi nog niet eens de warming up voor doen ;)
beker zal nog wel een rondje erbij komen alhoewel Emmen. EL blijft bij max2. En zondag zal ie ook wel overslaan. We hebben immers een ingespeeld team met automatisme.
 
In dat geval moet Ruud hem tegen Feyenoord direct laten starten in de basis en hem het voordeel van de twijfel geven ipv weer met El Ghazi te starten. Hazard links, Luuk in de spits en Bakayoko rechts. En uiteraard geldt dat ook voor Van Aanholt, mits hij fit is: direct laten starten in de basis tegen Feyenoord.

Zie misschien nog wel liever Simons op rechts en veerman op 10 met Guti en Sanga daarachter
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
In dat geval moet Ruud hem tegen Feyenoord direct laten starten in de basis en hem het voordeel van de twijfel geven ipv weer met El Ghazi te starten. Hazard links, Luuk in de spits en Bakayoko rechts. En uiteraard geldt dat ook voor Van Aanholt, mits hij fit is: direct laten starten in de basis tegen Feyenoord.
Hahaha dromen mag
 
Ik las hier dat Brands opgezadeld zit met de erfenis van Toon/JdJ. Kan, maar dat zijn mijns inziens niet alleen die twee geweest. Ik zou vd Wallen/rvc er dan ook rustig bij zetten. Naar wat ik heb begrepen initieerde (financieerde zelfs) hij de Duitse enclave.

Ik ben er bijvoorbeeld van overtuigd dat in de 63 mln salaris afgelopen zomer ook Götze nog zit. Het is maar net welke peildatum je pakt.
 
Ik las hier dat Brands opgezadeld zit met de erfenis van Toon/JdJ. Kan, maar dat zijn mijns inziens niet alleen die twee geweest. Ik zou vd Wallen/rvc er dan ook rustig bij zetten. Naar wat ik heb begrepen initieerde (financieerde zelfs) hij de Duitse enclave.

Ik ben er bijvoorbeeld van overtuigd dat in de 63 mln salaris afgelopen zomer ook Götze nog zit. Het is maar net welke peildatum je pakt.
Gotze ook al zon misser dik betaald en niet geleverd
 
Koopje weggekaapt wij geven liever 2,2 miljoen huursom aan Hoever


Ja joh, waarom mijnans halen als je 3 aanvallende middenvelders in de selectie hebt. Hoever was een risico wat ook goed kon uitpakken. Sometimes shit, sometimes good.
 
Als je alles zo van een afstand beschouwd zijn bepaalde zaken ook weer logisch. De grootste fout dit seizoen is het geknoei van RvN met de opstellingen tegen Glasgow. Was hij toen gaan voortborduren met het ingespeelde elftal had deze transferperiode er anders uitgezien. Zou waarschijnlijk wel uitstel van (financiële) executie geweest zijn.

Nu is er gesaneerd, mag RvN gewoon verder klo.., ervaring opdoen en kan Stewart/Brands/vd Wallen bouwen aan een nieuwe ploeg.

Niets meer te verliezen, alles te winnen dit voorjaar.

Transferbalans versus salarissen ongeveer 90 mln versus 50 mln, dus van de zomer wat te besteden.
 
Ja joh, waarom mijnans halen als je 3 aanvallende middenvelders in de selectie hebt. Hoever was een risico wat ook goed kon uitpakken. Sometimes shit, sometimes good.
En hoe had dat goed kunnen uitpakken? Bij ons dik betaald als we geluk hadden in het ritme komen en gratis weer de deur uit? Zijn huur was gedoemd om te mislukken.
 
En hoe had dat goed kunnen uitpakken? Bij ons dik betaald als we geluk hadden in het ritme komen en gratis weer de deur uit? Zijn huur was gedoemd om te mislukken.

Als hij zich goed had ontwikkeld, had je er nu een stabiele technisch vaardige rechtsback gehad in plaats van een Teze.. meer kans op kampioenschap, meer kans op meer geld, dan was de huur zo slecht nog niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan