Noni Madueke (A)

Volgens een Chelsea fan die ik wel eens spreek heeft dat lange contract iets te maken met Financial Fair Play in de Premier League. Hij wist me niet precies uit te leggen hoe het zit maar goed
 
Volgens een Chelsea fan die ik wel eens spreek heeft dat lange contract iets te maken met Financial Fair Play in de Premier League. Hij wist me niet precies uit te leggen hoe het zit maar goed

Ik las dat FFP is afgeschaft en dat er daarom met geld wordt gesmeten.
 
You never know.
Als je twee jaar gelden had gezegd dat Madueke na een jaar blessureleed en een paar wedstrijden evenveel zou opbrengen als Ziyech na zijn topseizoen bij ajax hadden ze je in een gesloten inrichting geplaatst.
En Madueke was meer smaakmaker dan garantie voor punten.
Ik zou vooral graag zien dat een deel van de transfersom wordt gebruikt om PSV minder kwetsbaar te maken. Dat levert heel wat meer op dan die paar dribbels van Madueke.
Hij was smaakmaker zeker, maar als je zoveel middelmaat om je heen hebt dan kun je van een jongen van 20 moeilijk verwachten dat hij steeds punten voor je pakt. Daar is meer voor nodig dan alleen Madueke.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is officieel


“Noni en PSV hebben jaren geleden een plan gemaakt en dat is volledig uitgekomen”, zegt Brands. “Hij kwam naar PSV met een missie en dankzij de inspanning van velen en zijn eigen toewijding is die missie geslaagd. Dat is iets om trots op te zijn.”

:unsure: In dat plan staat dan niet dat hij veel wedstrijden in PSV 1 zal spelen.
Is dat niet de essentie als je een plan maakt met een profvoetballer, dat hij veel wedstrijden speelt?
:maniac: Dat is niet iets om trots op te zijn. :rolleyes:
 
Het is officieel


“Noni en PSV hebben jaren geleden een plan gemaakt en dat is volledig uitgekomen”, zegt Brands. “Hij kwam naar PSV met een missie en dankzij de inspanning van velen en zijn eigen toewijding is die missie geslaagd. Dat is iets om trots op te zijn.”
Behalve dan een echte, belangrijke basisspeler in PSV 1 worden dan…. :sad:
 
Het is officieel


“Noni en PSV hebben jaren geleden een plan gemaakt en dat is volledig uitgekomen”, zegt Brands. “Hij kwam naar PSV met een missie en dankzij de inspanning van velen en zijn eigen toewijding is die missie geslaagd. Dat is iets om trots op te zijn.”

:unsure: In dat plan staat dan niet dat hij veel wedstrijden in PSV 1 zal spelen.
Is dat niet de essentie als je een plan maakt met een profvoetballer, dat hij veel wedstrijden speelt?
:maniac: Dat is niet iets om trots op te zijn. :rolleyes:
Marcel sorteert vast voor op zijn lulverhaal na de transferperiode. Ergerlijk, heeft geen enkele supporter toch een boodschap aan?!
 
Het is officieel


“Noni en PSV hebben jaren geleden een plan gemaakt en dat is volledig uitgekomen”, zegt Brands. “Hij kwam naar PSV met een missie en dankzij de inspanning van velen en zijn eigen toewijding is die missie geslaagd. Dat is iets om trots op te zijn.”

:unsure: In dat plan staat dan niet dat hij veel wedstrijden in PSV 1 zal spelen.
Is dat niet de essentie als je een plan maakt met een profvoetballer, dat hij veel wedstrijden speelt?
:maniac: Dat is niet iets om trots op te zijn. :rolleyes:
Ach liever dit dan iemand die met een grote bek de grootste transfer ooir van PSV te worden en dan niet bijtekent...
 
Alleen maar goed voor ons. Als hij over 2 jaar wordt verkocht, dan moeten ze veel voor hem betalen met zo’n contract waardoor we meer geld krijgen, althans ik hoop op een marktconforme doorverkoop percentage…
Uiteraard, uiteraard...

Qua verkoop hadden we niet veel beter kunnen wensen...nu de aankopen..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Marcel sorteert vast voor op zijn lulverhaal na de transferperiode. Ergerlijk, heeft geen enkele supporter toch een boodschap aan?!
Er wordt (gemakkelijk )vergeten als een speler/hoofdzakelijk de makelaar echt aangeeft dat hij naar een grote rijke club wil vertrekken de "kleinere" club met de rug tegen de muur staat .
Je kan dan je been zes keer stijf houden en weigeren met het risico dat je een misnoegde speler en vooral makelaar hebt.
We hebben als naïeve supporter geen idee wat er achter de schermen gebeurd ( misschien maar goed ook )
 
Er wordt (gemakkelijk )vergeten als een speler/hoofdzakelijk de makelaar echt aangeeft dat hij naar een grote rijke club wil vertrekken de "kleinere" club met de rug tegen de muur staat .
Je kan dan je been zes keer stijf houden en weigeren met het risico dat je een misnoegde speler en vooral makelaar hebt.
We hebben als naïeve supporter geen idee wat er achter de schermen gebeurd ( misschien maar goed ook )
Kan zijn, maar PSV bewijst al jaren dat ze geen ruggengraat hebben als het om verkopen van spelers gaat. Soort van het ultieme weekdier. PSV gaat nergens voor liggen. Dat is iets wat Ajax toch echt beter voor elkaar heeft en doet (helaas…)
 
Terug
Bovenaan Onderaan