Noni Madueke (A)

Ja we gaan weer alles dat enig voetbaltalent in zich heeft verkopen en wat overblijft is middelmaat. :cautious:

Chelsea overweegt een bod te doen op PSV'er Noni Madueke. Dat meldt de Britse kwaliteitskrant The Times. De club heeft zich nog niet gemeld in Eindhoven.

Chelsea overweegt het en iedereen is al in rep en roer. :maniac:

not.jpg
 
Ja we gaan weer alles dat enig voetbaltalent in zich heeft verkopen en wat overblijft is middelmaat. :cautious:

Chelsea overweegt een bod te doen op PSV'er Noni Madueke. Dat meldt de Britse kwaliteitskrant The Times. De club heeft zich nog niet gemeld in Eindhoven.

Chelsea overweegt het en iedereen is al in rep en roer. :maniac:

Bekijk bijlage 5228
Nee hoor, niet in de uitverkoop doen, maar als er 40m wordt neergesmeten voor een talent dat al 2 jaar stilstaat in zijn ontwikkeling, dan moet je dat gewoon doen. Gebeurt dat niet, dan mag Chelsea bieden wat het wil, maar dan vertrekt hij niet.
 
Nee hoor, niet in de uitverkoop doen, maar als er 40m wordt neergesmeten voor een talent dat al 2 jaar stilstaat in zijn ontwikkeling, dan moet je dat gewoon doen. Gebeurt dat niet, dan mag Chelsea bieden wat het wil, maar dan vertrekt hij niet.
Haha, PSV, the most eager push-over binnen het transferlandschap.
 
Als Chelsea goed betaald ben je wel gelijk van een blessuregevoelige speler af. Altijd een risico om die bij de selectie te houden. En kun je meteen iemand kopen die wel een voorzet kan geven.

Vind het wel een leuke gast en in potentie echt een topper, dus zie hem ook liever niet vertrekken. Al helemaal niet als we niet GELIJK een vervanger halen.
Waarom koopt Chelsea die dan niet meteen. Je zal er dus op achteruit gaan, en zo niet dan doet Chelsea iets verkeerd.
 
Bij een mega bod van ca 40/50 miljoen lekker laten gaan. Xavi naar rechts list dat prima op. Veerman/til op 10 en dan guti gewoon weer in de basis. Alleen de breedte zal aangesterkt moeten worden
 
Bij een mega bod van ca 40/50 miljoen lekker laten gaan. Xavi naar rechts list dat prima op. Veerman/til op 10 en dan guti gewoon weer in de basis. Alleen de breedte zal aangesterkt moeten worden
De breedte moest nog mét Cody (en evt Noni) al aangesterkt worden. De basis eigenlijk ook. Schrijnend om te zien hoe we aan het afglijden zijn.
 
Gewoon stoppen met betaald voetbal als ze hem nu direct verkopen.
Volksverlakkerij naar de fans toe houdt dan ook meteen op. :rolleyes:

Vis begint aan de kop te stinken. :sick:
Heracles heeft ook jarenlang een financieel verantwoorde beleid gevoerd en speelt nu in de KKD. Kapitaal moet op het veld staan bij een voetbalclub en niet op de bank. Prima om duurbetaalde krachten zoals Ramalho (Teze), El Ghazi (Bakayoko) en Til (Ledezma) te vervangen door eigen talenten om jezelf miljoenen te besparen maar er moet ook de next Gakpo, Memphis en Moreno in het team staan.
 
Ik zou zeggen, alleen voor een niet te weigeren recordbedrag, dus meer dan Cody, anders gewoon niet.
Precies. De TD van Shakhtar zegt tegen Arsenal: onze speler is beter dan Antony. Dus willen we minimaal 100 miljoen.. Eigenlijk kent niemand deze speler. Shakhtar heeft de laatste jaren helemaal niets meer gepresteerd in Europa, Oekraïne is een land in oorlog, hun competitie stelt niets meer voor, deze speler kon zich niet eens op het WK laten zien etc. En toch houden ze voet bij stuk. Een bod van 80 miljoen is afgewezen…
 
En toch is het mooi dat het talent van psv internationaal op de radar staat. Was dit ook niet de bedoeling? Talenten of opleiden of a la Simons en Noni naar de club halen? Alleen Noni deze zomer verkopen. Een belangrijke speler in de winter kwijtraken is meer dan genoeg..
 
Ik schrok afgelopen zaterdag van de slechte inzet van Madueke. Zou hij in zijn hoofd al met een transfer bezig zijn?

Als PSV Madueke laat gaan is het dus echte grote uitverkoop en kunnen ze net zo goed ook Sangare verkopen en qua elftal overnieuw beginnen. 🤔😟
 
Als Noni ook nog vertrekt in de winter, dan kan de handdoek direct in de ring gegooid worden mbt het kampioenschap. Want ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat er nog in deze winterstop kwalitatief goede vervangers voor Cody en Noni aangetrokken gaan worden. 😡😠⚽
Ik zou me als supporter en seizoenkaarthouder pas echt genaaid voelen door PSV. Komop zeg. ‘Er wordt niemand meer verkocht…. Of ze moeten met een hele grote zak geld komen…’. Waar the F zijn de sportieve ambities gebleven???
 
Als er een heel hoog bedrag geboden wordt gewoon laten gaan als je dan wel de markt op kunt. Hij mag mijn ongelijk nog bewijzen als hij blijft, maar ik zie het niet enorm meer zitten in Madueke. Dat ligt niet aan zijn talent, maar wel aan het feit dat hij blessuregevoelig is als de pest, zijn mentaliteit niet geheel top lijkt te zijn en hij mede door deze factoren (vooral de blessures) gewoon al een tijd stil staat in zijn ontwikkeling. De hype zal op een gegeven moment ophouden en dan verdampt het geld. Maar goed, hoeft van mij niet weg, maar bij absurde biedingen moet je wel gewoon luisteren.
Helemaal eens…
 
Ik zou me als supporter en seizoenkaarthouder pas echt genaaid voelen door PSV. Komop zeg. ‘Er wordt niemand meer verkocht…. Of ze moeten met een hele grote zak geld komen…’. Waar the F zijn de sportieve ambities gebleven???

Dat roept kogeltje he, niet PSV. En ik denk trouwens dat PSV niet moeilijk doet als ze met 70 miljoen op de stoep staan. Haal Tsygankov maar, gaan we totaal niet op achteruit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan