Noni Madueke (A)

Normaal zou ik zeggen niet laten gaan.. Maar 40 tot 50 miljoen is toch best een pittig bedrag voor een speler die tot nu toe bij vlagen zeer goed voetbal laat zien maar niet erg taakbewust lijkt te zijn.


Toch neig ik naar een nee. Sportief succes vind ik belangrijker
Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Maar als je nu 35+ miljoen krijgt voor Madueke dan moet je dat op dit moment doen.
Madueke is blessure gevoelig dan kun je beter dat geld direct investeren in nieuw talent.

In de zomerstop is het anders. Mocht hij zich een halfjaar bewijzen. Maar voor nu zou dat echt bakken met geld zijn voor een onzekerheid.


(En begrijp me niet verkeerd. Ik hoop dat Noni dit seizoen juist de zekerheid word en Gakpo zijn rol overneemt als kar trekker)
 
Ik denk niet dat het gaat gebeuren. Maar als je nu 35+ miljoen krijgt voor Madueke dan moet je dat op dit moment doen.
Madueke is blessure gevoelig dan kun je beter dat geld direct investeren in nieuw talent.

In de zomerstop is het anders. Mocht hij zich een halfjaar bewijzen. Maar voor nu zou dat echt bakken met geld zijn voor een onzekerheid.


(En begrijp me niet verkeerd. Ik hoop dat Noni dit seizoen juist de zekerheid word en Gakpo zijn rol overneemt als kar trekker)
Het probleem is en blijft echter dat PSV het geld niet investeert in nieuw talent. :cautious:
 
Nou, volgens mij is er net een talentvolle keeper gehaald..
Eerst maar eens zien of hij meer talent heeft dan Drommel. :cautious: Die werd ook aangemerkt als een talentvolle keeper. :rolleyes:

“Ik denk dat PSV een goede slag slaat met Drommel”, zegt Waterreus. “Het is een jonge, talentvolle keeper die eventueel straks ook bij Oranje kan gaan komen als hij het goed doet. Bij Twente heeft hij ook al een hoop meegemaakt. Van degradatie, tot promotie en wat teleurstellingen. Maar hoe hij zichzelf heeft ontwikkeld, is mooi om te zien. Hij lijkt uit het juiste hout gesneden.”

:maniac:
 
Deze gast kan belachelijk goed voetballen. Grootste talent sinds Reis (ja, groter dan Memphis, Gakpo en Behich). Als hij het mentaal en fysiek op een rijtje krijgt wordt het onze recordtransfer. Maarja, als als als…
 
Deze gast kan belachelijk goed voetballen. Grootste talent sinds Reis (ja, groter dan Memphis, Gakpo en Behich). Als hij het mentaal en fysiek op een rijtje krijgt wordt het onze recordtransfer. Maarja, als als als…
:fear::fear: Nu ga je te ver

De GOAT zo vernederen ... Komop man.
 
Mag toch hopen dat het niet zo is dat ook maar iemand binnen PSV een verkoop van Noni ook maar even overweegt zeg…Cody al weg en dan ook Noni zonder dat hij zijn potentie bij ons een keer heeft kunnen waarmaken…?
 
Mag toch hopen dat het niet zo is dat ook maar iemand binnen PSV een verkoop van Noni ook maar even overweegt zeg…Cody al weg en dan ook Noni zonder dat hij zijn potentie bij ons een keer heeft kunnen waarmaken…?
Noni Madueke blijft bij PSV.

FliXxzSWYAA0ZRP


Ik hoop dat we nog een beetje voetbalclub blijven en niet volledig een handelshuis worden. :cautious: :fear: :sad:
 
Als Noni ook nog vertrekt in de winter, dan kan de handdoek direct in de ring gegooid worden mbt het kampioenschap. Want ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat er nog in deze winterstop kwalitatief goede vervangers voor Cody en Noni aangetrokken gaan worden. 😡😠⚽
 
Als Noni ook nog vertrekt in de winter, dan kan de handdoek direct in de ring gegooid worden mbt het kampioenschap. Want ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat er nog in deze winterstop kwalitatief goede vervangers voor Cody en Noni aangetrokken gaan worden. 😡😠⚽
Als Chelsea goed betaald ben je wel gelijk van een blessuregevoelige speler af. Altijd een risico om die bij de selectie te houden. En kun je meteen iemand kopen die wel een voorzet kan geven.

Vind het wel een leuke gast en in potentie echt een topper, dus zie hem ook liever niet vertrekken. Al helemaal niet als we niet GELIJK een vervanger halen.
 
Als er een heel hoog bedrag geboden wordt gewoon laten gaan als je dan wel de markt op kunt. Hij mag mijn ongelijk nog bewijzen als hij blijft, maar ik zie het niet enorm meer zitten in Madueke. Dat ligt niet aan zijn talent, maar wel aan het feit dat hij blessuregevoelig is als de pest, zijn mentaliteit niet geheel top lijkt te zijn en hij mede door deze factoren (vooral de blessures) gewoon al een tijd stil staat in zijn ontwikkeling. De hype zal op een gegeven moment ophouden en dan verdampt het geld. Maar goed, hoeft van mij niet weg, maar bij absurde biedingen moet je wel gewoon luisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan