Noni Madueke (A)

Mikasa

Internationale Legende
Dat hebben ze al heel snel gezegd. Minimaal tot november uitgeschakeld.
Dat werd zaterdag gezegd, terwijl er ook berichten waren dat er door zwellingen geen goed onderzoek gedaan kon worden en men dat maandag zou gaan proberen.

RAZINHO

Assistent Coach
Madueke schijnt weer op het trainingsveld gesignaleerd te zijn. Ik hoop echter dat Ruud hem heel langzaam inbrengt, wat mij betreft pas ergens rond de herfstvakantie, anders loopt hij straks weer een flinke blessure op en is hij tot minstens de winterstop uitgeschakeld.

Phillip Cocu

Bondscoach
Madueke schijnt weer op het trainingsveld gesignaleerd te zijn. Ik hoop echter dat Ruud hem heel langzaam inbrengt, wat mij betreft pas ergens rond de herfstvakantie, anders loopt hij straks weer een flinke blessure op en is hij tot minstens de winterstop uitgeschakeld.
Noni gaat nog even duren maar het is goed dat hij al weer aan de slag kan op het veld.
Ze verwachten hem op zijn vroegst pas in November en ze schrijven dat iedere minuut voor het WK mooi is meegenomen.

Luuk is met een beetje geluk tegen Cambuur alweer bij de selectie.

Schoutjes

Supporter
Noni gaat nog even duren maar het is goed dat hij al weer aan de slag kan op het veld.
Ze verwachten hem op zijn vroegst pas in November en ze schrijven dat iedere minuut voor het WK mooi is meegenomen.

Luuk is met een beetje geluk tegen Cambuur alweer bij de selectie.
Luuk is hard nodig; als aanspeelpunt; aanjager en daarnaast zijn we dan helemaal niet meer te houden met corners

Mauro is minstens zo hard nodig; doodzonde dat die zo lang eruit ligt. Met hem erbij achterin ziet het er weer heel anders uit achterin

En een Madueke lange tijd fit; dat zou voor hem zelf geweldig zijn, en voor ons net zo. Met deze 3 en dan ook nog Boscali na de winterstop... wat een luxe.

Helaas zullen er vast weer nieuwe blessures ontstaan. Maar hopelijk kan de technische staf daar eindelijk grip op krijgen.

J.B.

Trainer Coach
Traint voorzichtig. De verwachting was ook dat ie rond de winterstop inzetbaar zou kunnen zijn, maar inderdaad mikken op een 2e seizoenshelft. Boscagli en Mauro moeten dan ook inzetbaar zijn. En wederom intern analyseren waarom psv al een paar seizoenen teveel lange blessuregevallen heeft.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Traint voorzichtig. De verwachting was ook dat ie rond de winterstop inzetbaar zou kunnen zijn, maar inderdaad mikken op een 2e seizoenshelft. Boscagli en Mauro moeten dan ook inzetbaar zijn. En wederom intern analyseren waarom psv al een paar seizoenen teveel lange blessuregevallen heeft.
Mjah, zodra ie weer wedstrijdfit is, is het niet lang wachten op de volgende slepende blessure bij die jongen.

robpsv11

Grammatifaler
Kunnen ze bij TOTO niet een weddenschap openen met hoe lang het duurt voordat hij weer geblesseerd is. Of zouden ze daar al genoeg hebben verdient aan het geld van Derksen

Bovenaan Onderaan