Wereldkampioenschap 2022

Niet belangrijk, maar toch...
Waarom staat Ecuador niet boven Nederland in groep A?
E komt toch voor N in het alfabet?

Wel belangrijk nu Oranje helaas afziet van een goed protest zoals de Duitsers hen voór deden...
Durft de afgevaardigde van onze regering wel met "de" armband naast Infantino te gaan zitten morgen?
 
Aha, die Özil die zo graag met Erdogan op de foto wilde...... Zo zie je maar, iedereen is selectief. Of je nu Nederlander of Duitser bent.
Nog een aanvulling: Israël host wk schaken in bezet palestijns gebied en hier is nul ophef over. Waar zijn alle krokodillentranen? Precies. Het gaat niet om mensenrechten. Het gaat erom dat er zich gelegenheid aandient om een Islamitisch land aan te pakken


De Nederlandse schaakbond noemt officieel erkend palestijns gebied door de vn gewoon Israël. En dan verbaasd zijn dat er anti westerse sentimenten ontstaan. Ik kan er al niet tegen terwijl ik een geboren Nederlander ben, laat staan die mensen in het Middenoosten
Ik heb er werkelijk waar niks van gehoord inderdaad. Ben ik net zo goed tegen. Maar hier op het forum is bijna iedereen anti-Israël, dus daar begin je geen discussie mee. ;)

On topic, toch 1-0 Brazilië uit de rebound door een geblondeerde Braziliaan.
 
Aha, die Özil die zo graag met Erdogan op de foto wilde...... Zo zie je maar, iedereen is selectief. Of je nu Nederlander of Duitser bent.

Ik heb er werkelijk waar niks van gehoord inderdaad. Ben ik net zo goed tegen. Maar hier op het forum is bijna iedereen anti-Israël, dus daar begin je geen discussie mee. ;)

On topic, toch 1-0 Brazilië uit de rebound door een geblondeerde Braziliaan.
Ozil is een moslim, en de oeigoeren zijn een moslimgemeenschap. 1+1 = 2. Mensen zijn altijd geneigd zich harder te maken voor groepen waar ze zich verwant aan voelen.
 
Spectaculaire omhaal van Richarlison
De andere Vinicius gaf een voorzetje met de buitenkant, Richarlison neemt aan met links en scoort via een omhaal met rechts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan