Wereldkampioenschap 2022

Ik vond de situatie geenszins ongemakkelijk of grimmig. De guards bleven rustig en de bezoeker kon er wel om lachen. Of heb ik iets gemist. Storm in een glas water, als je het mij vraagt.
Ja viel mij ook op dat ze niet geboeid werden of agressief aangesproken. Twitteraars natuurlijk op zoek naar sensatie en om Qatar weer ergens op aan te vallen..

Ik had die Engelsman waarschijnlijk een schop onder zijn kont gegeven dus die Qatari een stuk verdraagzamer dan ik 🤣
 
Ja, met de niet onderbouwde stelling dat je met een baard (en MO uiterlijk) de VS nooooooit inkomt. Dat de VS eikels zijn is waar, dat er selectief gecontroleerd wordt is zeker waar. Maar de stelling dat je met een baard (en MO oosters uiterlijk) nooit de VS inkomt is volgens mij niet houdbaar.

Maarre, laten we het gewoon over voetbal hebben, wil je door quote je mij maar hiermee in het topic Amerika, Religie of discriminatie, net wat jij wilt.

Stuntje Australië lijkt mij niet meer haalbaar.
Je wordt wel echt vaak eruit gepakt. Maar natuulijk ook een beetje gechargeerd. Hoe moet je anders discussiëren..?:unsure:
 
Ik volg het buitenlands voetbal normaal niet zo, maarre ik zie die Mbapee toch menig grote kans om zeep helpen. Is zijn rendement normaal hoger?
Competitie Lique 1 ... 14 wedstrijden 12 goals 2 assists
Champions League ... 6 wedstrijden 7 goals 3 assists

Gelukkig speelt hij volgend jaar bij PSV. ;)
 
Je wordt wel echt vaak eruit gepakt. Maar natuulijk ook een beetje gechargeerd. Hoe moet je anders discussiëren..?:unsure:
Mijn Nederlandse blanke leidinggevende van 11 jaar geleden zei dat hij ook een kruisverhoor kreeg en nooit zoiets had meegemaakt. Vs gewoon heel extreem in dat opzicht. Vanaf toen besloten dat ik niet naar VS zou gaan aangezien ik als mocro moslim helemaal de sjaak ben. Zou mij teveel spanning geven om zoveel geld uit geven voor een vakantie en zo ver te moeten reizen en dan misschien terug gestuurd te worden. En juist als je gespannen bent detecteren de camera's dat en de politiehonden. Mij niet gezien...
 
Mijn Nederlandse blanke leidinggevende van 11 jaar geleden zei dat hij ook een kruisverhoor kreeg en nooit zoiets had meegemaakt. Vs gewoon heel extreem in dat opzicht. Vanaf toen besloten dat ik niet naar VS zou gaan aangezien ik als mocro moslim helemaal de sjaak ben. Zou mij teveel spanning geven om zoveel geld uit geven voor een vakantie en zo ver te moeten reizen en dan misschien terug gestuurd te worden. En juist als je gespannen bent detecteren de camera's dat en de politiehonden. Mij niet gezien...
Ik ben al nerveus als de politie achter mij rijdt.. Amerika is een no-go. Om meerdere redenen trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan