Wereldkampioenschap 2022

Dat stemmetje dat je wilt overtuigen dat je iets verkeerd hebt gedaan terwijl je helemaal niks gedaan hebt.. :cry:
Ja dat dus, dat heb ik ook als ik oude vrouwtjes voorbij lopen dat ik dan extra ga glimlachen of groeten om de rare spanning te breken. Ik zie soms echt vrouwtjes hun handtas extra goed vastpakken 😂 En ik zie er nog niet eens zo mocro uit. Sommige mensen denken dat ik Indo of Italiaan ben
 
Ja dat dus, dat heb ik ook als ik oude vrouwtjes voorbij lopen dat ik dan extra ga glimlachen of groeten om de rare spanning te breken. Ik zie soms echt vrouwtjes hun handtas extra goed vastpakken 😂 En ik zie er nog niet eens zo mocro uit. Sommige mensen denken dat ik Indo of Italiaan ben
Of oude vrouwtjes zijn gewoon bang voor jongens die een beetje gespannen geforceerd naar ze glimlachen. ;)
 
Ja dat dus, dat heb ik ook als ik oude vrouwtjes voorbij lopen dat ik dan extra ga glimlachen of groeten om de rare spanning te breken. Ik zie soms echt vrouwtjes hun handtas extra goed vastpakken 😂 En ik zie er nog niet eens zo mocro uit. Sommige mensen denken dat ik Indo of Italiaan ben
Ja dat ook. Het is dat glimlachen sunnah is. Maar is wel awkward en een beetje geforceerd. Ik weet eigenlijk niet of ik er Marokkaans uit zie voor andere mensen..
 
Ja dat ook. Het is dat glimlachen sunnah is. Maar is wel awkward en een beetje geforceerd. Ik weet eigenlijk niet of ik er Marokkaans uit zie voor andere mensen..
Inderdaad awkward en geforceerd maar na zoveel jaar wel een automatisme waar je bijna niet over nadenkt maar als je het er zo over hebt eigenlijk tamelijk bizar is
 
Memphis gaat ook de volgende wedstrijd waarschijnlijk de 90 minuten niet volmaken.
Maakt niet uit. De wedstrijden duren wel 110 minuten. Ze doen sowieso minimaal 20 minuten helemaal niets.
En de rest van de tijd lanterfanten ze veel. 2 x scoren en met de 3 punten naar het hotel. :sleep:
 
Karimi is een oud speler en is zoals je kunt lezen is hij vanwege dreigingen van het regime waar deze spelers voor buigen, Dubai ontvlucht.
En het gaat mij om het verlies van dit elftal waar 80% van de Iraniërs op hopen. Jahanbaksh is net als vele van dit elftal een walgelijke hypocriet. Ze moeten een voorbeeld nemen van al die meisjes elftallen van Iran die zich hebben uitgesproken. Meisjes die na de overwinning met gevaar voor eigen leven hun hoofddoek hebben afgedaan als protest tegen wat er de laatste maanden daar gebeurt… ze moeten een voorbeeld nemen aan het zaal voetbal team van Iran dat het volkslied niet mee heeft gezongen uit protest. Een voorbeeld aan een paar andere voetballers die zich hebben uitgesproken en nu opgepakt zijn. Voor al deze mensen en alleen al voor vele collega’s van hen, hadden deze jongens die normaal helden zijn, zich nu moeten uitspreken tegen al dat geweld van de laatste maanden en al deze onderdrukkingen. Jahanbaksh moet vooral met een gebroken been van het veld!

IPF Jahanbaksh appte mij net deze link 😜
Ga jij het team weer supporten? Ze kunnen het goed gebruiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan