Formule 1

Het is wel allemaal een beetje kleinzielig van Max met beide wereldtitels al in bezit. Hij kan wel lang boos blijven. Hij lijkt wel een vrouw ;) Niks mis mee om dan maar even op de rem te trappen als dat kon.
 
Ach Max had gewoon zijn plaats moeten opgeven. Had voor veel credits gezorgd en laten zien dat het een teamspeler is.

Tegelijk is Max ook zo goed omdat hij altijd het maximale uit zichzelf wil halen en altijd wil winnen.
 
Ach Max had gewoon zijn plaats moeten opgeven. Had voor veel credits gezorgd en laten zien dat het een teamspeler is.

Tegelijk is Max ook zo goed omdat hij altijd het maximale uit zichzelf wil halen en altijd wil winnen.
Als het klopt over de 'payback' van Monaco, dat laat Max vooral zien dat hij grudges houdt, en zichzelf boven het team houdt. En waarvoor ook, plek 6 of plek 7. Kleinzielig, heb er geen andere woorden voor.
 
Als het klopt over de 'payback' van Monaco, dat laat Max vooral zien dat hij grudges houdt, en zichzelf boven het team houdt. En waarvoor ook, plek 6 of plek 7. Kleinzielig, heb er geen andere woorden voor.

Zo ontzettend eens. De Ronaldo van de F1 op deze manier. Max is zojuist in mijn achting gedaald.
 
Men vergeet ook dat Checo feitelijk 4 seconden achter loopt. Als Max afremt vliegt Ocon er ook aan voorbij. Eigen schuld Checo, had je maar door moeten rijden en tijdens de safetycar ook op rood moeten gaan.
Max gaat echt volgende week wel helpen als de situatie daar naar is.
 
Men vergeet ook dat Checo feitelijk 4 seconden achter loopt. Als Max afremt vliegt Ocon er ook aan voorbij. Eigen schuld Checo, had je maar door moeten rijden en tijdens de safetycar ook op rood moeten gaan.
Max gaat echt volgende week wel helpen als de situatie daar naar is.
Ze hadden voor Perez geen nieuwe set rode banden meer. Hij kon dus niet naar rood gaan.
 
Wel apart dat iedereen het heeft over Max en Checo, maar niemand over het constante smeken over de radio van Leclerc om hem Sainz te laten passeren???? Gebeurde ook niet (terecht overigens i.m.o.), maar dat is wel vreemd.
 
In Engeland was Verstappen al niet populair.
In Mexico ook niet meer.
Als de F1-mensen/fans die ik vandaag heb gesproken een indicatie geven, is zijn populariteit flink gedaald in Nederland in een paar seconden.
Ik begrijp van hen dat het nog niet eens zozeer de actie is, maar zeker ook de manier van hautain communiceren.
Ik denk dat hij geen idee heeft hoe schadelijk dit voor zijn imago is totdat hij nederdaalt uit zijn ivoren toren.

Gehoord vandaag in het Nederlands: Max Verstappen is een lul.
 
Ik begrijp van hen dat het nog niet eens zozeer de actie is, maar zeker ook de manier van hautain communiceren.

Ja, hij was weer redelijk snippy tegen GP ("are we clear" of iets in die trant). Wat dat betreft heb ik daar weer hetzelfde idee bij als wat ik vorige keer aangaf bij de mislukte pitstop. Het kan ook anders.

Ik heb geen idee of het waar is over Perez in Monaco. De bron tot dusver is volgens mij Coronel/van Haren. Als het klopt is het ook kwalijk. Wat mij betreft zelfs reden tot nader onderzoek. Toch neemt het niet het gevoel bij me weg dat Verstappen nog wel eea kan leren over teamplayer zijn.
 
Dat Perez en Leclerc het zelf maar uitvechten. Ze staan in punten gelijk.
Wie van beiden het eerst over de finish komt (mits bij de eerste 10) wordt 2e in de WK stand.
Dat ze er maar een spektakel van maken.
 
Laat me eens een scenario voor de race in Abu Dhabi bedenken.
Voor de race staan Leclerc en Perez op gelijke hoogte met 290 punten. Leclerc en Perez crashen of vallen uit.
Dat deert Leclerc niet als hij er tenminste niet gewond uit komt, want Leclerc is in dit geval 2e in de WK stand. Perez zal balen.
Dan begint de laatste ronde en Russell die al de snelste raceronde op zijn naam heeft staan door een late bandenwissel tijdens een safety car-situatie zit op de staart van Hamilton die denkt dan eindelijk zijn race te gaan winnen. Russell haalt Hamilton echter op magistrale wijze in en wint de race. Russell krijgt 26 punten en komt hierdoor op 291 punten. Dat is 1 punt meer dan Leclerc en Perez. Als twee honden vechten om een been, loopt een derde er mee heen. Russell eindigt als 2e in de WK stand. :maniac:
Verstappen eindigt de GP van Abu Dhabi als 2e, want de Mercedes van Hamilton valt 300 meter voor de finish stil. De benzine is op. :p ;)
Niemand klaagt er meer over dat Formule 1 saai is. :geek: :cool:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan