Algemene transfergeruchten

Bod van 60 miljoen? Ik lees alleen tot dusver dat we dat vragen. En ik mag toch hopen dat Stengs en Karlsson een rookgordijn zijn. Dat zou naast niet creatief ook gewoon niet goed genoeg zijn. Karlsson kan ik me nog wat bij voorstellen maar niet meer als ik hoor dat ze een bod van 15 miljoen hebben geweigerd en Stengs is gewoon niet goed genoeg. Vond ik destijds al bij AZ en die is in het buitenland ook niet geslaagd. 18 miljoen zou compleet ridicuul zijn, ik hoop dat John dat ook wel weet.
Misschien weet hij dat ook wel, maar hebben zijn werknemers, zijn scouts, geen goed alternatief. Anders zou er toch geen reden zijn om Stengs te kopen voor 18 miljoen. Ik zou 1,8 miljoen al veel vinden.
Ik denk dat JdJ heeft gezegd jullie moeten van A tot Z iedereen bekijken maar dat hebben sommige verkeerd begrepen.
 
Blijft voor mij de grootste teleurstelling qua spelers die niet zijn gekomen. Hij was ook bij Ajax afgescout vanwege zijn mentaliteit, alleen uiteindelijk toch nog gekomen omdat de supporters zaten te morren om zwak begin seizoen. Dat geluk had psv niet dat er alsnog een aanleiding was om bij Twente aan te kloppen. Mooie gelegenheid om die misstap goed te maken
Dat moet wel Frenkie de Jong zijn. Het ging om 100.000 euro ofzo toen ie nog jeugd van Willem II was. PSV had 'm bijna gehad.
 
Volgens the Telegraph gaat het om een bod van 44 miljoen..
 
Volgens the Telegraph gaat het om een bod van 44 miljoen..
Yep zal wel rond de 45 fixed worden met bonus constructie wat je naar de 60 brengt. Op zich prima bedrag om ons team op diverse plekken te verbeteren. LB Mauro ligt er namelijk nog weken uit,LCV, rechtsbuiten,linksbuiten en rechtsback.
 
Dat zou voor Cody echt absurd zijn, maar van mij mogen ze het proberen hoor.
We weten hoe breed de beurs is, we weten hoe de prestaties van ManU nu zijn, we kennen de wanhoop. Hoewel ik het geld dat rondgaat pervers vind mag PSV er best eens gebruik danwel misbruik van maken.
Heel veel bedragen die nu geboden worden zijn absurd. Als je denkt dat het de gekte ver voorbij is kan het blijkbaar nog gekker. :maniac:

de-gekte-kan-een-persoon-ter-wereld-en-slot-onzichtbare-isolatie-scheiden-dat-beperkt-gepresenteerd-als-mens-menselijk-cijfer-202041917.jpg
images
 
Kan uitgroeien tot een aardige subtopper, Europees. Heel eerlijk gezegd vind ik Antony ook gewoon een klasse beter. Technischer, dreigender, sneller in z'n acties. Het is alleen een heel naar mannetje.
Cody is beter in: balvastheid,overzicht,teamspeler,gedrag,persoonlijkheid en bovenal een beter rendement. Daarnaast een LB met een RB vergelijken is gek. Ik zie Manu er voor aan om ze beide te kopen dan hebben ze een prima aanval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan