Ki-Jana Hoever (V) | Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

Prima. Bij Wolves had hij schijnbaar soms inzet / motivatieproblemen. Maar Ruud noemt instelling en bereidsheid als eerste belangrijke kwaliteit, dus de kantjes kunnen er niet vanaf gelopen worden.

Voetballend een heerlijke back, verdesigend onder de maat. Maar zonder 100% inzet verdien je sws een stapje terug.
 
Echt genieten van een technische staf die er niet omheen draait en gewoon logische dingen doet.

Deze man kan niet verdedigen, terugsturen en een vervanger halen
verdedigend tot nu toe zeer matig inderdaad, maar aanvallend vind ik hem als back wel toegevoegde waarde hebben eerlijk gezegd. Maar goed, hij is er in eerste instantie om te verdedigen. Nu eens zien of Max ook met Jong PSV mag meedoen, want die is verdedigend net zo zwak natuurlijk.
 
Precies dit. Max is al jaren net zo zwak, maar die heeft zo'n soort straf al een tijdje ontlopen. Als je echt moeilijke keuzes durft te maken, dan is Max de volgende logische stap.
Misschien als Mauro weer fit is? Wie moet er anders spelen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal nog niet onder de indruk ben van Oppegard. Dat oogt nog echt als een jeugdspeler.
 
Misschien als Mauro weer fit is? Wie moet er anders spelen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal nog niet onder de indruk ben van Oppegard. Dat oogt nog echt als een jeugdspeler.
Maar dan laat je Max dus staan omdat je niks beters hebt? Dan hadden ze Sambo moeten houden. Mwene op links en Sambo of Hoever op rechts. Aanvallend brengt Hoever sowieso meer dan Max vind ik
 
Deze zin ma

Deze zin mag eigenlijk niet het PSV niveau zijn.

Ze verdedigen geen van beiden fatsoenlijk, waarbij Max al een paar jaartjes ouder is, maar nog nooit gehoord heeft van goed positioneren, anticiperen en kort dekken :confused:
Aangepast, bedoelde geen fan. Max is niet van het niveau van PSV maar niet even slecht als Hoever. Hoop nog steeds dat meneer 'ik ksn het niet belopen en zet dus maar een doldrieste tackle in' nog vertrekt, maar heb t gevoel dat Ruud daar anders over denkt.
 
Precies dit. Max is al jaren net zo zwak, maar die heeft zo'n soort straf al een tijdje ontlopen. Als je echt moeilijke keuzes durft te maken, dan is Max de volgende logische stap.
Ik ga er vanuit dat het ook om instelling en mentaliteit gaat. Daar zal bij Max niks op aan te merken zijn.

Niet jouw post zie ik, maar Max kan qua leeftijd natuurlijk nooit naar JPSV.
 
Hoewel ik geen fan ben van Max moet ik zeggen dat Max verdedigend minder slecht is dan Hoever.
Eigenlijk niet mee eens. Ze verdedigen beiden even slecht (lees: niet) Waarbij je van Hoever nog kan zeggen dat hij niet veel minuten op dit niveau heeft gespeeld en net in een nieuw team zit. Max zit er al jaren en stoot zich telkens aan dezelfde steen. Daar zit gewoon geen verbetering meer in.
 
De beste jongen krijgt een signaal en ik reken erop dat hij dat signaal oppakt en de juiste begeleiding gaat krijgen. Ik gun gen enkel talent dat ze inmiddels op verschillende fora al meteen worden neergesabeld. Zo werkt het niet.
 
De beste jongen krijgt een signaal en ik reken erop dat hij dat signaal oppakt en de juiste begeleiding gaat krijgen. Ik gun gen enkel talent dat ze inmiddels op verschillende fora al meteen worden neergesabeld. Zo werkt het niet.
Daar twijfel ik niet over dat er genoeg begeleiding is bij PSV. Wat me wel zorgen baart is dat Hoever nu al thuis wordt gelaten terwijl er nog gewoon plek is om mee te gaan. Dat doe je niet zomaar met een aanwinst
 
Terug
Bovenaan Onderaan