Algemene transfergeruchten


Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar ik zie dat de naam van Malen is gevallen. Zou niet weten waar hij in het elftal zou moeten passen, want als backup zal ie niet komen
 

Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar ik zie dat de naam van Malen is gevallen. Zou niet weten waar hij in het elftal zou moeten passen, want als backup zal ie niet komen
Zirkzee wordt daarnaast ook genoemd, een prima tweede spits denk ik. Ik hoop dan wel dat Vinicius een andere club mag vinden.
 
Zirkzee wordt daarnaast ook genoemd, een prima tweede spits denk ik. Ik hoop dan wel dat Vinicius een andere club mag vinden.
Wel te duur om te kopen verwacht ik, moet zeker 10m kosten. Dat kan alleen als je CL haalt. Hij lijkt momenteel naar Stuttgart te gaan. Malen lijkt nog een kans te krijgen bij Dortmund en speelde een goed wedstrijd tegen Leverkusen. Die gaat nu niet naar PSV (op huurbasis).

Verder zie ik het liefst een goede rechtsbuiten komen. Of een speler die spits EN rechtsbuiten kan. Op zich heb je met Luuk en daar achter Vinicius en Vertessen al een goede spits en twee backup opties die beiden wat anders brengen. Alleen als het echt een geweldige spits is (jong talent of ouder buitenkansje) moet je dat doen. Rechtsbuiten hebben we alleen maar jeugd, en alle 3 de opties zijn onervaren op dit niveau. Ja, zo'n Saibari verbaast dan iedereen met hoe snel hij zich aanpast, maar die talenten gaan nog dipjes krijgen en moeten rustig gebracht kunnen worden.
 
Fijn dat dit soort namen vallen. Ben benieuwd; om hele seizoen succesvol te zijn moet er duidelijk veel kwaliteit bij voorin.
 
Ik ben eigenlijk helemaal niet blij met deze namen. Dit zijn niet de types die je het hardst nodig hebt. Ik zou heel graag een extra spits erbij willen maar een rechtsbuiten is op dit moment belangrijker, of tenminste iemand die rechtsbuiten uit de voeten kan. Ook zijn dit wel hele makkelijke namen om bij uit te komen. Die had ik je zo zonder te scouten ook kunnen geven. Alle aankopen dit jaar waren al bekende namen dus onze scouts moeten toch iets gevonden hebben het afgelopen jaar?
 
Ik ben eigenlijk helemaal niet blij met deze namen. Dit zijn niet de types die je het hardst nodig hebt. Ik zou heel graag een extra spits erbij willen maar een rechtsbuiten is op dit moment belangrijker, of tenminste iemand die rechtsbuiten uit de voeten kan. Ook zijn dit wel hele makkelijke namen om bij uit te komen. Die had ik je zo zonder te scouten ook kunnen geven. Alle aankopen dit jaar waren al bekende namen dus onze scouts moeten toch iets gevonden hebben het afgelopen jaar?

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vond zowel Benitez als Simons verrassende namen, die ook nog eens op een bijzondere manier gehaald zijn.
 
Wel te duur om te kopen verwacht ik, moet zeker 10m kosten. Dat kan alleen als je CL haalt. Hij lijkt momenteel naar Stuttgart te gaan. Malen lijkt nog een kans te krijgen bij Dortmund en speelde een goed wedstrijd tegen Leverkusen. Die gaat nu niet naar PSV (op huurbasis).

Verder zie ik het liefst een goede rechtsbuiten komen. Of een speler die spits EN rechtsbuiten kan. Op zich heb je met Luuk en daar achter Vinicius en Vertessen al een goede spits en twee backup opties die beiden wat anders brengen. Alleen als het echt een geweldige spits is (jong talent of ouder buitenkansje) moet je dat doen. Rechtsbuiten hebben we alleen maar jeugd, en alle 3 de opties zijn onervaren op dit niveau. Ja, zo'n Saibari verbaast dan iedereen met hoe snel hij zich aanpast, maar die talenten gaan nog dipjes krijgen en moeten rustig gebracht kunnen worden.

Zirkzee moet 20 miljoen kosten, meen ik te hebben gelezen gisteren? Dat kan alleen met de verkoop van Gakpo worden verrekend.
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vond zowel Benitez als Simons verrassende namen, die ook nog eens op een bijzondere manier gehaald zijn.
Je hebt zeker gelijk over Benitez, die kwam even niet in me op. Bij Xavi vind ik het heel knap dat die is aangetrokken, maar het was wel al een enigzins bekende naam waarvan iedere minuut die hij speelde voor PSG uitgebreid geanalyseerd werd op bijvoorbeeld VI. Het was meer dat we ervan uitgingen dat hij niet naar PSV zou willen. Ik vind zijn komst meer een verdienste van het technische beleid dan van de scouting.
 
Kunnen ze Memphis niet terughalen?
Dat lijkt me alleen een optie mochten we op de laatste dag van de transfermarkt zitten, alle opties zijn voor hem mislukt (zoals nu Juve) terwijl hij 100% wil gaan spelen voor het WK, desnoods in de eredivisie. Meer een longshot dan Götze twee jaar terug.
 
Vraag is of hij bij Juve wel aan spelen toekomt, daar zal hij zich ook moeten bewijzen. Bij PSV kan hij zich perfect voorbereiden op het WK
 
Weet niet of we iemand perse op rechts nodig hebben. Vond Bakayoko heel goed spelen tegen Monaco, die jongen heeft een fantastische voorzet in de benen en daar gaan we heus wel meer van zien naar mate het seizoen vordert. We hebben alleen totaal geen backup voor als Luuk om wat voor reden dan ook wegvalt in de aanval.
 
Weet niet of we iemand perse op rechts nodig hebben. Vond Bakayoko heel goed spelen tegen Monaco, die jongen heeft een fantastische voorzet in de benen en daar gaan we heus wel meer van zien naar mate het seizoen vordert. We hebben alleen totaal geen backup voor als Luuk om wat voor reden dan ook wegvalt in de aanval.
Voor de spits hebben we Luuk, Yorbe en Vini, als t goed is in september allen fit. Drie compleet verschillende spitsen, wisselen betekend dus automatisch dat het systeem anders wordt. Overigens, hadden we in de tijd van Ronaldo als reserve een zelfde type (wel mindere kwaliteit) spits zitten, of was dat ook een ander type.

Overigens onderstreept dit mijn voorkeur om Luuk als spits B te halen, om iets in een slotfase te forceren met een ander systeem.
 
Vraag is of hij bij Juve wel aan spelen toekomt, daar zal hij zich ook moeten bewijzen. Bij PSV kan hij zich perfect voorbereiden op het WK
Kans lijkt me daar best groot. In een 4-4-2 speelt altijd Vlahovic, dan concurreert hij met Kean en een talentje om de plek daarnaast. Die wint hij altijd. Spelen ze 4-3-3, dan is hij de enige linksbuiten van niveau, waar ze op rechts Chiesa (bijna weer fit) en Di Maria als optie hebben.
Weet niet of we iemand perse op rechts nodig hebben. Vond Bakayoko heel goed spelen tegen Monaco, die jongen heeft een fantastische voorzet in de benen en daar gaan we heus wel meer van zien naar mate het seizoen vordert. We hebben alleen totaal geen backup voor als Luuk om wat voor reden dan ook wegvalt in de aanval.
Prima en geweldig dat Saibari en Bakayoko het goed doen, maar daar wil en kun je niet de CL mee in wat mij betreft als de twee vaste opties. Als het alsnog de EL wordt, is dat kan ik me voorstellen nog een andere afweging, wetende dat Sávio er hopelijk ook aankomt.

En de backup voor Luuk versus die op de flanken is toch juist veel sterker joh... Ik weet dat velen hier Vinicius geen geweldenaar vinden, maar vergelijk aub zijn CV (en dat van Vertessen) eens met dat van Saibari, Bakayoko, en Sávio. Bij Vinicius staat daar Benfica en Spurs, Vertessen kan wel een bewezen pinchhitter met in ieder geval ervaring in het eerste genoemd worden, en dat zijn de vervangers voor Luuk. Wat is de ervaring en statistieken van Saibari, Bakayoko en Sávio op het hoogste niveau? Die stelling is dus gewoonweg niet te staven met de feiten en statistieken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan