Algemene transfergeruchten

Ik hoop dat ze nu niet al te euforisch zijn, mooie overwinning net als vorig jaar. Ik hoop dat de TD toch nog ergens een potje heeft om verdedigend te versterken. Als we dit jaar nou eens wedstrijden wat makkelijker winnen kan je veel sneller rouleren en jeugd de kans geven. Goed voor de jeugd en voor de “ oudjes” fijn om meer rust te krijgen.
 
.
Ik hoop dat ze nu niet al te euforisch zijn, mooie overwinning net als vorig jaar. Ik hoop dat de TD toch nog ergens een potje heeft om verdedigend te versterken. Als we dit jaar nou eens wedstrijden wat makkelijker winnen kan je veel sneller rouleren en jeugd de kans geven. Goed voor de jeugd en voor de “ oudjes” fijn om meer rust te krijgen.
In principe iets voor de backpositie..
 
Geen idee, was eigenlijk het eerste wat in mij opkwam, hij heeft niet heel veel speeltijd en een jaar basis zou hem goed doen. Die garantie heeft hij in ehv. Hoe napoli er tegenover staat…geen idee
Vorig seizoen. 30 wedstrijden ingezet in de serie A en 1622 speelminuten. 5 goals 6 assists
355 minuten in 6 EL wedstrijden en nog 20 minuten in een bekerwedstrijd.
 
Inderdaad. Zou hier niet misstaan. Alleen dat afgewezen salaris van 4 miljoen bij Napoli doet mij vermoeden dat bij onhaalbaar is.
Verwachting qua salaris kan verschillen per club. Phillip tekende ook ooit voor vele malen minder bij PSV omdat hij in het (veel hogere) aanbod van Barcelona niet voldoende respect voelde. Bij Napoli was Mertens al langere tijd vooral een supersub met weinig basisplekken, dat zal daarbij ook meespelen.

Ik vind het echt geen verkeerde optie om te verkennen. Het halen van een type als Kluivert (los van wat we van die jongen moeten vinden of hoe goed hij nou echt is) blokkeert uiteindelijk toch je eigen talenten en hopelijk de ooit weer fitte Madueke. Mertens kun je blind overal in de voorhoede neerzetten, is direct van niveau, krult er een paar op de kop van Luuk of Guus, en is binnen anderhalf jaar wel weer weg om ruimte te maken voor de spelers met transferwaarde. Zeker met een mogelijk vertrek van Cody, wat nu wel echt rampzalig zou zijn voor het niveau op onze vleugels, lijkt het me de moeite waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan