Algemene transfergeruchten

Moeten het natuurlijk niet overdrijven. Die aanval is vele malen minder dan het onze. Idrissi had ook niks gepresesteerd bij AJAX en die spits is voor mij onbekend. Dat alleen Feyenoord interesse had voor een nier al te dure spits zegt mij ook wel wat. En Dilrosun was een groot talent maar heeft de laatste jaren het ook niet waargemaakt. Wij hebben daar tegenover Gakpo De Jong en Madueke (die nu net geblesseerd is geworden maar daar kan JDJ en Brands op dit moment nog niks aan gedaan hebben natuurlijk. Feyenoords middenveld ziet er leuk uit maar ik zou het zeker niet willen wisselen met het onze. Die pool moet het nog maar laten zien maar lijkt me een goede aankoop. Kokcu vind ik een goede voetballer maar vind ik overschat. Ik denk dat Feyenoord achterin wel wat sterker is dan ons alleen vindt ik ons achterin helemaal niet zo slecht als iedereen doet.

Waar vorig jaar Mauro een van onze beste spelers is en Max mocht hij in vorm zijn meer dan een uitstekende back is voor PSV, Mwene in het begin zwak maar aan het eind van zijn periode was hij heel sterk. En met deze centrale die we op dit moment hebben is het eigenlijk ook meer dan voldoende al missen we een echte topper centraal.

Verder vindt ik ons zeker nog een stuk beter in kwaliteit dan Feyenoord maar goed. Het gras is natuurlijk altijd groener bij de ander.
Mooi verhaal. Maar het is niet zo dat je spelers tegen elkaar kunt afwegen en dan kan bepalen wie er wint. Hoe zet je het team neer, hoe is de mentality, passen de spelers bij elkaar, klopt het tactisch? Dat alles is vele malen belangrijker.
 
Mooi verhaal. Maar het is niet zo dat je spelers tegen elkaar kunt afwegen en dan kan bepalen wie er wint. Hoe zet je het team neer, hoe is de mentality, passen de spelers bij elkaar, klopt het tactisch? Dat alles is vele malen belangrijker.

Tuurlijk klopt dat allemaal maar op dit moment weten we nog niet hoe dat er allemaal uit gaat zien. Maar om nu te zeggen dat Feyenoord ons in geeft gehaald gaat wel heel ver.
 
Het was al dunnetjes aan de zijkanten maar nu is het helemaal zaak om er iets bij te kopen. En niet huren; maar investeren. Madueke is een geweldig talent maar niet betrouwbaar.

En evt Gakpo verkoop gaat ook direct een dikke streep doorheen.
 
Mooi verhaal. Maar het is niet zo dat je spelers tegen elkaar kunt afwegen en dan kan bepalen wie er wint. Hoe zet je het team neer, hoe is de mentality, passen de spelers bij elkaar, klopt het tactisch? Dat alles is vele malen belangrijker.
En daar is men bij PSV al sinds tijden niet goed in. Nu ook weer als vanouds de verdediging laten versloffen, of erger nog, deze CL waardig vinden.
 
Wanneer PSV nu ineens wel een buitenspeler kan halen, wat ik onnodig acht nu Ledezma laat zien heel erg goed te zijn, vraag ik me af waarom dat geld niet is gebruikt voor een verdediger. Ik verwacht dus dat er geen geld is en er ook niemand bijkomt.
Er zal vast nog wel een huurdeal komen.
 
Minder als 10 milj. uitgegeven en denken dat ze klaar zijn met versterkingen.moet gvd nog een hoop bij als je cl. wil halen.trek die portemonnee is verdomme.
 
Minder als 10 milj. uitgegeven en denken dat ze klaar zijn met versterkingen.moet gvd nog een hoop bij als je cl. wil halen.trek die portemonnee is verdomme.
We hebben nog helemaal niks uitgegeven. Er is minimaal zoveel binnengekomen als dat er is uitgegeven. Heel bijzonder en weinig ambitieus.

Als ze nu weer met een huurdeal aankomen... het zou me niks verbazen maar wel enorm teleurstellen.

We moeten nu een hele goede rechteraanvaller halen anders kan er een streep door dit seizoen.

Wat ik ook niet begrijp is waarom de club watchers hier niet induiken. Wat is nou echt de financiele status? Wat is er mogelijk. Dat zou het voor een supporter makkelijker maken. Na alle transfers afgelopen 24 maanden moet er gewoon genoeg geld zijn zou je denken. Maar wellicht is alles in het corona putje gegaan.
 
Laatst bewerkt:
We hebben nog helemaal niks uitgegeven. Er is minimaal zoveel binnengekomen als dat er is uitgegeven. Heel bijzonder en weinig ambitieus.

Als ze nu weer met een huurdeal aankomen... het zou me niks verbazen maar wel enorm teleurstellen.

We moeten nu een hele goede rechteraanvaller halen anders kan er een streep door dit seizoen.

Wat ik ook niet begrijp is waarom de club watchers hier niet induiken. Wat is nou echt de financiele status? Wat is er mogelijk. Dat zou het voor een supporter makkelijker maken. Na alle transfers afgelopen 24 maanden moet er gewoon genoeg geld zijn zou je denken. Maar wellicht is alles in het corona putje gegaan.
Ik denk dat we schrikken als bekend wordt hoeveel onze spelers verdienen. Ik heb geen andere verklaring.
 
Met Bakayoko en Ledezma heb je toch aardig aanvallend talent in huis en anders nog Babari, gooi die jongens maar eens voor de leeuwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan