Algemene transfergeruchten

Er moest al een extra aanvaller bij, en nu helemaal.

Iemand met al een beetje nivo en ervaring, die zowel een optie is als rechtsbuiten als voor de spits. Zal ongetwijfeld weer een huurspeler worden, maar het zou leuk zijn als er weer eens een onbekende speler uit Zuid-Amerika of Oostblok gehaald zou worden van begin 20 die een echte aanwinst blijkt te zijn. Vroeger konden we die nog wel eens scouten.
 
Aanvallers hoeven we niet te kopen. Staat genoeg talent klaar, wat tegelijkertijd ook je verdienmodel is. Liever investeren in fundament achterhoede.
 
We hebben nog helemaal niks uitgegeven. Er is minimaal zoveel binnengekomen als dat er is uitgegeven. Heel bijzonder en weinig ambitieus.

Als ze nu weer met een huurdeal aankomen... het zou me niks verbazen maar wel enorm teleurstellen.

We moeten nu een hele goede rechteraanvaller halen anders kan er een streep door dit seizoen.

Wat ik ook niet begrijp is waarom de club watchers hier niet induiken. Wat is nou echt de financiele status? Wat is er mogelijk. Dat zou het voor een supporter makkelijker maken. Na alle transfers afgelopen 24 maanden moet er gewoon genoeg geld zijn zou je denken. Maar wellicht is alles in het corona putje gegaan.
Ik denk dat je je verbaast hoe veel er is uitgegeven deze transferperiode. Die zaakwaarnemers van Benitez, Simons, Luuk en Til werken echt niet voor niets
 
We hebben nog helemaal niks uitgegeven. Er is minimaal zoveel binnengekomen als dat er is uitgegeven. Heel bijzonder en weinig ambitieus.

Als ze nu weer met een huurdeal aankomen... het zou me niks verbazen maar wel enorm teleurstellen.

We moeten nu een hele goede rechteraanvaller halen anders kan er een streep door dit seizoen.

Wat ik ook niet begrijp is waarom de club watchers hier niet induiken. Wat is nou echt de financiele status? Wat is er mogelijk. Dat zou het voor een supporter makkelijker maken. Na alle transfers afgelopen 24 maanden moet er gewoon genoeg geld zijn zou je denken. Maar wellicht is alles in het corona putje gegaan.
Huurdeal is niet verkeerd hoor met koopoptie.
 
Er moest al een extra aanvaller bij, en nu helemaal.

Iemand met al een beetje nivo en ervaring, die zowel een optie is als rechtsbuiten als voor de spits. Zal ongetwijfeld weer een huurspeler worden, maar het zou leuk zijn als er weer eens een onbekende speler uit Zuid-Amerika of Oostblok gehaald zou worden van begin 20 die een echte aanwinst blijkt te zijn. Vroeger konden we die nog wel eens scouten.
Vroeger zag je een speler op de OS en dacht je “dat kan wel wat zijn”. Tegenwoordig maakt elke club tig profielen, kan eke club tig buitenlanders opstellen enz enz. Vroeger is niet meer. Een vergelijking met vroeger is niet van toepassing omdat de omstandigheden zijn veranderd.
 
Ik denk dat je je verbaast hoe veel er is uitgegeven deze transferperiode. Die zaakwaarnemers van Benitez, Simons, Luuk en Til werken echt niet voor niets
8 tot 10 mln meer binnen gekomen. Dat zal ook ongeveer uitgegeven zijn aan tekengeld. Dus dan hebben we nog niks uitgegeven
 
Ik denk dat dat wel meevalt gezien eerdere uitspraken "er is een potje we kunnen wat doen zonder uitgaande transfers"
Luuk 3m + flinke tekenbonus
Til 3m + eventueel tekenbonus (die wilde graag weg uit Rusland, zal niet al te moeilijk zijn geweest)
Benitez flinke tekenbonus
Simons (flinke) tekenbonus
Reservepotje voor contractverlenging/opwaardering Gakpo en Sangare.

Dat zal bij elkaar best wat zijn. Nou is er ook geld binnengekomen, maar ik blijf het toch frappant vinden dat PSV zo zuinig is met dat geld. Als er genoeg is dan investeer je. Waarom dan een Savio en Branthwaite huren? Het smoesje dat het in alle gevallen gaat om ''vertrouwen in eigen jongens'' geloof ik dan niet.
 
Luuk 3m + flinke tekenbonus
Til 3m + eventueel tekenbonus (die wilde graag weg uit Rusland, zal niet al te moeilijk zijn geweest)
Benitez flinke tekenbonus
Simons (flinke) tekenbonus
Reservepotje voor contractverlenging/opwaardering Gakpo en Sangare.

Dat zal bij elkaar best wat zijn. Nou is er ook geld binnengekomen, maar ik blijf het toch frappant vinden dat PSV zo zuinig is met dat geld. Als er genoeg is dan investeer je. Waarom dan een Savio en Branthwaite huren? Het smoesje dat het in alle gevallen gaat om ''vertrouwen in eigen jongens'' geloof ik dan niet.
Inderdaad, CL halen en je hebt weer een aantal transfers terug verdiend.
 
Inderdaad, CL halen en je hebt weer een aantal transfers terug verdiend.
Bespaar jezelf de teleurstelling. Langs Monaco komen wordt al een opgaven, en dan moet je nog langs nog een sterke tegenstander. Het meest aannemelijke scenario is geen CL en een verkoop van Sangare of Gakpo met nog wat last-minute investeringen ter vervanging. En dan is het september.
 
Bespaar jezelf de teleurstelling. Langs Monaco komen wordt al een opgaven, en dan moet je nog langs nog een sterke tegenstander. Het meest aannemelijke scenario is geen CL en een verkoop van Sangare of Gakpo met nog wat last-minute investeringen ter vervanging. En dan is het september.
Onzin. De kans dat we ons kwalificeren is er gewoon. Ik heb Monaco nu een aantal keren gezien en ik ben helemaal niet onder de indruk van hun. Natuurlijk was het de lastigste tegenstander die we konden treffen maar het is echt geen onmogelijke opgave. Op basis van wat ik gezien heb, vind ik ons beter dan hun. Vooral achterin en op het middenveld zijn hun helemaal niet zo sterk. Tegen Porto en Southampton werden ze in de tweede helft helemaal zoek getikt.
 
Benieuwd of we een rechtsbuiten gaan halen (lijkt me wel) en wie dat dan zou moeten zijn.

Mertens kwam alleen van links toch? Tijd voor een verrassing van onze scouting.
 
Benieuwd of we een rechtsbuiten gaan halen (lijkt me wel) en wie dat dan zou moeten zijn.

Mertens kwam alleen van links toch? Tijd voor een verrassing van onze scouting.
Zie jij de rechtsbuiten als de zwakste plek op dit moment? Of heb je nieuwe info over Noni dat de urgentie verder is toegenomen?
 
Benieuwd of we een rechtsbuiten gaan halen (lijkt me wel) en wie dat dan zou moeten zijn.

Mertens kwam alleen van links toch? Tijd voor een verrassing van onze scouting.
Dries Mertens heeft de laatste jaren bij Napoli alleen als centrumspits en schaduwspits gespeeld.
In het nationale team van België (De Rode Duivels) heeft hij gek genoeg wel vaker als rechtsbuiten gespeeld. De laatste keer nog heel recent op 14.06.2022 in de Nations League wedstrijd tegen Polen. Dries Mertens kun je overal in de voorhoede opstellen Hij kan op alle posities spelen. En desnoods ook nog als aanvallende middenvelder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan