Engels voetbal

Kijk graag PL.vaak.. .dus hoop dat Ten Hag daar zal slagen. Wil iig bij de top 3 horen en MUN moet net zo gaan voetballen als Ajax,,

MUN laatste jaren gewoon slecht..matig.. dus de pers verwacht daar wel een of ander..zeker de fans van MUN.
:BALL: :DANCE:
 
Money is the root of all evil.
Voordat de Premier League de First Division verving vond ik Engels voetbal het summum om naar te kijken.
Nu weet ik niet eens meer welke door sjeik of oliemagnaat opgekochte club de laatste jaren kampioen van Engeland is geworden.
Geldt ook voor CL winnaars. De EC winnaars van 1956 t/m 1992 kan ik zo nog opdreunen. ;)
 
Money is the root of all evil.
Voordat de Premier League de First Division verving vond ik Engels voetbal het summum om naar te kijken.
Nu weet ik niet eens meer welke door sjeik of oliemagnaat opgekochte club de laatste jaren kampioen van Engeland is geworden.
Geldt ook voor CL winnaars. De EC winnaars van 1956 t/m 1992 kan ik zo nog opdreunen. ;)
Hoe meer er door een sjeik opgekocht hoe worden, hoe gelijkwaardiger de competitie weer wordt ;)
 
Hoe meer er door een sjeik opgekocht hoe worden, hoe gelijkwaardiger de competitie weer wordt ;)
Hoe meer sjeiks in het voetbal, hoe minder van de oorspronkelijke sport over zal blijven.
Let maar eens op straks in Qatar. En vergelijk dat met beelden van Wembley's Holy Ground in de vorige eeuw.
Maar ja, ik schijn inmiddels een oude romanticus uit vervlogen tijden aan het worden te zijn. ;)
 
Money is the root of all evil.
Voordat de Premier League de First Division verving vond ik Engels voetbal het summum om naar te kijken.
Nu weet ik niet eens meer welke door sjeik of oliemagnaat opgekochte club de laatste jaren kampioen van Engeland is geworden.
Geldt ook voor CL winnaars. De EC winnaars van 1956 t/m 1992 kan ik zo nog opdreunen. ;)
The lust for money is the root of all evil...
 
Hoe meer sjeiks in het voetbal, hoe minder van de oorspronkelijke sport over zal blijven.
Let maar eens op straks in Qatar. En vergelijk dat met beelden van Wembley's Holy Ground in de vorige eeuw.
Maar ja, ik schijn inmiddels een oude romanticus uit vervlogen tijden aan het worden te zijn. ;)
Wat ik vervelend vind, is met name het niveauverschil. Dat veroorzaakt wordt door geld. Maar het spel zelf is toch veel beter dan vroeger?
 
Ten Hag lijkt zo'n beetje heel zijn oude Ajax naar United te willen halen, als je de nieuwsberichten mag geloven. Mocht het zo zijn is die zo wel bezig om zijn eigen graf te graven. Als je zulke enclaves gaat aanleggen op buitenlands grondgebied krijg je bij de minste tegenslag dat er gelijk gewezen wordt op "die groep". Hij legt zichzelf zo dus onnodig extra druk op.
 
Ten Hag lijkt zo'n beetje heel zijn oude Ajax naar United te willen halen, als je de nieuwsberichten mag geloven. Mocht het zo zijn is die zo wel bezig om zijn eigen graf te graven. Als je zulke enclaves gaat aanleggen op buitenlands grondgebied krijg je bij de minste tegenslag dat er gelijk gewezen wordt op "die groep". Hij legt zichzelf zo dus onnodig extra druk op.

Nee hoor Pep Ten Hag gaat de wereld laten zien dat hij de grootste Nederlandse trainer ooit is.

Nee zonder gekheid, die gaat laten zien dat hij ontiegelijk overschat is. En dat begint al bij de aankopen van hem. Heb echt nog geen enkele niet oud Eredivisie naam gelinkt zien worden aan United. Het zou me oprecht verbazen als hij daar slaagt.
 
Nee hoor Pep Ten Hag gaat de wereld laten zien dat hij de grootste Nederlandse trainer ooit is.

Nee zonder gekheid, die gaat laten zien dat hij ontiegelijk overschat is. En dat begint al bij de aankopen van hem. Heb echt nog geen enkele niet oud Eredivisie naam gelinkt zien worden aan United. Het zou me oprecht verbazen als hij daar slaagt.
Al geldt dat laatste bijna voor elke trainer.
 
Nee hoor Pep Ten Hag gaat de wereld laten zien dat hij de grootste Nederlandse trainer ooit is.

Nee zonder gekheid, die gaat laten zien dat hij ontiegelijk overschat is. En dat begint al bij de aankopen van hem. Heb echt nog geen enkele niet oud Eredivisie naam gelinkt zien worden aan United. Het zou me oprecht verbazen als hij daar slaagt.
Eens.
Malacia halen terwijl je Shaw, Telles hebt en nog een Spaans toptalent die ze van Real hebben overgenomen 2 je geleden. Onnodig en Malacia gaat t naar mijn idee nooit al redden.
Martinez willen halen voor 45 milj.. goede verdediger hoor maar zoveel geld voor die vent is debiel..
hij lijkt net als z’n begin tijd bij Ajax vertrouwde spelers te willen halen.. Laten we voor hem hopen dat die spelers beter presteren dan Klaiber en Labyad..
 
Ik vind het zeer geforceerd over komen

Moet er wel bij zeggen dat ik Ten Hag altijd al een grote act heb gevonden. Wel een erg goede coach hoor, dat wel. Zijn gedrag bedoel ik meer

Pep Ten Hag is niet geforceerd, die is juist heel streng. Tegen talentjes. Want zodra de grote Tadic een keer klote speelt, laat hij hem gewoon staan. Zodra de grote Tadic zegt dat Ten Hag anders moet spelen, doet hij dat. Zodra Martinez en Antony zich gedragen als een klein kind vind hij het prachtig. Maar als Noa Lang of deze Zidane iets verkeerd doen, gaat hij staan schreeuwen.
 
Nep? Wat is hier nep aan?
Vrij veel, zo niet alles.
Het filmpje zelf. Een non-issue.Een ex-Ajax coach. Social media.
Kortom is er iets echts te bedenken bij zo'n onzinnig "bericht" ?
Waar gaat dit nog over?

Als dit soort flauwekul de reden is dat ik overal mensen de hele dag op hun smartphone zie kijken en
dat ik lees over tienduizenden volgers van "influencers" en "vloggers" en hoe dat allemaal heet,
ben ik blij dat ik niet actief ben op wat "social" media genoemd wordt.

Dan houd ik het maar bij dit ene forum.
What is the world coming to? om the Cats uit Volendam nog maar eens aan te halen.
Blijkbaar waren dat ware visionairs. ;)

Om positief te eindigen; ik hoop op Engeland-Nederland als vrouwenfinale.
Wie weet, nu Miedema er weer bij is.
 
Vrij veel, zo niet alles.
Het filmpje zelf. Een non-issue.Een ex-Ajax coach. Social media.
Kortom is er iets echts te bedenken bij zo'n onzinnig "bericht" ?
Waar gaat dit nog over?

Als dit soort flauwekul de reden is dat ik overal mensen de hele dag op hun smartphone zie kijken en
dat ik lees over tienduizenden volgers van "influencers" en "vloggers" en hoe dat allemaal heet,
ben ik blij dat ik niet actief ben op wat "social" media genoemd wordt.

Dan houd ik het maar bij dit ene forum.
What is the world coming to? om the Cats uit Volendam nog maar eens aan te halen.
Blijkbaar waren dat ware visionairs. ;)

Om positief te eindigen; ik hoop op Engeland-Nederland als vrouwenfinale.
Wie weet, nu Miedema er weer bij is.
Hij wil zich laten gelden en meteen gezag afdwingen. Dat snap ik op zich wel. De fans en bobo's daar verwachten wat na een hoop matige jaren. Dat het gekunsteld en nep overkomt staat buiten kijf, maar dat valt ons Nederlanders vast meer op. We zullen zien of het werkt. De geluiden die je nu hoort over hem zijn positief. Dat is ook weer een resultaat van hoe goed Ajax erop staat in het buitenland. Als je als coach uit de Eredivisie naar zo'n club gaat heb je de schijn tegen, maar Ajax heeft status daar. Wederom jaloers makend. Maar goed, in Engeland zijn ze zo 'fickle' als de pest. Verliest Ten Hag een paar potjes dan is ie ook zo weer 'shite'.
 
Hij wil zich laten gelden en meteen gezag afdwingen. Dat snap ik op zich wel. De fans en bobo's daar verwachten wat na een hoop matige jaren. Dat het gekunsteld en nep overkomt staat buiten kijf, maar dat valt ons Nederlanders vast meer op. We zullen zien of het werkt. De geluiden die je nu hoort over hem zijn positief. Dat is ook weer een resultaat van hoe goed Ajax erop staat in het buitenland. Als je als coach uit de Eredivisie naar zo'n club gaat heb je de schijn tegen, maar Ajax heeft status daar. Wederom jaloers makend. Maar goed, in Engeland zijn ze zo 'fickle' als de pest. Verliest Ten Hag een paar potjes dan is ie ook zo weer 'shite'.
Of Ajax er zo goed op staat in het buitenland als sommige media in ons land ons willen wijsmaken is maar zeer de vraag.
Binnen de UEFA en CL is het echt maar een kleintje.
Mijn post over "nep" had overigens meer betrekking op de nul komma nul nieuwswaarde van zo'n artikel en filmpje dan over Ten Hag persoonlijk.
Ik ben met je eens dat de Engelse media altijd zeer extreem zijn in hun oordeel over iets of iemand. Een enkele uitzondering daargelaten, zoals Guardian, Observer, Sunday Times.
Die kennen wel het woord/weerwoord principe en het begrip nuance.
 
Terug
Bovenaan Onderaan