Algemene transfergeruchten

Op zich hebben we nu Obispo, Boscagli, Teze, Ramalho en Luckassen die zich nog mag laten zien. Ik vind de eerste vier sowieso niet slecht, dus echt onderbezet zijn we niet.
Heb je wel gekeken vorig seizoen? Als je met deze namen het seizoen wilt spelen, verdien je het gewoon niet om kampioen te worden.

Obispo = Niet geschikt voor de basis
Teze, Boscagli, Ramalho = Niet geschikt voor de basis als je de een met de ander koppelt. Moeten naast een topper staan.

Luckassen = Dikke vette twijfelgeval.

Dan zit je maar straks met zes verdedigers. Wie van hun geen concurrentie wilt, wordt maar verkocht.
 
Heb je wel gekeken vorig seizoen? Als je met deze namen het seizoen wilt spelen, verdien je het gewoon niet om kampioen te worden.

Obispo = Niet geschikt voor de basis
Teze, Boscagli, Ramalho = Niet geschikt voor de basis als je de een met de ander koppelt. Moeten naast een topper staan.

Luckassen = Dikke vette twijfelgeval.

Dan zit je maar straks met zes verdedigers. Wie van hun geen concurrentie wilt, wordt maar verkocht.
Ik vind Boscagli en Ramalho wel goed genoeg. Boscagli voegt vooral opbouwend heel veel toe. Teze ontwikkelt zich prima en Obispo schrijf ik nog niet af. Heeft potentie.
 
Op zich hebben we nu Obispo, Boscagli, Teze, Ramalho en Luckassen die zich nog mag laten zien. Ik vind de eerste vier sowieso niet slecht, dus echt onderbezet zijn we niet.

Ja we gooien 14 middenvelders in de selectie maar 6 verdedigers zijn wel genoeg? :D ; edit zie dat dat ook nog tegenvalt zelfs, zeker als Sangare wegvalt mis je wel een verdedigende speler op het middenveld. Nog wat werken aan de balans dus, maar in John we trust.,:clap2:

Nee dit moet echt beter. Tenzij we weer voor de conference league gaan, dan zal het allemaal wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Boscagli en Ramalho wel goed genoeg. Boscagli voegt vooral opbouwend heel veel toe. Teze ontwikkelt zich prima en Obispo schrijf ik nog niet af. Heeft potentie.
Goed genoeg voor wat? Voor de Eredivisie? Niet genoeg om kampioen te worden.
Europees? We zijn 2x gedegradeerd en in de Conf.league zijn we tegen net wat meer tegenstand weer uitgeschakeld. We hebben de halve finale niet eens gehaald. En nu zouden we playoff CL kunnen spelen met dezelfde spelers?
 
Ligt ook aan de speelstijl. Marcelo bleek ook een prima verdediger zonder ruimte in de rug, maar puur als mandekker.

We hebben gewoon al heel lang: en dan denk ik misschien zelfs wel sinds Alex geen verdediger meer gehad die echt goed kon verdedigen. Moreno was zeker wel een aardige verdediger en Bruma in z’n laatste fase en verder dan dat kom ik denk ik echt niet. Wat dat betreft kijk ik dan wel met jaloezie naar Ajax. Daar hebben ze in de laatste paar jaren Matthijs de Ligt, Davinson Sánchez, Alvarez en Timber gehad. Dat is toch wel een ander niveautje dan wat bij ons achterop staat. Als ik de kwaliteiten van ons centrale hart op moet noemen dan kom ik eigenlijk eerder bij opbouwende kwaliteiten uit dan dat het echt killers zijn. Dat geldt voor zowel Teze als boscagli als Ramalho.
 
We hebben gewoon al heel lang: en dan denk ik misschien zelfs wel sinds Alex geen verdediger meer gehad die echt goed kon verdedigen. Moreno was zeker wel een aardige verdediger en Bruma in z’n laatste fase en verder dan dat kom ik denk ik echt niet. Wat dat betreft kijk ik dan wel met jaloezie naar Ajax. Daar hebben ze in de laatste paar jaren Matthijs de Ligt, Davinson Sánchez, Alvarez en Timber gehad. Dat is toch wel een ander niveautje dan wat bij ons achterop staat. Als ik de kwaliteiten van ons centrale hart op moet noemen dan kom ik eigenlijk eerder bij opbouwende kwaliteiten uit dan dat het echt killers zijn. Dat geldt voor zowel Teze als boscagli als Ramalho.
Alvarez heeft vooral als verdedigende middenvelder gespeeld, maar de rest
...mee eens. Ook nog een tijdje Blind in z'n betere tijd. Dan zou ik eerder Martinez erbij zetten.
 
We hebben gewoon al heel lang: en dan denk ik misschien zelfs wel sinds Alex geen verdediger meer gehad die echt goed kon verdedigen. Moreno was zeker wel een aardige verdediger en Bruma in z’n laatste fase en verder dan dat kom ik denk ik echt niet. Wat dat betreft kijk ik dan wel met jaloezie naar Ajax. Daar hebben ze in de laatste paar jaren Matthijs de Ligt, Davinson Sánchez, Alvarez en Timber gehad. Dat is toch wel een ander niveautje dan wat bij ons achterop staat. Als ik de kwaliteiten van ons centrale hart op moet noemen dan kom ik eigenlijk eerder bij opbouwende kwaliteiten uit dan dat het echt killers zijn. Dat geldt voor zowel Teze als boscagli als Ramalho.

Speltip 1: nooit jaloers zijn op Ajax
 
JdJ zal zeker nuttig werk verrichten maar ik verwacht geen meesterzetten van hem.

Er is natuurlijk meer wat een TD moet doen dan alleen aankopen. En met Sangare lijkt hij bijv wel goed te hebben gezeten, maar goed zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag de juiste tijd aan.
Ik vind dat JdJ ook voor de komst van Brands veel goede dingen liet zien. Denk bijv aan Sangare, zowel qua speler als t contract met grote afkoopsom, verlengingen van contracten, en eerlijk gezegd vind ik zijn jonge uitstraling juist veel beter passen (al word er vaak over geklaagd op t forum) dan al die maatpak beursmannetjes types die je bij andere clubs ziet. Is volgens mij ook duidelijk in contact met spelers van t eerste maar ook de jeugd (Bakayoko, contact met Ruud etc). Brands geeft wel denk n veel fijnere sportieve steun, Toon was toch wat bedrijfsgerichter en minder sportief involved?
 
Oh, en qua kwaliteit verdedigers, ik denk oprecht dat met Benitez zelfs diezelfde namen toch n stuk makkelijker de nul gaan houden in vergelijking met Drommel, Zoet of Mvogo erachter. Scheelt enorm.
 
Oh, en qua kwaliteit verdedigers, ik denk oprecht dat met Benitez zelfs diezelfde namen toch n stuk makkelijker de nul gaan houden in vergelijking met Drommel, Zoet of Mvogo erachter. Scheelt enorm.
Eens. Vlgms hadden we in het begin van het seizoen ook de statistiek dat we maar weinig kansen weg gaven, alleen de kansen die weg gaven die waren ook direct goals..
 
Terug
Bovenaan Onderaan