Walter Benítez (K)

O, staat er daarom nice achter zn naam
🤔
In Frankrijk overdrijven ze het weer met hun OnG(elooflijke)C(lub) Nice. Nice dekt voor mij wel de lading beter, maar als de moderators het willen aanpassen....
 
Laatst bewerkt:
Wat een saai en lievv forum zouden we toch zijn zonder het realisme van Kwakkie. De man die ons fanboys altijd maar weer met beide beentjes op de grond brengt. Aangestuurd door het idealisme en gedachtegoed van de messias Derksen, is hij een benodigde factor op dit forum vol met onrealistisch gebral van een stel verliefde PSV'ers.

Worden we kampioen, dan is dat niet knap. Nee dat kon zelfs de kantine juf. Spelers die beter worden, dat kon zelfs de trainer van de F8 voor elkaar krijgen. En uiteindelijk was die speler gewoon een 6je. Nieuwe speler? De wereldtop zat er niet achteraan, dus is een prutser. Zonder deze wijsheden waren wij verzonken in een eindeloze tunnel van blinde lievvvvvvde voor ons PSV.

Nee mensen, luister naar Kwakkie. Neem bijvoorbeeld Unnerstall. U weet wel, de keeper die van PSV naar de grote club uit het oosten ging. De man die word begeerd door de gehele wereldtop. Unnerstall was volgens Kwakkie prima, en in het Kwakkiaans is dat uitzonderlijk. Wij willen geen keepers met een reddingspercentage van bijna 80% en de meeste clean sheets in de Ligue 1. Wij willen keepers als Unnerstall. Tenminste, zolang Unnerstall niet bij ons PSV speelt. Want zodra hij is gehaald, is het een prutser.

Oh Kwakkie, almachtige realist. Blijf ons fanboys verlichten met uw realisme. Opdat wij op een dag ooit het licht mogen zien!
 
Wat een saai en lievv forum zouden we toch zijn zonder het realisme van Kwakkie. De man die ons fanboys altijd maar weer met beide beentjes op de grond brengt. Aangestuurd door het idealisme en gedachtegoed van de messias Derksen, is hij een benodigde factor op dit forum vol met onrealistisch gebral van een stel verliefde PSV'ers.

Worden we kampioen, dan is dat niet knap. Nee dat kon zelfs de kantine juf. Spelers die beter worden, dat kon zelfs de trainer van de F8 voor elkaar krijgen. En uiteindelijk was die speler gewoon een 6je. Nieuwe speler? De wereldtop zat er niet achteraan, dus is een prutser. Zonder deze wijsheden waren wij verzonken in een eindeloze tunnel van blinde lievvvvvvde voor ons PSV.

Nee mensen, luister naar Kwakkie. Neem bijvoorbeeld Unnerstall. U weet wel, de keeper die van PSV naar de grote club uit het oosten ging. De man die word begeerd door de gehele wereldtop. Unnerstall was volgens Kwakkie prima, en in het Kwakkiaans is dat uitzonderlijk. Wij willen geen keepers met een reddingspercentage van bijna 80% en de meeste clean sheets in de Ligue 1. Wij willen keepers als Unnerstall. Tenminste, zolang Unnerstall niet bij ons PSV speelt. Want zodra hij is gehaald, is het een prutser.

Oh Kwakkie, almachtige realist. Blijf ons fanboys verlichten met uw realisme. Opdat wij op een dag ooit het licht mogen zien!
Kwakkie is het puistje wat maar niet weg wil gaan. Denk je dat je 'm voorgoed hebt uitgeknepen komt het weer terug, en eigenlijk vind je het dan ook best, omdat het peuteren aan een puistje toch goed voelt..
 
Kwakkie is het puistje wat maar niet weg wil gaan. Denk je dat je 'm voorgoed hebt uitgeknepen komt het weer terug, en eigenlijk vind je het dan ook best, omdat het peuteren aan een puistje toch goed voelt..
Niet teveel aan Kwakkies puistje peuteren, want dan.....kwakkie?
 
Ow echt. Had het niet eens door. Kwam omdat hij al op negeer stond. Maarja ieder zijn mening toch. Denk meer dat het te maken heeft met de connectie met Brands en dat de meeste topclubs al een vaste nummer 1 hebben. Zal vast niet langer dan 2 jaar bij ons blijven als hij goed blijft keepen. Gelimiteerde transfersom in het contract denk ik ook. En trouwens waarom als hij niet weg wil neemt een Gotze zo'n laag transferbedrag in zijn contract? Doen meestal spelers die je clubnieuws als eindstation zien. (Niet de Spaanse clubs)


Lijkt mij ook. Gok dat je gewoon geluk moet hebben met keepers. Vroeg in het seizoen is die carrousel nog niet echt aan het rollen. Als je daarnaast iemand weet te paaien met een goed salaris, basisplek, strijd om kampioenschap en mogelijkheid tot Champions League voetbal; dan kun je zomaar eens het geluk aan je zijde hebben. En dat WK komt ook lekker uit, hij streeft er nu wel naar om ergens een basisplek te hebben om mee te kunnen met Argentinië.

En hoezeer we hier ook wel eens zeiken op onze club, ik denk dat we echt nog wel een naam hebben bij spelers. Vooral Zuid-Amerikanen.
 
Ow echt. Had het niet eens door. Kwam omdat hij al op negeer stond. Maarja ieder zijn mening toch. Denk meer dat het te maken heeft met de connectie met Brands en dat de meeste topclubs al een vaste nummer 1 hebben. Zal vast niet langer dan 2 jaar bij ons blijven als hij goed blijft keepen. Gelimiteerde transfersom in het contract denk ik ook. En trouwens waarom als hij niet weg wil neemt een Gotze zo'n laag transferbedrag in zijn contract? Doen meestal spelers die je clubnieuws als eindstation zien.
Mbt Mario ligt het ook aan het feit dat zo'n speler niet zonder eigen voorwaarden komt. We moeten creatief zijn om dit soort spelers binnen te kunnen halen.
 
Huhm, statistieken worden nu weer genuanceerd. Blijkbaar heeft het te maken met hoe gegroepeerd verdedigingen spelen die ervoor zorgen dat de kwaliteit van schoten omlaag brengen waardoor keepers meer reddingen kunnen verrichten https://www.vi.nl/pro/analyse/walter-benitez-jan-oblak-en-de-reden-dat-keepers-een-datamysterie-zijn

Ach ja, denk dat zelfs Waterman een vooruitgang is tov Drommel, dus who cares?
VI zet altijd alles op alles om elke hype die rond PSV ontstaat te nuanceren. Als je mensen hoort die kijken naar de wedstrijden ipv de cijfertjes dan hoor je alleen maar positieve geluiden
 
Huhm, statistieken worden nu weer genuanceerd. Blijkbaar heeft het te maken met hoe gegroepeerd verdedigingen spelen die ervoor zorgen dat de kwaliteit van schoten omlaag brengen waardoor keepers meer reddingen kunnen verrichten https://www.vi.nl/pro/analyse/walter-benitez-jan-oblak-en-de-reden-dat-keepers-een-datamysterie-zijn

Ach ja, denk dat zelfs Waterman een vooruitgang is tov Drommel, dus who cares?
als de kwaliteit van de schoten lager is dan zijn dat toch ook geen expected goals meer?
 
VI zet altijd alles op alles om elke hype die rond PSV ontstaat te nuanceren. Als je mensen hoort die kijken naar de wedstrijden ipv de cijfertjes dan hoor je alleen maar positieve geluiden

Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen dat VI anti PSV is. Daar heb je gelijk in, maar de hype is tot nu toe juist gebaseerd op zijn statistieken. Volgt iemand hier het Franse voetbal?

als de kwaliteit van de schoten lager is dan zijn dat toch ook geen expected goals meer?

Ik heb geen vi pro, alleen de inleiding gelezen, maar dat zou je wel zeggen ja
 
Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen dat VI anti PSV is. Daar heb je gelijk in, maar de hype is tot nu toe juist gebaseerd op zijn statistieken. Volgt iemand hier het Franse voetbal?



Ik heb geen vi pro, alleen de inleiding gelezen, maar dat zou je wel zeggen ja
Stond al een reactie van een volger ergens hier in het topic of in het algemene transfergeruchten. Die persoon was positief.
 
Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen dat VI anti PSV is. Daar heb je gelijk in, maar de hype is tot nu toe juist gebaseerd op zijn statistieken. Volgt iemand hier het Franse voetbal?



Ik heb geen vi pro, alleen de inleiding gelezen, maar dat zou je wel zeggen ja
Dit zou je over elke keeper kunnen zeggen. In dat artikel beschrijven ze dat keepers het ene seizoen veel goals voorkomen en dat seizoen erna juist meer doorlaten dan verwacht werd (zie Oblak). Het spreekt in ons voordeel denk ik juist dat Benitez jaar in jaar uit al goede cijfers overlegt, dus ik ben positief dat hij ook bij ons die lijn zal doortrekken. Zo'n artikel hadden ze ook een maand geleden al kunnen uitbrengen, maar besluiten dat pas te doen wanneer een keeper wordt gehaald met grote verwachtingen.
 
Is mij eerlijk gezegd niet opgevallen dat VI anti PSV is. Daar heb je gelijk in, maar de hype is tot nu toe juist gebaseerd op zijn statistieken. Volgt iemand hier het Franse voetbal?
VI schrijft meer en meer op een manier dat veel clicks en reacties oplevert. En gezien de meeste lezers en forummers daar Ajacieden zijn (met een hele grote mond) gaan die gewoon lekker op artikelen dat goed nieuws over PSV nuanceert of zelfs neerhaalt.

Ik lees tegenwoordig liever headlines op een voetbalzone, die zetten er tenminste bij wat hun bron is ipv er een suggestief stuk van te maken. Dan kan ik tenminste zelf bepalen in hoeverre het op waarheid is gebaseerd
 
VI schrijft meer en meer op een manier dat veel clicks en reacties oplevert. En gezien de meeste lezers en forummers daar Ajacieden zijn (met een hele grote mond) gaan die gewoon lekker op artikelen dat goed nieuws over PSV nuanceert of zelfs neerhaalt.

Ik lees tegenwoordig liever headlines op een voetbalzone, die zetten er tenminste bij wat hun bron is ipv er een suggestief stuk van te maken. Dan kan ik tenminste zelf bepalen in hoeverre het op waarheid is gebaseerd

Dat komt omdat voetbalzone dat tegenwoordig verplicht is. Zij copy-pasten alleen verhalen van VI, AD en ED etc. En zij staan er juist om bekende misleidende titels te produceren zodat wij erop klikken. Rik Elfrink en andere journalisten hebben vaak afgegeven op voetbalzone en voetbalprimeur hierom. VI staat over het algemeen wel bekend als kwaliteit journalistiek maar moet eerlijk toegeven dat ik de laatste jaren mijn voetbalnieuws haal van voetbalprimeur omdat het overzichtelijker is. Dus kan zijn dat je een recente tendens beschrijft die ik heb gemist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan