Formule 1

Had nog 50e vrij van wat eerdere bets, nu gezet op Leclerc haalt top 3 niet, ga je zien hij word straks 2de of 1ste natuurlijk :rolleyes:
 
Had nog 50e vrij van wat eerdere bets, nu gezet op Leclerc haalt top 3 niet, ga je zien hij word straks 2de of 1ste natuurlijk :rolleyes:
De kans is wel aanwezig dat hij de top 3 haalt. Gaat waarschijnlijk van start op harde banden en kan lang doorrijden. Er zullen safetycar-situaties zijn waardoor het veld weer bij elkaar komt en de verschillen weer klein zijn en Leclerc kan bijna iedereen gemakkelijk inhalen. Welk bedrag ontvang je als hij het niet haalt?
 
De kans is wel aanwezig dat hij de top 3 haalt. Gaat waarschijnlijk van start op harde banden en kan lang doorrijden. Er zullen safetycar-situaties zijn waardoor het veld weer bij elkaar komt en de verschillen weer klein zijn en Leclerc kan bijna iedereen gemakkelijk inhalen. Welk bedrag ontvang je als hij het niet haalt?

77e, ik gok dat hij riscio's gaat nemen en crasht, en als dat niet gebeurt gaat mijn reverse karma werken en zit die in top 3
 
Dan had je beter € 50,= kunnen inzetten op een crash van Leclerc. ;)

Ja dat kan dus nier meer, sinds de beste goksites illegaal geworden zijn hier en je moet gokken met de amateur goksites die nog wel legaal zijn. Unibet etc kon je gokken op hoeveel scheten max laat ook, op haast alles pff
 
77e, ik gok dat hij riscio's gaat nemen en crasht, en als dat niet gebeurt gaat mijn reverse karma werken en zit die in top 3
50 euro risico voor 22 euro winst. Nou daar zal ik niet aan beginnen.
Heb 1 keer 250 euro gezet op Federer bij Unibet en toen won ik 250 keer 1 eurocent. Dacht als ik dat blijf doen met zekerheidjes dan win ik vanzelf steeds. Maar ja iedere keer 250 euro inzetten voor 2,50 euro winst ging niet snel genoeg en heb het account maar weer opgezegd.
 
Als ik zo de foto's zie wordt het een droge race. Afwachten hoe spectaculair t gaat worden.
Ik hoop dat er van alles achter Max gebeurt. Mooi treintje ergens in het middenveld lijkt me wel leuk, maar er kan goed ingehaald worden op deze baan, dus Leclerc zal wel relatief makkelijk naar voren rijden. Hopelijk is Max dan al aan de horizon verdwenen.
 
Ik hoop dat er van alles achter Max gebeurt. Mooi treintje ergens in het middenveld lijkt me wel leuk, maar er kan goed ingehaald worden op deze baan, dus Leclerc zal wel relatief makkelijk naar voren rijden. Hopelijk is Max dan al aan de horizon verdwenen.
We gaan het horen, en zij met wel een abbo gaan t vast ook zien.
 
Alonso gaat 100% voor het gat als dat er is. En dat is ook goed, want dat is zijn werk. Max moet ook niet te hard verdedigen, want hij kan Alonso vervolgens waarschijnlijk relatief simpel inhalen. Met DRS zou het sowieso geen probleem moeten zijn.

Alonso gaat er zeker 100 % voor, maar ik verwacht dat de Red Bull van Verstappen eerder bij de 1e bocht zal zijn en hij geen gelegenheid krijgt. Hopelijk kan hij Sainz een tijdje achter zich houden.
 
Ik heb de stream van de onboard van Verstappen ook aangezet. Leuk om te zien wat er allemaal gebeurt bij
de start.
 
Terug
Bovenaan Onderaan