Ergernissen

Nou ja, als je dan zelf het antwoord niet weet gaat het niet op. Maar mensen eerst zelf een voorstel laten doen, is in de basis gewoon prima.
Als je dat verwacht van je medewerker in de klantenservice bij complexere en niet geprotocolleerde situaties dan mag je ook diens salaris naar boven bijstellen imo.
 
Als je dat verwacht van je medewerker in de klantenservice bij complexere en niet geprotocolleerde situaties dan mag je ook diens salaris naar boven bijstellen imo.
We weten niets over het salaris? En ik weet ook echt helemaal niks over klantenservice. Ik hou gewoon van zelf denkende mensen.
 
Nou ja, als je dan zelf het antwoord niet weet gaat het niet op. Maar mensen eerst zelf een voorstel laten doen, is in de basis gewoon prima.

"omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is".

Volgens mij waren de instructies wel duidelijk en ging het over iets waar Luc niks vanaf wist en geen zeggenschap over had. Die leidinggevende had er gewoon geen zin in. :lol:
 
"omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is".

Volgens mij waren de instructies wel duidelijk en ging het over iets waar Luc niks vanaf wist en geen zeggenschap over had. Die leidinggevende had er gewoon geen zin in. :lol:
Van die lui die wel verantwoordelijkheid willen hebben, maar het niet willen nemen.
 
"omdat het niet mijn afdeling is en ik ook niet de bevoegdheid heb om er over te gaan. Waarop mijn leidinggevende antwoord met vragen als: wat zou jij doen? waar ik weer op antwoord dat ik het niet weet de handleiding aangeeft dat ik bij een leidinggevende moet zijn omdat ik hier niet zelf over mag beslissen omdat het probleem te complex is".

Volgens mij waren de instructies wel duidelijk en ging het over iets waar Luc niks vanaf wist en geen zeggenschap over had. Die leidinggevende had er gewoon geen zin in. :lol:
Dat wil toch niet zeggen dat je eerst niet zelf een oplossing kunt bedenken en die kunt toetsen bij je leidinggevende? Dat die vervolgens vreemd reageert is wel typisch.
 
Ik vind dat helemaal geen vreemd antwoord. Het is prettig als mensen zelf nadenken en een voorstel doen ter besluitvorming. Anders kun je net zo goed achter de lopende band gaan staan.
Het kan zeker een goede reactie zijn, helaas is het geen goede reactie wanneer er tijdsdruk op staat en er een klant wacht. Dan kan je beter het antwoord geven en het me achteraf uitleggen. Helaas viel er niks uit te leggen. Nu was de situatie dat er een gefrustreerde klant was, ik ook niet vrolijk en niks geleerd en een leidinggevende die kennelijk ff pauze ging houden.
 
Dat je in Frankrijk pas volledig gevaccineerd bent na 2 booster vaccinaties als je eerste vaccin een Jansen vaccinatie was.

Nu noodgedwongen dus een 2de booster gehaald, om maar te mogen vliegen.
 
Dat je in Frankrijk pas volledig gevaccineerd bent na 2 booster vaccinaties als je eerste vaccin een Jansen vaccinatie was.

Nu noodgedwongen dus een 2de booster gehaald, om maar te mogen vliegen.
Dan is het hele voordeel van het Janssen vaccin dus weg, aangezien je helemaal niet een vaccin minder hoeft te hebben?
 
Dan is het hele voordeel van het Janssen vaccin dus weg, aangezien je helemaal niet een vaccin minder hoeft te hebben?

Het gaat me niet om het voordeel, maar meer om de ongelijke regels in allerlei landen binnen de EU en omdat ik niet snap dat Frankrijk dus de WHO niet volgt hierin.

Ik moet elk jaar wel een prik of 2 hebben omdat ik veel reis.
 
Dan is het hele voordeel van het Janssen vaccin dus weg, aangezien je helemaal niet een vaccin minder hoeft te hebben?
Was dat niet al langer bekend/ter sprake? Ik weet nog dat mijn vriendin baalde omdat ze waarschijnlijk een extra spuit moest gaan halen omdat ze dat Janssen vaccin had
 
Hoe zwart wit de wereld volgens steeds meer mensen zou zijn. Kwam zojuist een filmpje tegen van een reddit post waar werd verteld dat een man een 'verrassing onder de tafel' kreeg van zijn vriendin toen hij dronken was. Heel de comments bomvol met "this guy has been raped, he can never give consent while drunk!!". Flikker toch op. De jeugd van nu is de groep die het hardst roept terwijl ze 0,0 levenservaring hebben. Er zullen vast mensen zijn die binnen een relatie misbruikt worden, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die vantevoren niet expliciet ja heeft gezegd meteen verkracht wordt :FP: Het is goed dat er aandacht voor komt dat men bewuster is of de partner wel toestemming geeft voor seksuele handelingen, maar ik vind dat er opnieuw erg wordt doorgedraaid. Ik ben blij dat ik een vriendin heb en dat ik met al die regeltjes geen rekening hoef te houden.

Hetzelfde met de kijk op de man. Een filmpje dat een man de verjaardag van zijn dochter niet meer wist. -> reacties: alle vaders zijn kut en daarom zijn moeders belangrijker dan vaders. Jonge meisjes die steeds meer opgroeien met dit idee omdat dit overal op Social media tevoorschijn komt lijkt me erg slecht voor de ontwikkeling van een mens. Een soort ingebakken afkeer tegen de man. En dan zie je ze tegelijk wel vechten tegen racisme. Wat is het verschil met racisme en iemand haten obv geslacht?

Ik vind het een erg slechte zaak dat tegenwoordig zo enorm generaliserend wordt gedacht en dat deze geluiden ook af en toe in de media en zelfs in politiek komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan