Derde shirt Puma zonder logo.
In Dortmund hebben de fans zoveel geklaagd dat het derde shirt is aangepast en er nu wel een logo op de voorkant van het shirt staat.

FAZPx98UcAMEbvL
 
Ik ben erg benieuwd naar de shirts, snap niet dat ze vast niet 1 shirt presenteren.
Verspreidt dat een beetje, ik als supporter vind het altijd leuk als er nog niks gelekt is. Maar dat komt wellicht ook door t feit dat ik ze verzamel.
 
Het derde shirt van PSV ben ik steeds meer gaan waarderen. Die van Egypte is mooi maar ik vind het logo door die bal niet zo mooi. Die van Marroka en Senegal zijn ook altijd erg mooi
Ik hoop dat we gewoon het officiele Puma logo krijgen, zonder de daadwerkelijke letters.
Maar gezien het feit dat het al releasede shirt van Man city ook het logo heeft zonder de letters, zal dat wel goed komen.
 
Don't shoot the messenger. Staat bij dat het om een concept van iemand gaat. Dus men hoeft zich geen zorgen te maken.
Niet te veel opletten. Je bent er lekker vroeg bij en ik waardeer nagenoeg al je content. 7 is natuurlijk een mooi nummer. Volgend jaar wordt het misschien madueke. Het is een moment opname. Ga vooral door maat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan