Derde shirt: €139,95.
P'don!? :eek:

Op je muil, gauw!:maniac:
Idioterie ... :maniac: Het is hetDerde Shirt Authentic 21/22 het wedstrijdshirt dat de spelers van het eerste elftal van PSV zullen dragen tijdens uitwedstrijden.

Er is ook een andere versie voor € 89,95. Een eenvoudigere versie
Nog eenvoudiger zou ik zeggen, want beide versies zijn maar simpele T- shirts.

Absurd hoge bedragen, :braak:
 
Get some professional help better :mask:
Dit mooi vinden is onmogelijk, kleur is kut + het design ook. En het ergste is dat Puma hier zoveel clubs nu mee verneukt met hun nieuwe layout.
Denk dat we allang blij mogen zijn dat ze deze fratsen slechts met het 3e shirt hebben uitgehaald.
 
Denk dat we allang blij mogen zijn dat ze deze fratsen slechts met het 3e shirt hebben uitgehaald.
Het 3e shirt is er alleen voor om de fans wat geld uit de zak te kloppen. :cautious:
Nergens anders voor nodig. Alsof we blij moeten worden van shirts.
Goals en wedstrijden winnen. :fb: En Penalty's natuurlijk. :D Maar train er GVD eens op. :mad: ;)
 
Vreselijk shirt. Wel leuk als je dit shirt in Indonesië ziet in een winkeltje voor 5 euro, wanneer het niet een officieel shirt was geweest..
 

Ik heb er wel van gehoord, maar heb het liedje zelf nog nooit hoeven horen. Mocht dat wel gebeuren dan heb ik die flessen Bacardi waarschijnlijk nodig om mijn geheugen te wissen, althans dat heb ik begrepen.
Serieus? De pasvorm ook :ROFL: Het lijkt wel een pyjama.
 
Ongelooflijk echt, hebben de merken onderling afgesproken om express dit jaar lelijk te doen 😒


IMG_20210820_202249.jpg

110 jaar viering outfit is wel aardig in het echt maar kansloos goud op de foto's

IMG_20210820_202856.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan