UEFA Europa League 2021/22

Status
Je kunt niet meer reageren.

Kun je dit tuig niet preventief ruimen met een politiemacht? Echt te goor voor woorden hoe normaal dit blijkbaar is en hoe makkelijk je er mee weg komt.
Het erge is dat je 1 op 1 al weinig kans maakt tegen getrainde vechters, maar ook nog eens tegenover een groep staat.

Ik zeg politiekogel in die benen, smerig uitschot.
 
Een enorme kans voor Glasgow Rangers, maar de keeper redt.
Dat had een goal moeten zijn.
 
Ik vraag me altijd af wat die scheids dan tegen de spelers en coaches te vertellen heeft. Hoe zo'n penalty serie werkt? Lijkt me dat ze dat wel weten :maniac:
 
Davis laat zien hoe je een Penalty moet nemen. Feilloos in de bovenhoek geschoten.
 
Frankfurt heeft alle Penalty's raak geschoten. De laatste ook weer strak in de bovenhoek.
Eintracht Frankfurt wint de Europa League
 

Kun je dit tuig niet preventief ruimen met een politiemacht? Echt te goor voor woorden hoe normaal dit blijkbaar is en hoe makkelijk je er mee weg komt.
Volgens mij eigen schuld. Zag ergens anders dat Rangers de corteo van Frankfurt achteraan aanviel. Normaal staan de gewone supporters daar maar nu stonden daar de fanatics van Frankfurt.
 
Mooie penaltyserie zeg.

Maar waarom nou die hoek in met Ranger fans?
Omdat de scheids het wel een leuk idee vond om twee keer te tossen. Een keer voor de hoek en een keer voor wie begint.

Volgens mij is daar gewoon een regel voor. De winnaar van de toss mag kiezen voor een kant of beginnen en de ander krijgt dan automatisch de overige optie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan