Ik blijf deze man zo'n ontiegelijke grap vinden. Moest persé weg, maar door het gebrek aan speeltijd is hij in ineens weer volledig verliefd op Ajax. Die krijgt echt een complete circustent in zijn broek zodra het over Ajax en zijn terugkeer gaat.
Geen hoogvlieger in de bovenkamer, wordt een beetje meegesleurd door emoties en verwachtingen. Kan er niks op tegen hebben, eerlijk gezegd. Sympathieke jongen voor wie ik best een zwak heb.
 
Hey maar Ajax zit volgend jaar met spelers als Rensch, Ihattaren, Blind en Alvarez en een coach als Schreuder… als wij Gakpo en Sangare behouden… Het komt allemaal écht goed jongens.
Wanneer ze de hand op de knip houden en geen 60 miljoen gaan investeren zou het kunnen. Die gaan zich gewoon weer heel erg versterken met de aankomende miljoenen en de al bestaande miljoenen.
 
Wanneer ze de hand op de knip houden en geen 60 miljoen gaan investeren zou het kunnen. Die gaan zich gewoon weer heel erg versterken met de aankomende miljoenen en de al bestaande miljoenen.
Ze kunnen versterken wat ze willen.. Ik moet het nog maar zien hoe het onder Schreuder gaat. Bij Brugge was zijn voetbal ook niet geweldig hoorde ik
 
Ze kunnen versterken wat ze willen.. Ik moet het nog maar zien hoe het onder Schreuder gaat. Bij Brugge was zijn voetbal ook niet geweldig hoorde ik
Ik weet niet. Heb niets van Brugge gezien. Bij ajax lig je er trouwens ook zo weer uit als het ff niet goed is het is niet zoals bij ons waar coaches jaren mogen aanklooien..
 
Ik weet niet. Heb niets van Brugge gezien. Bij ajax lig je er trouwens ook zo weer uit als het ff niet goed is het is niet zoals bij ons waar coaches jaren mogen aanklooien..
Het was ook erg onverstandig geweest om de coaches er zo uit te flikkeren
 
Ze kunnen versterken wat ze willen.. Ik moet het nog maar zien hoe het onder Schreuder gaat. Bij Brugge was zijn voetbal ook niet geweldig hoorde ik

Club Brugge heeft afgelopen seizoen 16 spelers gekocht, voor 53 miljoen. Union gaf 1,1 miljoen uit. Het is nou niet echt een prestatie van wereldformaat die daar nu op de mat wordt gelegd, maar eerder een verplichting dat Brugge er daar met kop en schouders bovenuit steekt.
 
Club Brugge heeft afgelopen seizoen 16 spelers gekocht, voor 53 miljoen. Union gaf 1,1 miljoen uit. Het is nou niet echt een prestatie van wereldformaat die daar nu op de mat wordt gelegd, maar eerder een verplichting dat Brugge er daar met kop en schouders bovenuit steekt.
Schreuder is er pas in Januari begonnen. Wat het resultaat ook zou zijn uiteindelijk dit seizoen (wel of niet kampioen) is niet volledig toe te schrijven aan hem.
 
Schreuder is er pas in Januari begonnen. Wat het resultaat ook zou zijn uiteindelijk dit seizoen (wel of niet kampioen) is niet volledig toe te schrijven aan hem.

Mja maar het voetbal dat hij brengt wel is niet om aan te zien en met veel geluk gewonnen tegen union 2 keer en ook thuis tegen antwerp.
voort zelfde geld haal je 1 op 12

regulaire competitie op einde was ook niet al te best
 
Heb je club brugge zien spelen met geluk winnen van union die de betere ploeg waren dit terwijl ze dubbel zo veel uitgegeven hebben. ik zou schreuder als ballenjongen aannemen en iemand anders als coach
Ik kijk geen Belgisch voetbal. Kan dus niet oordelen over zijn prestaties. Bij Ajax waren ze over hem onder Bosz wel enthousiast en er gingen zelfs geruchten dat hij het vooral tactisch goed kon neerzetten.
Ik sta er dus neutraal in. Om te zeggen dat het een slechte of juist goede zet is is wat mij betreft te vroeg.
Net als de kansen voor Ajax en PSV volgend jaar aangezien er bij beide clubs veel gaat veranderen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
 
Een gestolen kampioenschap via arbitrale dwalingen is geen felicitatie waard.
Meer wil ik er niet meer over kwijt. 😡🤮
Een post waarop iemand reageert met slechts een negatief emoticon of calimero kreet bevat altijd minstens een kern van waarheid.
Een waarheid waarop die ander geen tegenargument heeft.
Dus ja, ik ben het met je eens dat felicitaties alleen gegeven horen te worden aan een ander als die , na fair play, beter bleek dan jij.
En in dit geval citeer ik William Shakespeare; I have my doubts. :)
 
Ik kijk geen Belgisch voetbal. Kan dus niet oordelen over zijn prestaties. Bij Ajax waren ze over hem onder Bosz wel enthousiast en er gingen zelfs geruchten dat hij het vooral tactisch goed kon neerzetten.
Ik sta er dus neutraal in. Om te zeggen dat het een slechte of juist goede zet is is wat mij betreft te vroeg.
Net als de kansen voor Ajax en PSV volgend jaar aangezien er bij beide clubs veel gaat veranderen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

misschien wel maar ik wil gewoon aanhalen dat resultaten niet alles zeggen. lijkt op eerste zicht dat schreuder alles kapot speelt in belgie is niet zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan