Nederlands Elftal

Onzin. De beste spelers selecteer je ook. Al zijn ze 38. Wat ik gezien heb: Sneijder, Robben en zelfs van Persie zijn nog velen malen beter dan wat er nu aan komt of staat. Dus roep je ze op. Alleen Huntelaar mag snel vervangen worden door Dost die wél meerwaarde toonde. Tete, Riedewald, Bazoer, Memphis gewoon oproepen. Je moet toch opnieuw beginnen dus roep dan je grootste talenten op. Die middengroep die je graag wilt zien is helaas nauwelijks aanwezig. Strootman is geblesseerd. Verder kom je aan wat keepers, Janmaat, van Dijk, de Vrij, Blind, Clasie, Wijnaldum. That's it.
Dost had in 10 seconde al meer goede acties dan RVP
 
Supporters die het stadion vroegtijdig verlaten :eehh:
KNVB-directeur Van Oostveen die vroegtijdig het stadion verlaat :braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak:
 
Ik denk wel dat ik op dit moment het meeste zie in het centrale duo Bruma - de Vrij (als hij goed terug komt). Die twee zijn toch nog het meest constant. Ik vond ook na Kazachstan dat die twee nog boven van Dijk staan (ondank een goed debuut). Zij maken de minste fouten denk ik. Bruma is soms wat lomp, dom en log, maar het is wel een verdediger. En hij heeft me wel verbaasd met het inschuiven naar het middenveld. Hij doet de laatste tijd soms dingen die ik niet van hem verwacht, en op zich pakken ze niet verkeerd uit.


Ik vind hen ook niet top, maar ik denk wel het beste dat we hebben..
 
Als er nog een speler van Oranje terugkopt op de eigen goal dan direct wisselen en nooit meer selecteren. :shifty:
 
Als je met een Huntelaar, van Persie speelt. Moet je ook met buitenspelers spelen die de bal voor geven. Nou, met de buitenspelers die vanavond speelde..is er geen 1 bal goed voor de goal gekomen.
 
Supporters die het stadion vroegtijdig verlaten :eehh:
KNVB-directeur Van Oostveen die vroegtijdig het stadion verlaat :braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak::braak:

Ben geen fan, maar ik denk dat hij op weg was naar de kleedkamer. Werd wel een beetje lullig in beeld gebracht.
 
Waar blijft het grote plan om Oranje uit het slop te trekken?
 
Leermomenten mag je niet hebben in interlands. Dan moet je er staan. Die jongen hadden ze niet moeten opstellen.

Dit is ook het probleem van Nederland: tegenwoordig hoef je slechts 1 goed wedstrijd in de eredivisie te hebben gespeeld om een uitnodiging te krijgen voor het grote Nederlands elftal. Daarmee breek je het bijzondere aan het spelen voor het Nederlands efltal af. Het is niks bijzonders meer. Ik las dat de jongens van Jong oranje en daaronder enorm hoopten dat het grote Nederlands elftal het zou gaan halen. Waarom? Omdat ze dan wisten dat ze nog een kans zouden hebben om geselecteerd te worden. Zo eenvoudig wordt er dus tegenwoordig al (terecht) over gedacht. Dan ga je ook al niet meer met volle borst vooruit het veld op.

Niet alleen mentaal, maar ook kwalitatief zit Nederland kennelijk toch behoorlijk in het slop. Eigenlijk moet je nu al een groep samenstellen van ongeveer dezelfde leeftijd en daar iets mee proberen op te bouwen. Sneijder, v.Persie, Huntelaar, bedankt voor de diensten maar hier houdt het op voor jullie. Alleen voor Robben zou ik nog een uitzondering maken, de rest is toch allemaal zwaar over-the-hill.
 
Dit is ook het probleem van Nederland: tegenwoordig hoef je slechts 1 goed wedstrijd in de eredivisie te hebben gespeeld om een uitnodiging te krijgen voor het grote Nederlands elftal. Daarmee breek je het bijzondere aan het spelen voor het Nederlands efltal af. Het is niks bijzonders meer. Ik las dat de jongens van Jong oranje en daaronder enorm hoopten dat het grote Nederlands elftal het zou gaan halen. Waarom? Omdat ze dan wisten dat ze nog een kans zouden hebben om geselecteerd te worden. Zo eenvoudig wordt er dus tegenwoordig al (terecht) over gedacht. Dan ga je ook al niet meer met volle borst vooruit het veld op.

Niet alleen mentaal, maar ook kwalitatief zit Nederland kennelijk toch behoorlijk in het slop. Eigenlijk moet je nu al een groep samenstellen van ongeveer dezelfde leeftijd en daar iets mee proberen op te bouwen. Sneijder, v.Persie, Huntelaar, bedankt voor de diensten maar hier houdt het op voor jullie. Alleen voor Robben zou ik nog een uitzondering maken, de rest is toch allemaal zwaar over-the-hill.

Voor Sneijder ook hoor. Zolang de spelers beter zijn dan wat er nu speelt of aankomt horen ze gewoon opgeroepen te worden.
 
Memphis wordt gewoon geen top... Eigenlijk wisten we dat al toen hij bij PSV speelde; hij won veel duels op kracht en snelheid, maar overzicht en finesse ontbraken eigenlijk altijd al bij hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan