Pit? Wanneer hebben we met pit gespeeld?
Nou ik zie een elftal dat continu de bal afjaagt en dat voor elkaar wil werken. Is wel eens anders geweest.

Het probleem ligt mi vooral dat er te veel wordt gedacht in voetballen zonder bal, dat ze niet echt een goed plan hebben wat te doen met bal. Laat het nou net zo zijn dat we 9 van de 10 keer tegen een tegenstander staan dat zich ingraaft. Dan werkt dat gegenpress gewoon niet
 
Ik heb mijn plan al gefixt voor vanavond, vanaf 9 uur extra klusje op werk op -6 meter onder de grond op schiphol, nachtdienst met een firma uit Groningen die er wat klusjes doet dus minimale kans op ajaxers om me heen + 0 bereik met je telefoon, alles ontlopen wat met voetbal te maken heeft en lekker films kijken op tablet. Dit seizoen is klaar, nog stuk of 10 te gaan en we mogen ook x de kampioenschap vieren
Kan jij films kijken op je tablet terwijl je werkt?
 
Dat Ajax wordt bevoordeeld, het is al jaren bekend. Maar dat ging meestal subtiel. Met de VAR erbij is het niet eerlijker geworden, maar juist erger. Ajax speelt al een half jaar slecht, maar heeft steeds vlak voor tijd "geluk" en wint dan alsnog. Dat is al verdacht.

Maar in twee beslissende wedstrijden lag het er wel heel dik bovenop:

- PSV - Ajax (1-2). Ajax scoort nadat de bal over de lijn is geweest. Telt die goal niet wordt het een gelijkspel, heeft Ajax 2 punten minder en PSV 1 punt meer.

- Feyenoord - PSV (2-2). Belachelijke penalty in blessuretijd waardoor PSV 2 punten minder krijgt.

Tel deze punten op heeft PSV er 3 meer, en Ajax 2 minder. Dan zou PSV nu bovenaan staan!

Het is dit keer wel heel duidelijk:

Dit kampioenschap van Ajax is gestolen.
Je vergeet de niet gegeven strafschop in de Arena tegen fnoord toen Martinez besloot om Dessers een beuk te geven.
 
Nou ik zie een elftal dat continu de bal afjaagt en dat voor elkaar wil werken. Is wel eens anders geweest.

Het probleem ligt mi vooral dat er te veel wordt gedacht in voetballen zonder bal, dat ze niet echt een goed plan hebben wat te doen met bal. Laat het nou net zo zijn dat we 9 van de 10 keer tegen een tegenstander staan dat zich ingraaft. Dan werkt dat gegenpress gewoon niet
Afjagen? Eerste 20 minuten wellicht. Staat psv voor dan kakken we in en mogen weer als de gelijkmaker valt of we komen weer eens achter en mogen de boel weer repareren dat is een samenvatting van de gemiddelde psv pot dit seizoen
 
Ik heb mijn plan al gefixt voor vanavond, vanaf 9 uur extra klusje op werk op -6 meter onder de grond op schiphol, nachtdienst met een firma uit Groningen die er wat klusjes doet dus minimale kans op ajaxers om me heen + 0 bereik met je telefoon, alles ontlopen wat met voetbal te maken heeft en lekker films kijken op tablet. Dit seizoen is klaar, nog stuk of 10 te gaan en we mogen ook x de kampioenschap vieren

Hebben ze daar geen 24/7 functie voor je? ;P
 
Je vergeet de niet gegeven strafschop in de Arena tegen fnoord toen Martinez besloot om Dessers een beuk te geven.

Idd dan word het 1-3 en winnen ze nooit.

De makkelijke gegeven penalty in groningen ja was een penalty maar ik durf me hand in het vuur te steken dat wij deze niet gekregen zouden hebben en de var het niet gecheckt zou hebben als bij ons zelfde situatie voorkwam
 
Ik vind eigenlijk wel dat ze nu niet helemaal fair bezig is. Ik bedoel, tijdens Corona stond ze trots als een pauw tussen demonstraties van duizenden mensen. De afgelopen tijd worden de festivals daar uit de grond gestampt. Tijdens Koningsdag stond de hele stad vol met honderd duizenden mensen. Maar een kampioensfeest heeft ineens een tekort aan beveiliging. Dat vind ik ergens wel bizar te noemen. Een feestje op het veld bij de ArenA had echt makkelijk gekund.
Het is toch in de Arena?
 
Afjagen? Eerste 20 minuten wellicht. Staat psv voor dan kakken we in en mogen weer als de gelijkmaker valt of we komen weer eens achter en mogen de boel weer repareren dat is een samenvatting van de gemiddelde psv pot dit seizoen
Ik zie echt een enorm verschil met het PSV voordat Schmidt kwam. Destijds vond ik er echt niks meer aan om te kijken. Dat waren pas een stel angsthazen zonder vertrouwen
 
PSV is, zolang ik al voetbal kijk, heer en meester in het winnen van wedstrijden in de slotminuten. Je hebt het waarschijnlijk zelf niet zo door gehad, maar als ik de afgelopen 18 jaar alle wedstrijden van Ajax en PSV naast elkaar ga zetten en dan ga kijken hoe vaak de winnende goal na de 85ste minuut is gevallen, dan denk dat je steil achterover slaat van verbazing.
ik denk dat heel Nederland , buiten de grachtengordel om dan, steil achterover zou slaan van verbazing als je in die 18 jaar zou kijken hoe vaak dubieuze beslissingen in het voordeel van Ajax en in het nadeel van PSV zijn uitgevallen.
Wanneer middelt alles zich uit? Over 34x34 jaar een keertje?
Ook van de Ajacieden op dit forum komt nooit een reactie als er - meermalen gebeurd hier door verschillende mensen - gevraagd wordt om eens voorbeelden te geven dat PSV er beter vanaf kwam dan Ajax.
De stilte is dan steeds " oorverdovend". :(
 
ik denk dat heel Nederland , buiten de grachtengordel om dan, steil achterover zou slaan van verbazing als je in die 18 jaar zou kijken hoe vaak dubieuze beslissingen in het voordeel van Ajax en in het nadeel van PSV zijn uitgevallen.
Wanneer middelt alles zich uit? Over 34x34 jaar een keertje?
Ook van de Ajacieden op dit forum komt nooit een reactie als er - meermalen gebeurd hier door verschillende mensen - gevraagd wordt om eens voorbeelden te geven dat PSV er beter vanaf kwam dan Ajax.
De stilte is dan steeds " oorverdovend". :(
Als je gaat graven vind je echt wel rare situaties hoor. Deze maand nog:

Woedend Willem II checkte goal PSV al in de rust: 'Honderd procent buitenspel'​



Dit terwijl iets vergelijkbaars bij Ajax werd afgekeurd tegen PSV in de bekerfinale.
 
Terug
Bovenaan Onderaan