FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hebben ze 'm verder niet bekeken dan.. dit is mbt Drommel namelijk niets nieuws
Ik heb altijd mijn twijfels gehad over de komst van Drommel, maar goed.. ik mag toch aannemen dat een de Jong iets heeft gezien in die jongen wat wij niet zagen...
 
Dan zouden we ff het Drommeltopic kunnen doorworstelen hoe we met ons allen dachten toen hij gekocht werd. Ik weet eigenlijk niet wat het forum vond van zijn aankoop. Ik kan het ff niet opbrengen het op te zoeken.
Twijfel bij de aankoop. Na dat de koop bekend was stond ie wekelijks te schutteren en was er al veel scepsis.
 
FPXHiFvXMAUCrTV


widm-default-image.jpg


:cautious: :sneaky:
 
Zomaar een vraag.
Weet iemand wat die keeper van Achilles ‘29 tegenwoordig doet?
Is die niet transfervrij of contractloos en daardoor ergens op te pikken?
 
Wat een klote zooi. Kampioenschap zit er gewoon niet in dit jaar.

Een trainer die het zichzelf express moeilijk maakt met onbegrijpelijke startopstellingen en tactieken. Vandaag ook weer met Guti die net het vliegtuig uitkwam in de basis en geen enkele diepganf voorin terwijl je weet dat Twente gaat komen thuis. Vreselijk irritant. We hebben het aan Schmidt te danken

En Ajax dat werkelijk waar alles mee heeft zitten. Of het nu lege corona stadions zijn uit bij PSV of Feyenoord, meer rust voor wedstrijden of var momenten.
 
Laatst bewerkt:
Achja. Al met al. Het was ook te mooi om waard te zijn om om kampioen te worden waar je op bepaalde posities, echt kwetsbaar bent. Kampioen wordt je niet als je een keeper hebt die alleen maar punten kost. Kampioen wordt je ook niet als je verdediging slecht is en al bijna een halfjaar een middenvelder die eerst op linksback speelde, nu op rechtsback speelt omdat we geen fatsoenlijke backup hebben voor Mwene. We gaan richting de 40 tegengoals. Vier fucking tig. Dramatische spitsen, die alleen maar intikkers kunnen scoren. Dan helpt het ook niet dat Ajax iedere week het geluk aan hun kont hebben hangen.

Complimenten voor het elftal hoe ze hebben teruggeknokt tot 3-3. Maar daar heb je in deze fase helemaal niks aan. Wat heet, ik denk dat na vandaag wel klaar is met de titel kansen. Zuur, heel zuur.

Dat ene punt die we meenemen, is dan weer belangrijk om tweede te worden. Zit niks anders op. Hopelijk winnen we de beker en maken we een mooi avontuur in de Conference League.
 
Eens, zoals al eerder gezegd, het lerend vermogen lijkt ook 0.0. Het uitkomen bij de 1-0 is een blunder die hij vaker gemaakt heeft dit jaar. Dat is iets wat je wel of niet kan inschatten. Hij kan het niet, dus doorselecteren.
Eens. Ik heb veel geduld gehad. Geef deze jongen een kans. Maar heb me toch evrkeken op de wedstrijden waarin Twente onder druk stond en hij wel veel goed reddingen verrichtte. AFgelopen seizoen hebben we kunnen constateren dat hij uitkomen niet beheerst (zijn beide ogen wel goed?) en ook bij voortrekken geen goede keuzes maakt (zijn beide ogen wel goed?).
Verder valt nu op dat hij zelfs geen bal meer per ongeluk tegenhoudt. Dan is het einde oefening bij PSV. Door slechte keepers hebben we laatste jaren waarschijnlijk 100 miljoen door het putje gespoeld. Ik zou zeggen volgende aankoop moet raak zijn. Met keepers kun je gewoon niet teveel gokken.
Hoewel trouwens Unnerstal weer een paar geweldige reddingen had, zie ik ook wel dat hij niet compleet is.
Maar altijd liever incompleet dan totaal incompetent.
 
Boscagli 7?

Dikke blunder bij de 3e dacht ik zo.
Klopt. Hij deed het slecht bij 1 goal, ware het niet dat er ook helemaal niemand de behoefte voelde om vrij te lopen. Maar het was zijn blunder. Dat gezegd hebbende: Hij strooide weer met hele goeie passes, zat, vooral in de moeilijke fase, overal tussen waar hij maar tussen kon komen en maakte ook nog eens de 3-3. Ik heb 'm niet in mijn top-3 staan, omdat ik Sangare en Max beter vond en Gakpo belangrijker en dreigender.
 
Drommel. Wat een vreselijke keeper, 0 uitstraling en totaal ongeschikt voor de top in de eredivisie. Met Unnerstall, al zat ie er ook naast, het hele seizoen waren we kampioen geworden.
 
Eens. Ik heb veel geduld gehad. Geef deze jongen een kans. Maar heb me toch evrkeken op de wedstrijden waarin Twente onder druk stond en hij wel veel goed reddingen verrichtte. AFgelopen seizoen hebben we kunnen constateren dat hij uitkomen niet beheerst (zijn beide ogen wel goed?) en ook bij voortrekken geen goede keuzes maakt (zijn beide ogen wel goed?).
Verder valt nu op dat hij zelfs geen bal meer per ongeluk tegenhoudt. Dan is het einde oefening bij PSV. Door slechte keepers hebben we laatste jaren waarschijnlijk 100 miljoen door het putje gespoeld. Ik zou zeggen volgende aankoop moet raak zijn. Met keepers kun je gewoon niet teveel gokken.
Hoewel trouwens Unnerstal weer een paar geweldige reddingen had, zie ik ook wel dat hij niet compleet is.
Maar altijd liever incompleet dan totaal incompetent.
Mooie zin.
 
Was Sangare op pad geweest in de interlandperiode? Dan gaan we de goede Sangare niet meer zien ben ik bang.

Naast de genoemde nieuwe CV, LB, RB, keeper en topspits, zou ik graag willen toevoegen dat meerdere van deze spelers een 'over mijn lijk' mentaliteit moeten hebben.
Toch Luuk maar even terughalen. En is Arias nog steeds wat? Daarna stoppen met oud-spelers ;)
 
Dan had je ook tevreden kunnen zijn met een verlies, als je plek 2 al ingecalculeerd had; want zowel een gelijkspel als een verlies betekende einde oefening voor PSV, met o.a. het zekere verlies tegen Feyenoord nog voor de boeg.
Liever dit dan verliezen..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan