FC Twente - PSV | Zaterdag 2 april | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eens, zoals al eerder gezegd, het lerend vermogen lijkt ook 0.0. Het uitkomen bij de 1-0 is een blunder die hij vaker gemaakt heeft dit jaar. Dat is iets wat je wel of niet kan inschatten. Hij kan het niet, dus doorselecteren.
Dat kan toch niet. Hij moet die bal gewoon hebben op dat moment..
 
Liever die vliegenvanger dan deze walgelijke vent die ik uit de grond van m'n hart haat. Heeft PSV ontiegelijk veel schade aangericht met z'n onkunde.

De mens Drommel kan ik niks over zeggen, hoe erg ik me ook stoor aan dat langzame incompetente taalgebruik, dus ga hier zeker geen scheldwoorden gebruiken. Maar de keeper Drommel moet heel snel z'n handschoenen verbranden en excuses maken voor het feit dat hij ooit is begonnen met keepen. Walgelijk. Heeft alles verpest.
De grootste fout ligt natuurlijk bij PSV. Die kopen hem. En laten hem een heel jaar staan, ondanks al het falen.
 
Liever die vliegenvanger dan deze walgelijke vent die ik uit de grond van m'n hart haat. Heeft PSV ontiegelijk veel schade aangericht met z'n onkunde.

De mens Drommel kan ik niks over zeggen, hoe erg ik me ook stoor aan dat langzame incompetente taalgebruik, dus ga hier zeker geen scheldwoorden gebruiken. Maar de keeper Drommel moet heel snel z'n handschoenen verbranden en excuses maken voor het feit dat hij ooit is begonnen met keepen. Walgelijk. Heeft alles verpest.
Dan was Zoet best goed t.o.v. deze keeper meuk Drommel en Mvogo.

Brands... aub de gewoon weer een echte keeper geen meevoetballer.
 
De grootste fout ligt natuurlijk bij PSV. Die kopen hem. En laten hem een heel jaar staan, ondanks al het falen.
Dat je ‘m koopt, snap ik ergens nog wel. Maar dat je hem laat staan vanaf Willem-2-uit, daar snap ik werkelijk helemaal niets van. Volgens mij wilde Schmidt afgelopen winterperiode per se een nieuwe keeper, een gast van Hanover of zo.
 
Vond ik ook dubieus. Uiteindelijk verlies je een punt door eigen zwakke toedoen. Maar tis wel frustrerend als je de concurrent in slechte doen wel goedkoop de volle buit ziet binnenhalen.
In mijn optiek stond niet hij maar Zahavi buitenspel, maar geluid stond uit, dus ik dacht dat het mogelijk daar mee te maken had.
 
Helaas, wel knap hersteld na een wanvertoning de eerste 30 minuten. Komen nog genoeg mooie potjes aan en dan zien we wel waar wij staan.

Ga niet mee in ‘mazzel’ van Ajax. Zo werden wij kampioen, toen vond ik het terecht. Nu vind ik het ook niet onterecht, wel frustrerend. Goede zaterdag avond nog allen.
 
.

Op basis van wat is ie gekocht? Bij Twente was het net zo.. nul vooruitgang
Dan zouden we ff het Drommeltopic kunnen doorworstelen hoe we met ons allen dachten toen hij gekocht werd. Ik weet eigenlijk niet wat het forum vond van zijn aankoop. Ik kan het ff niet opbrengen het op te zoeken.
 
Dan zouden we ff het Drommeltopic kunnen doorworstelen hoe we met ons allen dachten toen hij gekocht werd. Ik weet eigenlijk niet wat het forum vond van zijn aankoop. Ik kan het ff niet opbrengen het op te zoeken.
Ik weet wel dat ik het niet echt snapte.. maargoed. JdJ heeft er heel veel verstand van..🤔
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan