PSV - Fortuna Sittard | Zondag 20 maart | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is dus niet nietszeggend, het is tegen goede landen en LVG gaat daarin testen met welke spelers en welk systeem hij op het WK wil spelen. Dus als Gakpo het WK wil spelen, zouden dit wel eens zeer belangrijken potten kunnen zijn waar die zich mogelijk kan bewijzen.

Ja en dan een trap krijgen van zo'n Duitser en wij Gakpo kwijt in de komende weken. Maar hij heeft wel lekker in een systeempje gespeeld.
 
Ja en dan een trap krijgen van zo'n Duitser en wij Gakpo kwijt in de komende weken. Maar hij heeft wel lekker in een systeempje gespeeld.
Dat kan net zo goed bij een Ajacied gebeuren. Dan hebben zij er last van. Er moeten straks toch 11 spelers op het veld staan. Die voetballen allemaal bij een club, en al die clubs kunnen er last van hebben.
 
Dat kan net zo goed bij een Ajacied gebeuren. Dan hebben zij er last van. Er moeten straks toch 11 spelers op het veld staan. Die voetballen allemaal bij een club, en al die clubs kunnen er last van hebben.

En wat is daar het probleem van dan? Het gaat er mij om dat wij Gakpo nodig gaan hebben. Het zal niet de eerste keer zijn dat we een speler missen dankzij dat interland voetbal. Leuk voor Gakpo hoor dat hij een WK mag spelen, maar ik ben nog altijd PSV fan.
 
FOTLn5oX0AA9I8n


Minstens 2 doelpuntenmakers vandaag zitten op de bank.
 
Ik had deze wedstrijd gestart met Madueke. Even die jongen weer wat opvrolijken.
 
Verwacht ookmdat eerder Noni verkocht word dan Cody. Beiden contract tot 2025. Ook krijg ik het idee dat Noni verkeerde vrienden in London heeft. Zie zijn gedrag buiten het veld (vals rijbewijs).
Nee joh, jezelf niets aanpraten svp. Anders gaat iedereen het nog geloven ook. Hij is niet voor niets op zeer jonge leeftijd naar Nederland gegaan en boven komen drijven. Dat red je niet alleen op talent.

Ik zie het hem zeggen: ‘Relax, man. Will be allright.’
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan