PSV - Fortuna Sittard | Zondag 20 maart | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voorbeschouwing PSV - Fortuna, op papier 1 van de eenvoudigste wedstrijden die we nog spelen dit seizoen


Ik hoop vandaag vooral dat Feyenoord om 16.20 heeft gewonnen.
 
Vraag me echt af wat de meeste mensen hier echt denken. Want we zijn al het langst aan het spelen van alle clubs in Nederland en maken met deze selectie (waarvan de meeste niet goed genoeg voor PSV zijn volgens vele) nog steeds kans op 3 prijzen.
En na 1.75 jaar lijkt Schmidt het elftal te laten spelen zoals hij het wil. Ben na donderdag heel erg benieuwd of we de lijn gaan doorzetten. Zet Bruma d'r maar in op de plek van Gakpo en dan maar eens kijken hoe het loopt.
 
…,Ben na donderdag heel erg benieuwd of we de lijn gaan doorzetten….

De ‘>50 million dollar question’. Dit is waar het om draait de komende weken.

Tot nu waren we niet eerder “stabiel goed” onder Schmidt. Vaak heel matig tot slecht, met af en toe een opleving in een deel van een wedstrijd, en periodes waarin we nog verder wegzakten.

Zouden we nu - nu de prijzen worden uitgedeeld en we nog meedoen - wel een reeks goede wedstrijden kunnen neerzetten? Fingers crossed.
 
Laatst bewerkt:
De ‘>50 million dollar question’. Dit is waar het om draait de komende weken.

Tot nu waren we heel weinig “stabiel goed” onder Schmidt. Vaak heel matig tot slecht, met af en toe een opleving in een deel van een wedstrijd, en periodes waarin we nog verder wegzakten.

Zouden we nu - nu de prijzen worden uitgedeeld en we nog meedoen - wel een reeks goede wedstrijden kunnen neerzetten? Fingers crossed.
Het gegeven dat we een do or die wedstrijd zo overtuigend winnen geeft wel iets aan. Zahavi lijkt in vorm te komen. De selectie wordt breder omdat de ziekenboeg leegstroomt. Ik ben gewoon lekker hoopvol :PSV: :PSV: :PSV:
 
Het gegeven dat we een do or die wedstrijd zo overtuigend winnen geeft wel iets aan. Zahavi lijkt in vorm te komen. De selectie wordt breder omdat de ziekenboeg leegstroomt. Ik ben gewoon lekker hoopvol :PSV: :PSV: :PSV:
Ik doe lekker met je mee. En het zou fijn zijn als ze een keer een wervelende show geven in eigen huis! Dat hebben wij stadiongangers wel verdiend
 
Cody Gakpo zal zich waarschijnlijk maandag gewoon melden bij het Nederlands elftal. De blessure van de PSV-aanvoerder, die wel het duel met Fortuna verstek moet laten gaan, lijkt mee te vallen.
o.O
Man ... Laat dat Oranje toch zitten. PSV is veel belangrijker.
Als je zondag niet kan spelen, Neem dan je rust en bel Louis dat je niet komt.

Het zijn oefeninterlands. Laat anderen maar oefenen. Niet geblesseerde spelers of die van een blessure herstellen.
Het mooiste als PSV speler dat er is, is voor PSV voetballen dat nog volop in de race is voor het kampioenschap en de beker.
Voor je land uitkomen is zeker niet het mooiste dat er is. Er zijn veel mooiere dingen in het leven.
Van Gaal gaat nu aan de slag voor zijn team tijdens het WK. natuurlijk wil Gakpo daar bij zijn. Voor PSV misschien niet het handigst, maar voor hem wel. Hij gaat vast voor een basisplaats.
 
Van Gaal gaat nu aan de slag voor zijn team tijdens het WK. natuurlijk wil Gakpo daar bij zijn. Voor PSV misschien niet het handigst, maar voor hem wel. Hij gaat vast voor een basisplaats.
Doet ook wel wat met de transferwaarde, dus voor PSV zelf is het zeker ook interessant.
 
Precies. Bij een gelijk puntenaantal na aja-fey zie ik ons zeker geen kampioen worden.
Er zal toch wel 1 scheidsrechter eindelijk eens een stukje gerechtigheid willen geven en Ajax eens een keer NIET onterecht bevoordelen in een topper.

Er moet tenslotte gecompenseerd worden, zodat je áltijd de plussen en de minnen tegen elkaar weg kunt strepen over een seizoen gemeten…..zoals veel lui onzinnig beweren.

Voor degene die dat nu nog écht denken en weten: kijk naar NEC.

Als de theorie van fouten middelen opgaat, kan dat maar op 1 manier:
De minnen van NEC laten wegstrepen tegen de plussen van een andere ploeg.
Zo klopt het toch weer?
Sjezus wat wordt NEC genaaid dit jaar, dat spant echt de kroon.

Oh, ik zit in het verkeerde topic.
Euh, oppassen dat ze niet overmoedig worden.
Zo ja: 2-1 in minuut 83.
Zo nee: 7-0.
 
Laatst bewerkt:
Er moet tenslotte gecompenseerd worden, zodat je áltijd de plussen en de minnen tegen elkaar weg kunt strepen over een seizoen gemeten…..zoals veel lui onzinnig beweren.

Voor degene die dat nu nog écht denken en weten: kijk naar NEC.

Als de theorie van fouten middelen opgaat, kan dat maar op 1 manier:
De minnen van NEC laten wegstrepen tegen de plussen van een andere ploeg.
Zo klopt het toch weer?
Sjezus wat wordt NEC genaaid dit jaar, dat spant echt de kroon.

Oh, ik zit in het verkeerde topic.
Euh, oppassen dat ze niet overmoedig worden.
Zo ja: 2-1 in minuut 83.
Zo nee: 7-0.
Maar dan is die :SC: dit seizoen wel klaar met winnen.😉
 
Van Gaal gaat nu aan de slag voor zijn team tijdens het WK. natuurlijk wil Gakpo daar bij zijn. Voor PSV misschien niet het handigst, maar voor hem wel. Hij gaat vast voor een basisplaats.
Ik hoor hier de klaagzangen al als Gakpo competitiewedstrijden moet missen en de wedstrijden tegen Leicester City, omdat hij niet voldoende hersteld is van zijn blessure, omdat hij in Oranje speelde. :cautious:
De club is belangrijker dan Oranje.
 
Ik hoor hier de klaagzangen al als Gakpo competitiewedstrijden moet missen en de wedstrijden tegen Leicester City, omdat hij niet voldoende hersteld is van zijn blessure, omdat hij in Oranje speelde. :cautious:
De club is belangrijker dan Oranje.
Dat is zo. Maar dat Gakpo zelf wil, is logisch.
 
Ik hoor hier de klaagzangen al als Gakpo competitiewedstrijden moet missen en de wedstrijden tegen Leicester City, omdat hij niet voldoende hersteld is van zijn blessure, omdat hij in Oranje speelde. :cautious:
De club is belangrijker dan Oranje.

Maar als er geen PSVers worden geselecteerd wordt er geklaagt dat de 'KNJB' geen PSVers selecteert.

Dus het is nooit goed.
 
Cody Gakpo zal zich waarschijnlijk maandag gewoon melden bij het Nederlands elftal. De blessure van de PSV-aanvoerder, die wel het duel met Fortuna verstek moet laten gaan, lijkt mee te vallen.
o.O
Man ... Laat dat Oranje toch zitten. PSV is veel belangrijker.
Als je zondag niet kan spelen, Neem dan je rust en bel Louis dat je niet komt.
Ik snap 'm wel. De afgelopen 2 interlandperiodes ook al moeten missen. De eerste viel hij geblesseerd uit en de 2e was ie geblesseerd. Snap wel dat hij er nu dolgraag bij wil zijn. (De eerste was volgens mij die megaklap met z'n hoofd)
 
Van Gaal gaat nu aan de slag voor zijn team tijdens het WK. natuurlijk wil Gakpo daar bij zijn. Voor PSV misschien niet het handigst, maar voor hem wel. Hij gaat vast voor een basisplaats.
Precies. Wij kunnen makkelijk redeneren vanuit het belang van PSV, maar voor Cody is dit een kans om mogelijk toe te werken naar een droom die maar voor weinig spelers is weggelegd: uitkomen op een WK.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan