PSV - Fortuna Sittard | Zondag 20 maart | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Drommel

Mauro - Teze - Boscagli - Max
Veerman - Sangare
Madueke - Gotze - Bruma of Vertessen
Zahavi

Gewoon lekker vol op de aanval. Je speelt thuis tegen Fortuna, dan is Guti en Sangare teveel in mijn ogen. Wie weet als koploper de interlandperiode in, en anders is plek 2 wel vrij aardig binnen.

4-0.

Hopelijk zijn Mwene en Gakpo fit na de interlandperiode.
 
Tegen Feyenoord winnen ze altijd wel, maar ik denk dat het meest gunstige is als Aja-fey gelijk wordt, sta je gelijk in punten, en pak je op 100% de 2e plaats.
Absoluut niet. In de huidige vorm moet PSV geen moeite hebben Feyenoord voor te blijven. De kunst wordt Ajax voorbij te komen. En twee punten zijn daarvoor niet genoeg. Ondanks mindere vorm zal Ajax niet veel punten laten liggen in de competitie. Dus hoe eerder ze drie punten kwijt zijn, hoe beter. Met een gelijkspel wordt PSV vrees ik geen kampioen.
 
Drommel

Mauro - Teze - Boscagli - Max
Veerman - Sangare
Madueke - Gotze - Bruma of Vertessen
Zahavi

Gewoon lekker vol op de aanval. Je speelt thuis tegen Fortuna, dan is Guti en Sangare teveel in mijn ogen. Wie weet als koploper de interlandperiode in, en anders is plek 2 wel vrij aardig binnen.

4-0.

Hopelijk zijn Mwene en Gakpo fit na de interlandperiode.
Guti speelt lekker. Ik zou hem gewoon laten staan. Wie weet kunnen we hem nog aardig verpatsen, deze zomer (wie had dat ooit gedacht...)
Veerman komt volgend seizoen wel.
 
Guti speelt lekker. Ik zou hem gewoon laten staan. Wie weet kunnen we hem nog aardig verpatsen, deze zomer (wie had dat ooit gedacht...)
Veerman komt volgend seizoen wel.
Schmidt kennende (alhoewel is hij te volgen?) speelt hij in de basis van de laatste tijd met Veerman voor Gakpo. Ook al is het thuis tegen Fortuna.
 
Absoluut niet. In de huidige vorm moet PSV geen moeite hebben Feyenoord voor te blijven. De kunst wordt Ajax voorbij te komen. En twee punten zijn daarvoor niet genoeg. Ondanks mindere vorm zal Ajax niet veel punten laten liggen in de competitie. Dus hoe eerder ze drie punten kwijt zijn, hoe beter. Met een gelijkspel wordt PSV vrees ik geen kampioen.
Morgen maar eens beginnen met een klinkende 9-1 overwinning en die lijn doorzetten, gaan de aan t eind wel zien of twee punten wel/niet genoeg is.
 
Cody Gakpo zal zich waarschijnlijk maandag gewoon melden bij het Nederlands elftal. De blessure van de PSV-aanvoerder, die wel het duel met Fortuna verstek moet laten gaan, lijkt mee te vallen.
o.O
Man ... Laat dat Oranje toch zitten. PSV is veel belangrijker.
Als je zondag niet kan spelen, Neem dan je rust en bel Louis dat je niet komt.
 
Overwinning is genoeg voor de eerste plaats.
Het Rotterdamse politieagentje Makkelie zal Feyenoord toch wel laten winnen ?
 
Schmidt kennende (alhoewel is hij te volgen?) speelt hij in de basis van de laatste tijd met Veerman voor Gakpo. Ook al is het thuis tegen Fortuna.
Zou ik ook goed vinden. Automatismen vasthouden - we hebben nu de winnende formule gevonden en hele goede wedstrijden gespeeld tegen Utrecht en Kopenhagen-uit. Vasthouden. Gewoon spelen met Drommel | Mauro - Teze - Boscagli - Max | Sangare - Guti | Doan - Götze - Veerman | Zahavi. Als we net zo spelen als tegen Utrecht en Kopenhagen wordt 't gewoon 8-0.
 
Drommel

Mauro - Teze - Boscagli - Max
Veerman - Sangare
Madueke - Gotze - Bruma of Vertessen
Zahavi

Gewoon lekker vol op de aanval. Je speelt thuis tegen Fortuna, dan is Guti en Sangare teveel in mijn ogen. Wie weet als koploper de interlandperiode in, en anders is plek 2 wel vrij aardig binnen.

4-0.

Hopelijk zijn Mwene en Gakpo fit na de interlandperiode.
Eens met je dat we vol op de aanval moeten spelen.
Maar daar hoef je, zoals de Bondscoach terecht zegt, Guti niet voor op te offeren.
Een extra aanvaller in plaats van een controlerende middenvelder betekent geenszins dat het beter gaat lopen.
Integendeel; het loopt juist nu zo goed door de huidige samenstelling van de ploeg.
Dus graag Guti en Doan en Zahavi in de basis.
Laat Madueke, Bruma of Vertessen maar ergens na rust invallen.
En bedenk dat ook dit duel tegen een kat in het nauw moeilijk is zolang het nog 0-0 of 1-0 staat.
Maar ook ik hoop dat we na nederlagen voor Ajax en Fortuna morgenavond koploper zijn. :)
 
Cody Gakpo zal zich waarschijnlijk maandag gewoon melden bij het Nederlands elftal. De blessure van de PSV-aanvoerder, die wel het duel met Fortuna verstek moet laten gaan, lijkt mee te vallen.
o.O
Man ... Laat dat Oranje toch zitten. PSV is veel belangrijker.
Als je zondag niet kan spelen, Neem dan je rust en bel Louis dat je niet komt.
Ik snap wel dat hij erbij wil zijn, maar vanuit ons standpunt, idd.
 
Cody Gakpo zal zich waarschijnlijk maandag gewoon melden bij het Nederlands elftal. De blessure van de PSV-aanvoerder, die wel het duel met Fortuna verstek moet laten gaan, lijkt mee te vallen.
o.O
Man ... Laat dat Oranje toch zitten. PSV is veel belangrijker.
Als je zondag niet kan spelen, Neem dan je rust en bel Louis dat je niet komt.

Wees blij dat de blessure mee valt. En nogmaals, voor je land uitkomen is het mooiste wat er is.
 
Wees blij dat de blessure mee valt. En nogmaals, voor je land uitkomen is het mooiste wat er is.
Het zijn oefeninterlands. Laat anderen maar oefenen. Niet geblesseerde spelers of die van een blessure herstellen.
Het mooiste als PSV speler dat er is, is voor PSV voetballen dat nog volop in de race is voor het kampioenschap en de beker.
Voor je land uitkomen is zeker niet het mooiste dat er is. Er zijn veel mooiere dingen in het leven.
 
Cody Gakpo zal zich waarschijnlijk maandag gewoon melden bij het Nederlands elftal. De blessure van de PSV-aanvoerder, die wel het duel met Fortuna verstek moet laten gaan, lijkt mee te vallen.
o.O
Man ... Laat dat Oranje toch zitten. PSV is veel belangrijker.
Als je zondag niet kan spelen, Neem dan je rust en bel Louis dat je niet komt.
Voor de club? Ja. Voor de persoon zelf? Mwa, ook al zijn het vriendschappelijke wedstrijden, kan mij voorstellen dat je als Gakpo zijnde graag bij Oranje bent als je wordt opgeroepen. Mooie affiches ook tegen Denemarken en Duitsland.
 
Voor de club? Ja. Voor de persoon zelf? Mwa, ook al zijn het vriendschappelijke wedstrijden, kan mij voorstellen dat je als Gakpo zijnde graag bij Oranje bent als je wordt opgeroepen. Mooie affiches ook tegen Denemarken en Duitsland.
Beter ook voor zijn carrierekansen. Hij moet opvallen in het landenteam.
 
Het zijn oefeninterlands. Laat anderen maar oefenen. Niet geblesseerde spelers of die van een blessure herstellen.
Het mooiste als PSV speler dat er is, is voor PSV voetballen dat nog volop in de race is voor het kampioenschap en de beker.
Voor je land uitkomen is zeker niet het mooiste dat er is. Er zijn veel mooiere dingen in het leven.
Volgens mij ging Guardado hier ook al vaak een lange reis maken naar Mexico voor vriendschappelijke interlands, en soms was hij ook half geblesseerd.. Destijds werd die mentaliteit geprezen ondanks de nadelen voor ons.
Cody heeft al een paar keer moeten afzeggen bij Oranje of kon hij de periode niet afmaken daar. Hij wil niet de term een “Gakpotje doen” in ere herstellen.
 
In ieder geval goed voor zijn waarde-ontwikkeling, zeker als hij basis speelt.
 
Niet zo negatief denken. We spelen thuis en hebben al 2 wedstrijden achter elkaar de 0 gehouden. Veel spelers kunnen komende 2 weken rust nemen dus ze gaan vlammen. :PSV:
Negatief denken. Positief denken. Ik kan niets met die holle fraseologie. Maar je hebt gelijk, we zijn in de beste vorm van het seizoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan