FC Utrecht - PSV | Zondag 13 maart | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Billenknijpen? Heb Utrecht geen serieuze kans zien hebben.
Nee maar als Drommel je beste man is en je toch domme kaarten pakt, dan heb je zelf iets in de hand gewerkt wat totaal niet had gehoeven tegen dit armoedig Utrecht.
 
Voor zijn doen een 9. Twee briljante reddingen, pakte hoge ballen.
Voor zijn doen... dan kan ik veel meer 9-ens uitdelen. Ik heb mijn idee over welk niveau PSV zou moeten hebben. Niet omdat je weet dat hij niets kan en voor zijn kunnen een keer een paar ballen pakt. Ja natuurlijk.. Normaal gesproken laat hij er altijd minstens een door. Maar om het moment waarop hij wel een keer presteert direct een 9 pakt.. nee sorry, daarover verschillen wij van mening ;)
 
Lekker! Hele belangrijke pittige uitzege na europees voetbal op donderdag. Als je naar het resterende programma kijkt is dat van Ajax een stuk zwaarder. Feyenoord uit is nog zeer pittig, daar gaat het beslist worden voor ons. Maar de rest moeten we gewoon winnen
 
Voor zijn doen... dan kan ik veel meer 9-ens uitdelen. Ik heb mijn idee over welk niveau PSV zou moeten hebben. Niet omdat je weet dat hij niets kan en voor zijn kunnen een keer een paar ballen pakt. Ja natuurlijk.. Normaal gesproken laat hij er altijd minstens een door. Maar om het moment waarop hij wel een keer presteert direct een 9 pakt.. nee sorry, daarover verschillen wij van mening ;)
Wat had hij vandaag beter kunnen doen - op sommige uittrappen na?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan