Vitesse - PSV | Zaterdag 12 februari | Eindstand: 0-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Goeie wedstrijd! Leuk spel in de eerste helft en in de 2de helft nog wat controle.

Ook lekker voor het zelfvertrouwen. Deze lijn doorzetten.
 
Het is mij nu ook wel duidelijk... Teze is een RCV.
Zeker. Hoeft daar minder het spel te maken en heeft zo nu en dan echt wel een prima pass. Maar op rechtsback verwacht je toch wel een wat meer wendbare speler met een actie of goede trap. Mwene vulde dit meer dan prima in vandaag. Speelt ook heel anders dan begin van het seizoen. Al meerdere wedstrijden dus progressie is te zien.

Volgende week ga je weer vol verwachting kijken en dan kan het weer eens flink tegenvallen. Dat is nou een beetje het jammere van dit PSV. Te veel afhankelijk van spelers met een goede dag, zoals Madueke en Gakpo.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik had de keuze, wedstrijd kijken of uit eten gaan met vrienden. Normaal gesproken had ik gekeken maar ik heb een voorgevoel dat dit weer 90 minuten tijdverspilling is... ik skip deze gezien de ergernis van dit gehele seizoen...

Ik ga staken als psv supporter..

Strike!!!
Had je het ook maar tegen Ajax en AZ gedaan :confused:
 
Superieure wedstrijd, veel mooie combinaties gezien. What a difference a Madueke makes. Een mindere fase gezien direct na aanvang van de tweede helft, maar gewoon goed uitgespeeld uiteindelijk. Vitesse hield ook wel open huis zeg; eigenlijk had de uitslag nog groter moeten zijn. Goed, dit maakt de 2-6 thuisvernedering tegen Vitesse destijds onder leiding van Bosz wel weer een beetje goed.
Lang geleden die 2-6, toen waren we trouwens net zo wisselvallig.
 
Madueke is serieus de reden waarom dit PSV veel lekkerder speelt. Het is zo fijn om naast Gakpo ook een fantastische te speler hebben aan de andere kant. Daardoor spelen we minder voorspelbaar voetbal.

Doodzonde dat je dit soort wel wedstrijden wint, maar niet de 'toppers'. 12 punten verloren omdat je thuis ( ahum, ahum ) en uit verloor van Ajax, thuis van AZ, en thuis van Feyenooit. Dat kan gewoon niet als je Ajax het moeilijk wilt maken en jezelf een kans wilt geven om de titel.

Maar goed. 3 punten zijn binnen. Op naar Maccabi. Hoe kijken mensen eigenlijk naar dat toernooi hier? Zijn er mensen die er geloven dat we ver kunnen komen als PSV het serieus neemt? Bedoel, ik zie veel teams waar we absoluut niet onder hoeven te doen.
 
Madueke is serieus de reden waarom dit PSV veel lekkerder speelt. Het is zo fijn om naast Gakpo ook een fantastische te speler hebben aan de andere kant. Daardoor spelen we minder voorspelbaar voetbal.

Doodzonde dat je dit soort wel wedstrijden wint, maar niet de 'toppers'. 12 punten verloren omdat je thuis ( ahum, ahum ) en uit verloor van Ajax, thuis van AZ, en thuis van Feyenooit. Dat kan gewoon niet als je Ajax het moeilijk wilt maken en jezelf een kans wilt geven om de titel.

Maar goed. 3 punten zijn binnen. Op naar Maccabi. Hoe kijken mensen eigenlijk naar dat toernooi hier? Zijn er mensen die er geloven dat we ver kunnen komen als PSV het serieus neemt? Bedoel, ik zie veel teams waar we absoluut niet onder hoeven te doen.
Zou wel starten met de beste 11 maar ook wel snel de mogelijkheid geven aan jongens als Vertessen en Doan om te spelen.
 
Madueke is serieus de reden waarom dit PSV veel lekkerder speelt. Het is zo fijn om naast Gakpo ook een fantastische te speler hebben aan de andere kant. Daardoor spelen we minder voorspelbaar voetbal.

Doodzonde dat je dit soort wel wedstrijden wint, maar niet de 'toppers'. 12 punten verloren omdat je thuis ( ahum, ahum ) en uit verloor van Ajax, thuis van AZ, en thuis van Feyenooit. Dat kan gewoon niet als je Ajax het moeilijk wilt maken en jezelf een kans wilt geven om de titel.

Maar goed. 3 punten zijn binnen. Op naar Maccabi. Hoe kijken mensen eigenlijk naar dat toernooi hier? Zijn er mensen die er geloven dat we ver kunnen komen als PSV het serieus neemt? Bedoel, ik zie veel teams waar we absoluut niet onder hoeven te doen.
Ik zie de Conference League als een doekje voor het bloeden. Maar aangezien er financieel nog iets te halen is plus selectiewaarde als we tegen een grotere naam goed spelen, maar verder is dit niet het toernooi waar je volgend seizoen wil zijn na de winter..
 
Tsja, ik vind dat hij ook niet meer verdient. Hij heeft mooie tijden met PSV gehad, maar na z'n blessure nooit meer de oude geworden.
Maar dan hoef je hem toch niet te vervelen met 3 minuten. Heeft echt nul functie bij zo’n stand.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan